فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی قیمت روز

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی قیمت روز

خرید پارچه تترون بیمارستانی با قیمت روز بازار یا همان قیمت درست اول کارخانه، با امکان سفارش به صورت عمده در کالیته رنگی متنوع، هم اکنون امکان پذیر شده است.
پارچه های مختلفی در حوزه پزشکی و بیمارستانی، مورد استفاده کارگاه هایی قرار گرفته که انواع لباس بیمارستانی و سایر منسوجات بیمارستان ها را تولید و عرضه می کنند.
اما به طور کلی یک سری از پارچه های موجود در بازار و تولیدی در صنعت نساجی، به سبب دارا بودن ویژگی های منحصربفرد، از بیشتر میزان مصرف در تولیدات بهداشتی، پزشکی و بیمارستانی برخوردار بوده اند.
البته که جدای از مشخصات و ویزگی های پارچه های موجود، سلیقه تولید کنندگان و بودجه آن ها نیز می توانند نقش تعیین کننده ای در انتخاب پارچه مورد مصرفی آن ها داشته باشند.
آیا می دانید که مصرفی ترین پارچه ها در تولیدات بیمارستانی کدام اند و کدام یک از آنها، مناسب ترین پارچه برای دوخت لباس بیماران بوده هست؟

در ادامه کمی بیشترین با انواع پارچه هایی که مناسب در تولید انواع لباس بیمارستانی بوده آشنا شده و سپس امکان خرید آسان و ارزان یکی از مصرفی ترین این پارچه ها برایتان فراهم می گردد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه در تولیدی لباس بیمارستانی کدام اند؟

همانطور که متوجه شدید، توسط کارگاه های تولید و واحدهای دوزندگی انواع لباس بیمارستانی، پارچه های گوناگونی با توجه به مشخصات و قیمتی که داشته، مورد استفاده قرار می گیرند.
اما برخی از پارچه ها، بیشترین استفاده را در تولیدات بیمارستانی داشته که از مهم ترین و پرفروش ترین آنها می توان به این موارد اشاره داشت:

در این میان به جرئت می توان ادعا کرد که پارچه تترون بیمارستانی به سبب ویژگی های فوق العاده و متنوع بودن عرض ها و گرماژهای تولیدی از این پارچه، مصرفی ترین پارچه در تولیدات بیمارستان ها و مراکز درمانی است.
پارچه ترگال بیمارستانی تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز و فیلامنت است که با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی، می تواند گزینه مناسبی برای دوخت روپوش پزشکان، البسه اتاق عمل و حتی لباس بیماران باشد.
شایان ذکر است که پارچه ترگال از ویژگی هایی مانند عدم جذب مایعات، تراکم بافت بالا، ضخامت زیاد و قیمت مناسب برخوردار است. این پارچه در رنگ بندی های آبی، سفید، شیری و سبز به عرضه می رسد.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم از انواع پارچه فلامنت لباسی بوده که با عرض ۱۵۰ سانتی متر، تهیه و تکمیل شده و در دو مدل ساده و چهارخونه، با رنگبندی آبی و صورتی، روانه بازارهای فروش پارچه می گردد.
از مهم ترین مصارف پارچه های فلامنت بیمارستانی می توان به دوخت انواع البسه بیماران اشاره کرد که غالبا بجای پارچه های تترون بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند.
پارچه اسپان باند بیمارستانی یا همان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی، از دیگر پارچه های مصرفی بوده که با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرم عرضه می شود.
این پارچه مناسب لباس بیماران، انواع رو تختی، رو بالشی و زیر اندازهای بهداشتی، البسه اتاق عمل، ماسک جراحی، کلاه جراحی و کاور کفش بوده است.
اما با توجه به اینکه پارچه های تترون بیمارستانی از مصرفی ترین پارچه ها در تولیدات مناسب ارگان های دولتی و خصوصی هستند؛ در ادامه کمی بیشتر با این پارچه ها آشنا خواهیم شد.

پارچه تترون و مصارف بیمارستانی آن

پارچه تترون همانند پارچه ترگال (Tergal)، جزو پارچه های تخت بافت به شمار می آید که تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است.
این پارچه با توجه به متنوع بودن عرض و گرماژهایی که از آن تولید شده، در انواع گوناگون در بازار موجود بوده و برای مصارف مختلفی خرید و فروش می گردد.
پارچه های تترون غالبا با توجه به نوع مصرفی که از آن ها می شود، در انواع ذیل در بازار نام آشنا می باشند:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه تترون پیراهنی
  3. پارچه تترون مقنعه ای
  4. پارچه تترون ملحفه ای

تفاوت اصلی پارچه تترون بیمارستانی با سایر پارچه های تترون، رنگبندی ملایم این پارچه بوده که تنها در طیف رنگی مورد علاقه مراکز درمانی عرضه می گردد.
البته تترون بیمارستانی، قیمت ارزان تری داشته و با کیفیت رنگ بسیار خوبی که غالبا تیره تر بوده، روانه بازارهای فروش پارچه های بیمارستانی می گردد.
انواع پارچه های تترون بیمارستانی موجود در بازار نیز در مدل های ساده و طرح دار عرضه شده اند.
مدل های طرح دار پارچه بیمارستانی تترون، عبارتند از:

  • پارچه تترون عروسکی
  • پارچه تترون راه راه
  • پارچه تترون گلدار

در حال حاضر شاهد عرضه انواع پارچه های تترون بیمارستانی ساده و طرح دار با طیف رنگی ذیل هستیم:

  • سفید
  • آبی
  • صورتی
  • سبز
  • یاسی
  • لیمویی
  • کاهویی و …

پارچه های تترون بیمارستانی با توجه به عرض و گرماژی که دارا هستند، می توانند مصارف مختلفی را شامل گردند.
در ادامه انواع عرض ها و گرماژهای پارچه تترون و مصارف بیمارستانی آن آمده است:

  1. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر، گرماژ ۱۲۰ الی ۱۵۰ گرم، مناسب لباس بیماران خردسال، انواع رو تختی و رو بالشی، مقنعه پرستاران و غیره.
  2. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر، گرماژ ۱۵۰ الی ۱۹۰ گرم، پرفروش ترین عرض این پارچه، مناسب دوخت لباس بیماران زن و مرد بزرگسال، عرضه شده به طور ویژه در دو رنگ آبی و صورتی
  3. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متر، گرماژ ۲۰۰ الی ۲۶۰ گرم، تمامی مصارف پارچه تترون عرض ۹۰ را دارا می باشد.
  4. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر، گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم، مناسب انواع رو تختی، رو بالشی و ملحفه بیمارستانی
  5. پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر، گرماژ ۳۰۰ الی ۳۸۰ گرم، به صرفه ترین عرض پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی، مناسب تولید تمامی مصارفی که در خطوط فوق ذکر شد.
در این میان دو عرض یک و نیم متر و سه متری پارچه های تترون بیمارستانی، همواره از بالاترین نرخ فروش در بازار پارچه های بیمارستانی برخوردار بوده اند.
از آنجا که هر یک از مصارف پارچه تترون بیمارستانی، اهمیت جدی دارند، پس مهم است که تولیدی های البسه و منسوجات فوق، کیفیت خوب و درجه یکی از این پارچه را خریداری کرده باشند.
اما آیا در درجه اول می دانید که پارچه تترون بیمارستانی خوب، چه ویژگی هایی دارد؟
و دوم اینکه چگونه و از کجا می توان بهترین کیفیت پارچه های بیمارستانی تترون را با نازلترین قیمت ممکن، سفارش خرید داد؟

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی خوب چه ویژگی هایی دارد؟

حتما می دانید که کیفیت خوب و مرغوب پارچه مصرفی در تولید انواع لباس و منسوجات بیمارستانی، می تواند منجر به کیفیت بالا و خوب از آن لباس ها و منسوجات شده باشد.
به خاطر همین موضوع بوده که درصد بالایی از کارگاه های تولیدی مصرفی از پارچه های بیمارستانی مانند پارچه تترون، به هیچ وجه کیفیت را فدای قیمت نکرده و خواهان خرید پارچه های تترون بیمارستانی درجه یک و باکیفیت هستند.
قبل از خرید پارچه تترون بیمارستانی در هر عرض و گرماژی که موجود بوده، مهم است که خریداران توانسته باشند با آگاهی قبلی و شناخت بیشتر نسبت به جنس و کیفیت پارچه تترون، به بازار مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهند.
شایان ذکر است که پارچه های تترون بیمارستانی خوب و درجه یک، از ویژگی ها و مشخصات ذیل برخوردار می باشند:

  • بدن نما نیستند.
  • به هیچ وجه ایجاد حساسیت پوستی نمی کنند.
  • تراکم بافت استاندارد دارند.
  • دارای نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت بالایی هستند.
  • قابل شست و شو و استفاده چندین باره می باشند.
  • ثبات در رنگ و کیفیت بافت دارند.
  • به خوبی طاقه بندی می گردند.
  • از عرض دقیق در طاقه ها برخوردار هستند.

در میان ویژگی های پارچه تترون بیمارستانی، خاصیت ضد آبژاول بودن این پارچه، می تواند جزو ملاک های اصلی در حین خرید، برای خریداران قرار گرفته باشد.
از آنجا که پارچه های تترون بیمارستانی را در دسته پارچه های قابل شست و شو قرار می دهند، البسه و منسوجات تولیدی از این پارچه بایستی به طور مداوم با مواد ضد عفونی کننده مانند وایتکس یا آبژاول، ضد عفونی و استریل گردند.
خاصیت ضد آبژاول بودن پارچه تترون بیمارستانی سبب می گردد تا این پارچه، در صورت شست و شوی زیاد با مواد ضد عفونی کننده، به راحتی کیفیت بافت و رنگ خود را از دست نداده باشد.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون بیمارستانی سفید

پارچه تترون همانطور که می دانید توسط کارخانجاتی مانند درنا، عمید، سیب و نساجی بروجرد، در کشور ما با کیفیتی خوب و درجه یک تولید می گردد.
پارچه های تترون پس از مرحله ریسندگی و بافندگی، به سالن های رنگرزی پارچه رفته و سپس طاقه بندی شده و با کالیته رنگی بیش از ۸۵ طیف رنگی روانه بازارهای فروش می شوند.
اما در میان طیف های رنگی گوناگون، برخی از رنگبندی ها، بیشتر مورد علاقه مراکز درمانی و بیمارستان ها بوده اند.
در واقع سلیقه مدیران بیمارستان ها، دولتی و خصوصی بودن بیمارستان ها و بودجه آن ها، از عوامل مهم در انتخاب طیف رنگی پارچه های تترون بیمارستانی می باشند.
پارچه تترون بیمارستانی سفید از رنگ های پرفروش این پارچه است. پارچه تترون سفید غالبا با عرض ۳ متری عرضه می شود و در مصارف بیمارستانی با نام پارچه تترون ملحفه ای نیز شهرت دارد.
این رنگ از پارچه تترون، در عرض های ۹۰ سانتی متری تا ۳ متری موجود بوده و بایستی ویژگی های یک پارچه تترون درجه یک و خوب را داشته باشد.
تولید انواع ملحفه بیمارستانی برای بیماران مورد بستری در بخش های گوناگون، در راستای راحتی و آسایش بیماران، اهمیت جدی داشته است.
پس بهتر است تا از پارچه ای برای دوخت ملحفه های بیمارستانی استفاده شود که حس راحتی و آسایش را به بیماران القا کرده باشد.
پارچه تترون بیمارستانی سفید یکی از این پارچه هاست که عمدتا با عرض ۳ متری، با نام پارچه تترون ملافه ای شهرت داشته و جزو اقتصادی ترین عرض های پارچه تترون نیز به شمار می آید.

خرید پارچه تترون بیمارستانی

نرخ پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی

از جمله دیگر طیف های رنگی پرفروش پارچه های تترون بیمارستانی، طیف رنگی آبی و صورتی می باشند.
گفتنی است که پارچه تترون بیمارستانی آبی، مناسب دوخت لباس بیماران مرد و گاها مناسب لباس پرسنل و پرستاران بخش های گوناگون خصوصا بخش آی سی یو و مراقبت ویژه بوده است.
پارچه تترون بیمارستانی صورتی هم می تواند گزینه مناسبی برای دوخت لباس بیماران خانم باشد.
البته این موارد مصرفی می تواند با توجه به سیاست بیمارستان ها، متفاوت باشد. به عنوان مثال ارگان های خصوصی بیمارستان ها همواره خواهان آن بوده که با بیمارستان های دولتی، متمایز باشند.
نرخ پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی، در صورتی که کیفیت رنگ آنها تیره و یا سیرتر باشد، نرخ بیشتری بوده و البته دارای کیفیت بالایی هم می باشد.
پارچه های تترون بیمارستانی که رنگ شفاف دارند، اغلب الیاف مصنوعی آنها بیشتر بوده و از کیفیت پایین تری برخوردار بوده اند.
به طور کلی با توجه به مصرفی بودن پارچه های بیمارستانی تترون، مهم است که خریداران بتوانند کدام کیفیت از این پارچه را برای خرید انتخاب کرده و چه قیمتی را بابت آن پرداخت کنند.
آیا مراکز معتبر پخش پارچه های تترون بیمارستانی در بازار فروش پارچه را می شناسید؟

خرید پارچه تترون بیمارستانی

سفارش خرید پارچه تترون بیمارستانی قیمت عمده

بدون تردید شناخت مراکز معتبر پخش عمده انواع پارچه های بیمارستانی می توان به خریداران این پارچه کمک شایانی در خرید مطمئن و تضمین شده کرده باشد.
خرید پارچه تترون بیمارستانی برای مصارف خاص و ویژه این پارچه، باید با دارا بودن تمامی مشخصات درجه یک این پارچه و البته با قیمتی ارزان و مقرون به صرفه تر صورت گیرد.
بنظر می رسد که اگر مشتریان و متقاضیان خرید پارچه تترون بیمارستانی بتوانند از مراکز فروش مستقیم خرید خود را انجام دهند، بی شک خریدی ارزان و با تضمین در کیفیت را انجام خواهند داد.
هم اکنون توسط این مجموعه فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، فرصت آن فراهم شده تا خرید اینترنتی پارچه های تترون بیمارستانی به آسانی هر چه تمام تر صورت پذیرد.
با خرید اینترنتی پارچه تترون، می تواند خرید مستقیم از درب کارخانه با قیمت روز بازار که همان قیمت دست اول کارخانه است را تجربه کرده باشید.

پارچه های بیمارستانی تترون، در عرض و گرماژهای ذکر شده، به دو صورت طاقه ای و عدلی، امکان ثبت سفارش خرید عمده را از طریق این مجموعه دارند. اگر به دنبال خرید بی واسطه و ارزان قیمت از انواع پارچه بیمارستانی هستید، برای اولین و آخرین بار، خرید از این سایت را تجربه کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید بهترین کارخانجات نساجی پارچه تترون در ایران، همین حالا با …

کانال تلگرام اینستاگرام