فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی با قیمت روز بازار

پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی با قیمت روز بازار

پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی با قیمت روز بازار را می توانید از طریق مراکز معتبر تهیه کنید. مرکز فروش انواع پارچه های اسپان باند را با بالاترین سطح کیفیت و قیمت مناسب ارائه می دهد.

پارچه اسپان باند را بهتر بشناسید

پارچه اسپان باند چگونه تولید می شود؟ مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند کدامند؟ ویژگی های خاص پارچه های اسپان باند چیست؟
پارچه های اسپان باند چه موارد استفاده ای دارند؟
برای یافتن پاسخ این سوالات و بسیاری از سوالات دیگر که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد تا پایان این مطالب می توانید همراه ما باشید.
به طور قطع بسیاری از چالش ها و دغدغه های ذهنی شما برطرف می شود.
پارچه اسپان باند نسل جدیدی از پارچه ها است که در روند تولید آن از هیچ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی شود و با کمک گرفتن از روش های جدید تولید پارچه توسط دستگاه های پیشرفته و به روز تهیه می شود.
کارخانجات متعدد نساجی در کشور ما در حال فعالیت در حوزه تولید پارچه های اسپان باند می باشند، بدون شک به دلیل مصارف گسترده و متنوعی که پارچه اسپان باند دارد لازم است تا کارخانجات تولیدی بر حجم تولیدات خود بیفزایند.
معمولا در بازار به پارچه های اسپان باند پارچه های نبافته، پارچه ‌های لایی سوزنی و یکبار مصرف نیز گفته می شود.
بهترین مواد اولیه برای تولید پارچه های اسپان باند انواع پلیمرهایی که از پالایشگاه های پتروشیمی به دست می آیند.
پلیمر های مختلفی ممکن است وجود داشته باشد که بتواند از آنها پارچه های اسپان را تولید کرد اما لازم است بدانید که بهترین پلیمرها موادی هستند که دمای ذوب و ویسکوزیته آنها بالا باشد.
در برخی از موارد به دلیل پیشرفت های دستگاه های تولیدی امکان استفاده از پلیمرهای با دمای ویسکوزیته متوسط نیز امکان پذیر است و پارچه های تولیدی در سطح بالای کیفیتی قرار می گیرند.
بیشترین پلیمرهایی که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می‌ گیرند پلیمرهایی مانند: پلی استر، پلی پروپیلن، پلی اتیلن و پلی آمید می باشد.
که هر کدام از این مواد دارای ویژگی منحصر به فردی است که ویژگی های خود را به پارچه های تولیدی نیز انتقال می دهند.
به عنوان مثال پارچه هایی که از پلیمر پلی استر تولید می شود بسیار گران تر هستند زیرا این پلیمر قابلیت بازیافت ندارد و البته پارچه های تولیدی از مقاومت کششی بالاتری نیز برخوردار می باشند.
در پارچه های سنتی معمولاً تار و پود بر اساس نظم خاصی در کنار یکدیگر قرار گرفته و یک الگوی منظم را ایجاد می کنند اما در پارچه های غیر بافته شده عناصر به شکل کاملاً تصادفی در اثر گرما و فشار در کنار یکدیگر قرار می گیرند که نحوه قرار گرفتن این الیاف در کنار یکدیگر موجب پدید آمدن این پارچه ها در عرض ها و گرماژ های مختلف می باشند.
در مورد کاربرد استفاده پارچه های اسپان باند خوب است بدانیم که در حال حاضر این پارچه ها از صنایع کوچک تا بزرگترین صنایع مورد استفاده قرار می‌ گیرند در اینجا برخی از موارد استفاده این پارچه را به اختصار بیان می کنیم از جمله:

  • از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی در کلیه بخش های بیمارستانی درمانگاهی برای تولید انواع لباس های بخش ‌های مختلف و همچنین لباس جراحان و ملحفه و بسیاری از موارد دیگر استفاده می کنند.
  • استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت راه ساختمان سازی برای تولید انواع قالب های ساختمانی در پل سازی ها و همچنین برای ثابت نگه داشتن خاک در جاده سازی ها و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
  • در صنعت اتومبیل سازی نیز از پارچه های اسپان باند به عنوان عایق در ماشین ها و همچنین ایجاد تزئینات داخلی و در بخش رنگرزی نیز استفاده می ‌شود.
  • در صنعت بسته‌ بندی در بخش‌ های مختلف برای بسته بندی برخی از مواد غذایی مانند: برنج، قند، شکر، چای و بسیاری از این موارد و همچنین در بسته بندی لوازم مختلف الکترونیکی به کار می رود.
  • در صنعت تولید فیلتر از پارچه های اسپان باند برای ساخت فیلترهای دستگاه های صنعتی و بزرگ و دستگاه های خانگی مانند دستگاه تصفیه آب، دستگاه های شیر دوش و بسیاری از این موارد استفاده می کنند.
  • در صنعت تولید کاور و روکش های مختلف برای انواع لباس های مجلسی کت و شلوارهای مردانه و همچنین تولید کاورهای مخصوص لوازم الکترونیکی، کامپیوتر و مواردی از این دست کاربرد دارد.
  • در صنعت کشاورزی نیز برای بسته‌ بندی محصولات کشاورزی مانند انواع مرکبات و همچنین در پوشش گلخانه ها و جلوگیری از سرمازدگی زمین همچنین در بخش تولید قارچ و بسته بندی کود و موارد از این دست به کار می‌ آید.
  • نقش مهمی در محیط زیست و رفع آلودگی‌ های نفتی دریاها و همچنین در بخش های مختلف نگهداری حیوانات خانگی ایفا می کند.
  • در صنعت تولید کالای خواب برای تولید انواع تشک بالش و زیراندازهای مختلف که در بخش های مختلف تفریحی و توریستی مورد استفاده قرار می گیرند.

پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی

مشخصات پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی

پارچه های اسپان باند در کیفیت ها و مشخصات متنوعی تولید می‌شود که برخی از موارد استفاده متعدد آن در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می باشد.
اما خوب است بدانیم که یکی از موارد پر استفاده و پر کاربرد در بیمارستان ها انواع لباس است.
برای تهیه لباس نکته مهمی که وجود دارد بدن نما نبودن پارچه ها می باشد که باید از گرماژهای مناسب در این موارد استفاده کرد.
به طور کلی چند مورد مهم از مشخصات پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی اشاره می ‌کنیم از جمله:

  1. انتخاب ضخامت و گرماژ مناسب برای تولید البسه های بیمارستانی یک نکته مهم است که مناسب ترین گرماژها از ۳۸ تا ۵۰ در بخشهای مختلف می باشد.
  2. آنتی باکتریال بودن پارچه هایی که مورد استفاده در بخش‌ های بیمارستانی است اهمیت بالایی دارد تا مانع جذب هر گونه ویروس و باکتری به بدن بیمار شود.
  3. انتخاب رنگهای مناسب در تهیه لباس های بیمارستانی نیز مورد اهمیت می باشد.
  4. عرض پارچه های اسپان باند برای تولید لباس نیز مورد اهمیت است که استفاده از عرص مناسب موجب صرفه جویی زیادی در هزینه های مختلف می باشد که مناسبترین عرض برای این منظور ۱۶۰ سانتی متر است.
  5. در تولید لباس های بیمارستانی باید به آبگریز بودن این پارچه ‌ها نیز دقت ویژه‌ ای کرد.
  6. نکته مهمی که در مورد رنگ پارچه های اسپان باند وجود دارد این است که معمولاً در بیمارستانهای دولتی از رنگ‌های آبی برای البسه آقایان و رنگ صورتی برای البسه بانوان استفاده می ‌کنند.
  7. اما در برخی از مراکز از رنگ های دیگری نیز برای تنوع در محیط بیمارستانی استفاده می شود.

پارچه های یکبار مصرف اسپان باند در عرض و گرماژ مختلف

در کارخانه های تولید پارچه های یکبار مصرف اسپان باند در عرض و گرماژ های مختلفی تولید می شود که بنا بر استفاده و نیاز می توان مناسب ترین ها را انتخاب کرد.
معمولاً پارچه های اسپان باند در چندین عرص مختلف تولید می ‌شود که به راحتی بتوان در بخش‌ های مختلف بیمارستانی و صنایع دیگر از آن ها استفاده نمود برخی از عرض های پر استفاده این پارچه‌ ها عبارتند از پارچه اسپان باند با عرض ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر، ۱۲۰ سانتیمتر و ۱۶۰ سانتی متر می باشد.
در برخی از موارد به صورت سفارشی امکان تولید پارچه اسپان باند یکبار مصرف با عرض ۳۰۰ سانتی متر نیز وجود دارد.
پارچه های اسپان باند از گرماژ ۱۰ گرم تا ۳۸۰ گرم تولید می شوند که این افزایش گرماژ بنابر نسبت مشخصی صورت می گیرد.
برخی از گرماژهای این پارچه در بخش های بیمارستانی پرکاربردتر می باشد از جمله:

  • گرمایش های ۱۵ تا ۲۵ مورد استفاده به عنوان روانداز و زیرانداز در بخش‌ های اورژانس و بخش های عفونی
  • گرماژ ۳۸ و ۴۰ برای تولید ماسک و انواع گان و شان جراحی
  • از گرماژ ۴۰ تا ۵۰ برای تولید انواع لباس بیمار در بخش‌های مختلف بیمارستانی
  • از گرماژ بین ۷۰ تا ۹۰ برای کاور و پوشش لوازم خاص در بیمارستان ها

پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی

۵ نکته اساسی قبل از خرید پارچه های اسپان باند

پارچه های اسپان باند دارای تنوع بسیار بالایی از لحاظ رنگ، گرماژ، ضخامت، عرض و بسیاری از موارد دیگر دارند که در هنگام خرید باید به تمامی این نکات به طور دقیق دقت کرد.
دقت به نکات مهم قبل از خرید پارچه های اسپان باند موجب استفاده بهتر از این پارچه ها می شود.
به طور کلی اگر به این ۵ نکته اساسی قبل از خرید پارچه های اسپان باند دقت ویژه داشته باشید می توانید به شکل کامل از خرید خود راضی باشید از جمله:

  1. ضخامت پارچه های اسپان باند بسیار متنوع و انتخاب ضخامت دقیق مطابق کارکرد می تواند مناسب ترین استفاده ها را به وجود بیاورد.
  2. پارچه های اسپان در عرض های متفاوتی تولید می شود که انتخاب عرضهای مناسب از لحاظ هزینه‌ های اقتصادی و نتیجه بهتر محصول تولید شده نقش مهمی دارد.
  3. تنوع رنگی بالای پارچه های اسپان باند موجب شده تا در هنگام انتخاب حق انتخاب های بیشتری برای خریداران به وجود بیاید که رنگ مناسب با کارکرد شما می تواند محصول نهایی را بهتر به بازار عرضه کند.
  4. نکته مهم این است که پارچه های اسپان باند با دو ویژگی هیدروفیل و واترپروف تولید می ‌شوند که باید در هنگام خرید به این نکته دقت کافی را داشته باشید.
  5. کیفیت پارچه های اسپان باند جزء عوامل بسیار مهمی است که با توجه به نوع برند تولیدی و همچنین دستگاه ها و مواد اولیه مورد استفاده تعیین می شود که باید در این مورد تحقیقات کافی صورت بگیرد.

چگونگی تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

در صورتی که به دنبال خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی باشید حتماً با قیمت های مختلف روبرو شده اید.
در بازار انواع منسوجات وجود دارد که در بخش ‌های بیمارستانی مورد استفاده و کاربرد قرار دارند اما در بین این منسوجات متنوع پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی بیشترین طرفدار را پیدا کرده اند.
معمولاً پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی جزء مواردی است که بیشترین کاربرد دارد.
ممکن است چگونگی تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی برای خریداران به عنوان یک چالش و دغدغه مهم تبدیل شود.
در اینجا ما به بررسی نحوه تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف به اختصار می پردازیم تا هم به دغدغه فکری خریداران پاسخ داده باشیم و همه با عوامل موثر بر این قیمت گذاری آشنا شویم.
برخی از عوامل مهم در تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی عبارتند از:

  • کیفیت پارچه های اسپان باند که در قیمت آن نقش مهمی دارد.
  • نوع پارچه اسپان باند که به شکل آب گریز و یا آب دوست تولید می شود.
  • مواد اولیه مورد استفاده در تولید این پارچه ها مهم می باشند.
  • عواملی مانند ضخامت عرض و تنوع رنگی نیز جز عوامل موثر در قیمت این پارچه ها است.
  • انتخاب مرکز فروش به شکل مستقیم و بدون واسطه یکی دیگر از عوامل مهم و تاثیرگذار است.
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار جزء عواملی است که تاثیر بسیار زیادی در تعیین قیمت این پارچه ها می گذارد.

نحوه فروش و عرضه پارچه های اسپان باند

در فروش و عرضه پارچه اسپان باند یکی از مهم‌ترین عواملی که باید مد نظر داشته باشید این است که لیست قیمت فروش انواع پارچه های اسپان باند باید کاملاً مناسب و با دیگر مراکز عرضه رقابتی باشد.
برای اینکه بتوان این لیست ها را در مناسب ترین وجه ممکن ارائه داد باید انواع پارچه های اسپان باند را از کارخانه‌ های تولید کننده به شکل مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید.
در حال حاضر بیشترین موارد استفاده از پارچه های اسپان باند در مصارف بیمارستانی برای تولید البسه های مختلف می باشد.
بهترین راه فروش پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی راه های عرضه مستقیم و بدون واسطه می باشد.
زیرا در این مدل فروش با حذف واسطه ها امکان افزایش قیمت های بی دلیل را ازبین می برید و به شکل مستقیم به خریدار نهایی پارچه ها را عرضه می کنید.
عرضه و فروش به شکل مستقیم و بدون واسطه موجب ارزان تر بودن قیمت این پارچه ها و خرید بیشتر توسط خریداران می باشد پس در نتیجه کاملا مقرون به صرفه است.
بهترین روش ها برای عرضه این محصولات به شکل مستقیم ایجاد نمایندگی های معتبر به صورت حضوری و یا آنلاین است.

پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی

سایت فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

با توجه به موارد استفاده متعددی که از پارچه اسپان باند بیمارستان می شود مراکز مختلفی اقدام به فروش و عرضه این محصول کرده‌ اند.
اما برای همه خریداران پارچه اسپان باند برای لباس بیمارستانی و تهیه آن با قیمت ارزان مورد اهمیت واقع می شود.
از بین روش های مختلف تهیه این پارچه ها در حال حاضر به دلیل پیشرفت های تکنولوژی و روی آوردن مردم به خریدهای اینترنتی انتخاب سایت فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند بهترین گزینه محسوب شود.
در این سایت فروش می توانید با لذت یک خرید اینترنتی با کیفیت و مقرون به صرفه آشنا شوید.

این سایت فروش با عرضه پارچه های اسپان باند بیمارستانی به شکل مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولیدی و حذف دلالان امکان عرضه این پارچه ها با قیمت ارزان را به وجود آورده است. در صورتی که اولین بار است که از سایت های اینترنتی خرید می کنید می توانید یک تجربه بسیار خوب با انتخاب این مرکز و خرید محصول مورد نظر برای خود ایجاد کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام