فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / خرید پارچه کجراه بیمارستانی بصورت مستقیم

خرید پارچه کجراه بیمارستانی بصورت مستقیم

خرید پارچه کجراه بیمارستانی را به صورت مستقیم، انحصارا و اختصاصا مراکز فروشی انجام می دهند که اولا رابطه خوبی با تولید کننده ها داشته و ثانیا همه روزه، ارتباط خود را با آن ها حفظ کنند.
پارچه هایی که تولید کارخانجات نساحی هستند، هر یک ویژگی هایی دارند که بعضا ممکن است انحصاری باشد و همین ویژگی باعث تمییز دادنش با سایر پارچه ها شود.
این خصایص و ویژگی ها توسط واحدهای مختلف در زمان تولید بر روی پارچه ها اعمال گشته و موجب می شود در نهایت پارچه تولید گشته آن خصوصیت منحصر به فرد را داشته باشد.
ویژگی هایی که مورد نیاز است تا با آن، پارچه بخصوص را تولید نمود ممکن است در واحد بافت اجرا و پیاده سازی شده باشد یا در واحد رنگرزی و تکمیل.
مثال روشنی از گفته های بالا را می توان در مورد انواع پارچه بیمارستانی به وضوح مشاهده نمود.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

تولید پارچه آب ژاول بیمارستانی

پارچه های آب ژاول را اگر بشناسید می دانید این پارچه با سایر منسوجات بیمارستانی، فرقش در نوع رنگرزی اش می باشد.
بعد از این که الیاف مورد نظر را در واحدهای ریسندگی بافتند و در نهایت پارچه تولید گشت، آن هم پارچه خام، به بخش دیگری نیاز است تا آن پارچه را به آن جا، ارسال نمود.
صنایع متعددی خود به تنهایی دارای بخش های متفاوت هستند که همگی لازمه تولید می باشد، یعنی هم واحد ریسندگی را دارند هم واحد رنگرزی و هم بخش تکمیل را.
در مقابل هم برخی شرکت ها بصورت یکجا، همه واحدهای فوق را نداشته و بصورت اختصاصی تنها مثلا یا تکمیل را انجام می دهند یا رنگرزی و…..

در زمان تولید انواع پارچه ها و بالاخص پارچه هایی که حساسیت بالایی دارند نظیر پارچه های بیمارستانی، همواره و همیشه یک کارشناس زبده و خبر به نام مهندس تولید در کارخانه حضور داشته و بر روی همه مراحل نظارت می دارد تا در نهایت خروجی دستگاه ها و ماشین آلات، یک پارچه باکیفیت باشد که هیچ عیب و نقصی را نداشته و بدون هیچ مشکلی می توان آن را به مراکز برای خرید و فروش ارسال نمود، حتی معایب ریز مهندسی که فقط کارشناسان قادر به تشخیصش هستند.

صحبت ما در مورد پارچه های آب ژاول بود.
تولید انواع پارچه بیمارستانی با پارچه های آب ژاول در تمامی مراحل یکسان است.
تفاوت اصلی را فقط می توان در زمان رنگرزی، نحوه و نوع رنگی که استفاده می گردد در صنایع، مشاهده نمود.
پارچه های آب ژاول را بارها در پروسه رنگرزی وارد کرده و آن را با ماشین آلات خاص خود، رنگ می زنند، بطوری که تایم تولید پارچه های دارای این ویژگی، طولانی بوده و می توان رنگرزی را مرحله ای زمانبر در این بازه دانست.
در سمت مقابل پارچه هایی که آب ژاول نیستند، پروسه رنگرزی کمتر و کوتاهتری را داشته که در زمان تولید می توان حتی از رنگ های تولید داخل هم استفاده نمود که هیچ کدام وارداتی نمی باشند.
بیشتر رنگ های مورد استفاده در تولید پارچه آب ژاول بیمارستانی، محصول پالایشگاه های ایران نیستند و به داخل کشور بعنوان یک محصول خروجی، وارد می شوند.

پارچه های آب ژاول را برای دوخت هر وسیله و لباسی به کار ببرند، می توان آن را مورد شست و شو با مواد شوینده قوی قلیایی قرار داد یا دستگاه های اتو کلاو که حرارت بالایی دارند، این در جالی است که پارچه های غیرآب زاول این استقامت و مقاومت را در برابر شوینده ها ندارد و فقط قابلیت حفظ ثبات خود را در برابر شوینده های ضعیف خواهد داشت و بمحض تماس با مواد قوی، ثبات رنگ اولیه خود را از دست داده و چند پرده از نظر طیف رنگی، روشن خواهد شد.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه چیست؟

در واحد بافندگی، نوع بافت پارچه ها به شیوه های متفاوت است:

  1. برخی پارچه ها را با بافت تار و پودی ساده تولید می نمایند
  2. پارچه های دیگر نیز بافت تار و پودی حلقوی و مورب دارند

هر دو نوع پارچه را می توان با مشاهده سطح و لمس کردن، تمییز و تشخیص داد.

خصوصیات بارز پارچه کجراه را چه می دانید؟

خصوصیات بارز پارچه کجراه را چه می دانید؟

مشخص ترین ویژگی های این پارچه، اولا نوع بافت موربش است و دوما گرماژ متفاوتش، بگونه ای که حداقل پارچه های کجراه را می توان از نظر وزن، ۳۰ الی ۴۰ گرم مینیمم بالاتر از پارچه های ساده در نظر گرفت.
طول عمر البسه و وسایل دوخته شده از پارچه کجراه با پارچه های دارای بافت تار و پودی ساده نیز متفاوت خواهد بود.
وسایل دوخته شده از پارچه های کجراه را در تایم طولانی تر می توان مورد استفاده قرار داد.
طول عمر پارچه کجراه بالاتر از پارچه های با بافت ساده خواهد بود.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه کجراه بیمارستانی اصفهان

واحدهای نساجی زیادی در اصفهان به تولید انواع مختلف از پارچه های مصرفی در بیمارستان ها می پردازند.
پس از تولید این صنایع، محصولات خود را به نمایندگی خرید پارچه کجراه بیمارستانی برای فروش، عرضه و ارسال می دارند.
پارچه های کجراهی که در صنایع موجود در اصفهان تولید می شوند، از نظر جنس متفاوت بوده و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرند:

  • پارچه کجراه لباس کار
  • پارچه کجراه لباس مدارس
  • پارچه کجراهی هم که مورد استفاده بیمارستان ها بوده
به دلیل کیفیت بالا و مرغوب بودن بیش از حد پارچه کجراه به نسبت سایر پارچه های بیمارستانی، پارچه های کجراه را اگر قرار به استفاده در مراکز درمانی باشد برای دوخت لباس و وسایل پرستاران، جراحان، پزشکان و کادر اتاق عمل استفاده می کنند، به طوری که البسه و وسایل دوخته شده از آن تایم های طولانی نیاز به شارج و تعویض نداشته. کمتر مشاهده می گردد از پارچه کجراه برای دوخت لباس بیماران استفاده شود.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی از فروشگاه اینترنتی

یکی دیگر از روش های متداول در زمینه خرید و فروش انواع محصولات بالاخص خرید پارچه کجراه بیمارستانی، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی خواهد بود.

مهم ترین عاملی که موجب پیروزی مراکز فروش اینترنتی نسبت به نمایندگی های عرضه سنتی شده است، قیمت فروش مناسبشان است که آن هم، نشات گرفته از شیوه تامین پارچه برای خریداران و ارسال مستقیم از صنایع تولید کننده می باشد.

مزیت های بیشماری را بجز قیمت مناسب می توان در زمان خرید پارچه کجراه بیمارستانی از فروشگاه های اینترنتی، یادآور شد، هم چون:

  • دسترسی بدون محدودیت زمانی
  • سفارش از هز جایی که هستید
  • پیگیری خوب کارشناسان فروش نمایندگی های اینترنتی
  • تضمین کیفیت پارچه خریداری شده از آن ها
  • پیگیر بودن تا زمان تحویل و رسیدن به دست مشتری
  • ارسال همه روزه و کمتر از ۱ روز کاری
  • ارسال رایگان کالیته برای مشتریان برای سنجش کیفیت

قیمت پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

به دلیل این که گرماژ و البته کیفیت پارچه های ترگال کجراه به نسبت پارچه های ترگال ساده که بالاتر است، قیمت هم افزایش می یابد.
در زمان خرید پارچه کجراه بیمارستانی از هر فروشگاه و نمایندگی ای، چه مراکز عرضه اینترنتی و چه مابقی نمایندگی ها، قیمت نوع کجراهش از قیمت نوع ساده اش بالاتر می باشد.
چیزی در حدود ۱۰۰۰ الی ۲۰۰۰٫

پارچه ترگال کجراه را از وزن ۲۴۰ گرم به بالا در شرکت ها مورد تولید قرار می دهند، ولیکن تولید پارچه ترگال بیمارستانی نهایتا تا وزن ۲۴۰ یا ۲۳۰ است.

طاقه های پارچه ترگال کجراه بیمارستانی، بیشتر ۴۰ متری بوده و این پارچه را همیشه با عرض ۱۵۰ تولید می کنند.

  • سفید
  • مشکی
  • سبز
  • آبی کاربنی
  • سورمه ای
  • قهوه ای
  • قرمز

و در نهایت پارچه های کجراه را با هر رنگی مورد تولید قرار می دهند، اما کارخانه های نساجی قدرت تولید نوع آب ژاولش را با فقط رنگ سبز و آبی کاربنی خواهند داشت.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی | عرضه مستقیم پارچه روپوش پزشکی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی مخصوص تهیه انواع روپوش پزشکان و لباس پرستاران، با عرض و …

کانال تلگرام اینستاگرام