فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که با نمایندگی های فعال در این حوزه همکاری دارند. به همین سبب امکان دریافت لیست قیمت پارچه اسپان باند اقتصادی فراهم آمده است.
پارچه های اسپان باند جزء پارچه های پراستفاده است که در صنعت بیمارستانی به عنوان یکی از مهم‌ترین منسوجات قرار می گیرد و با استفاده از پلیمرهای مختلف در کالیته متنوع با رنگ بندی های زیبا به بازار ارائه شده است.
اغلب نمایندگی های عرضه و پخش پارچه های استاندارد در زمینه فروش پارچه اسپان باند اصفهان و همچنین فروش پارچه اسپان باند تهران فعالیت دارند. زیرا این پارچه ها جزء مرغوب ترین منسوجات موجود در بازار است که مورد توجه خریداران عمده قرار می گیرد.
فروش اینترنتی پارچه اسپان باند یکی از روش های ارائه آن به بازار است که در سال های اخیر به دلیل دسترسی بیشتر مردم به فضای اینترنت و گوگل مورد توجه قرار گرفته است. در این شیوه به دلیل نبود حضور واسطه ها امکان دسترسی به قیمت دست اول و کیفیت بالای پارچه فراهم می گردد.

هر آنچه درباره پارچه های اسپان باند نمی دانید

پارچه اسپان باند ضخیم
فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند از منسوجات نبافته عصر حاضر است که در تنوع بالایی تولید می گردد. این پارچه را به دلیل شکل ظاهری و نحوه بافت در بازار به نام پارچه نبافته، پارچه لایه سوزنی، پارچه یکبار مصرف و بسیاری از نام های دیگر می شناسند.
در روند تولید این پارچه به هیچ عنوان از الیاف نخ برای در هم تنیده شدن تار و پود استفاده نمی کنند. بلکه الیافی که در این پارچه کاربرد دارد، در کنار یکدیگر قرار گرفته و توسط دستگاه های مخصوص به هم متصل می گردد. به همین سبب سرعت تولید این پارچه ها بسیار بالا بوده و با حجم کمی از مواد اولیه می توان متراژ زیادی از پارچه های یکبار مصرف را تولید کرد.
از چند پلیمر مرغوب و با کیفیت بیشتر در کارخانجات تولید پارچه یکبار مصرف استفاده می شود. شناخت این پلیمرها و ویژگی های هر کدام از آنها کمک می کند تا به شکل بهتری پارچه مد نظر خود را برای استفاده در صنایع گوناگون تهیه کنید.
مهمترین پلیمرهای پر کاربرد در این صنعت شامل موارد ذیل است:

پلیمر پلی اتیلن

این پلیمر با داشتن ویژگی های منحصر به فرد، امکان تولید پارچه اسپان باند با کیفیت بالا و مقاوم در برابر کشش و سایش را دارند و با حجم بسیار کمی از مواد اولیه می توان مقدار زیادی از پارچه را تولید نمود، زیرا قابلیت پوشش دهی این پلیمر بالا است.

پلیمر پلی پروپیلن

پلیمر پلی پروپیلن جزء اولین پلیمرهای پرکاربرد در صنعت تولید پارچه های اسپان باند به شمار می آید که این پلیمر جزء مرغوب ‌ترین پلیمرها قرار می گیرد.

پلیمر پلی استر

پلی استر جزء پلیمرهای مرغوب و با کیفیت بوده که پارچه های تولید شده توسط این مواد از مقاومت بالای کششی و سایشی برخوردار است. این پلیمر قابلیت بازیافت نداشته و ضایعات به وجود آمده در روند تولید قابلیت استفاده مجدد ندارند به همین جهت جزء پلیمرهای گران قرار می گیرد.

پلیمر پلی آمید

پلی آمید از بهترین پلیمرهای عصر جدید است که به تازگی از این نوع پلیمر برای تولید پارچه هایی مورد استفاده در روند دوخت البسه مختلف به کار می برند. چرا که ویژگی های این پلیمر بسیار خاص بوده و مراحل آزمایشی خود را در کشور ژاپن گذرانده است.

نکته مهم این است که از تمامی پلیمرهای ذکر شده در این بخش الیاف فیلامنتی تولید می ‌شود که این الیاف به صورت لایه عنکبوتی توسط دستگاه کلندر در کنار یکدیگر قرار می گیرند. نیاز است که این الیاف به روش های مختلف به یکدیگر متصل شوند، هر کدام از روش های شیمیایی، مکانیکی و حرارتی که با کمک دستگاه های پرس انجام می شود، منجر به پدید آمدن ویژگی خاصی در پارچه می گردد.

بیشترین عرض و گرماژ پرکاربرد در مصارف بیمارستانی

پارچه اسپان باند ضخیم

پارچه های یکبار مصرف که در کارخانجات توسط دستگاه های مخصوص تولید می شود در تنوع بالایی از لحاظ عرض و گرماژ به بازار ارائه می گردد، تا برای هر صنعتی بتوان از نوع مناسب آن استفاده کرد.
معمولاً پارچه اسپان باند را از گرماژ ده گرم تا گرما ۴۰۰ گرم در کارخانجات تولید می کند که روند تعیین گرماژ در کارخانجات بر اساس قوانین و مقررات خاصی صورت می گیرد. تغییر دادن روند تولید کارخانجات، هزینه هایی را برای تولید کننده در بر دارد که در صورت نیاز به حجم عمده این تغییرات ایجاد می گردد.
همچنین پارچه های اسپان باند را در چندین عرض متفاوت از عرض ۶۰ سانتی متر تا عرض های بالاتر از دو متر تولید می کنند. گاهی مواقع بر حسب نیاز و سفارش عمده مصرف کنندگان امکان تولید این پارچه ها در عرض ۳ متر و ۴ متر هم وجود دارد.
با توجه به این تنوع بالای عرض و گرماژ چند نوع عرض و گرماژ در مصارف بیمارستانی کاربردهای گسترده تری دارند. شناخت آنها کمک می کند تا مراکز تولیدی مناسب ترین نوع پارچه را برای مصارف درنظرگرفته تهیه نمایند.
در این بخش به پرکاربردترین عرض پارچه های اسپان باند بیمارستانی می پردازیم:

  • عرض ۱۲۰ سانتی متر
  • عرض ۱۶۰ سانتی متر
  • عرض ۱۰۰ سانتی متر
  • عرض ۸۰ سانتی متر

البته گاهی مواقع از عرض ۱۵۰ سانتیمتر و عرض ۹۰ سانتی متر هم بنا بر سفارش و تقاضای مراکز تولیدی استفاده می‌ کنند. چرا که برای برش و دوخت برخی از منسوجات بر حسب قوانین موجود در مراکز تولیدی و الگوهای آماده، آنها از عرض های کمتر یا بیشتر هم استفاده می کنند.
در این بخش به پرکاربردترین گرماژ پارچه های اسپان باند بیمارستانی می پردازیم:

  • گرماژ ۱۷ گرم
  • گرماژ ۲۵ گرم
  • گرماژ ۳۰ گرم
  • گرماژ ۳۸ گرم
  • گرماژ ۴۰ گرم
  • گرماژ ۵۰ گرم

برای گرماژ پارچه های یکبار مصرف متناسب با نیاز و سفارش مراکز تولیدی می توان این پارچه ها را تهیه کرد. در اغلب مواقع گرماژهایی که در این بخش ذکر شد، برای تمامی کارگاه های تولیدی کاربرد دارد. اما در صورت نیاز به صلاح دید تولیدکنندگان امکان تغییر گرماژ هم فراهم می گردد.
هرچقدر که گرماژ پارچه های اسپان باند افزایش پیدا کند، در نتیجه قیمت آنها نیز در بازار بیشتر می شود. به عنوان مثال قیمت اسپان باند ۳۰ گرمی به نسبت اسپان باند ۱۷ گرمی بیشتر بوده و از اسپان باند ۵۰ گرمی کمتر است.
بهتر است برای دسترسی به مناسب ترین لیست قیمت این پارچه ها، مراکز عرضه و فروش معتبر را برای خریدهای خود در نظر بگیرید.

فروش پارچه اسپان باند اصفهان در رنگ‌های پرطرفدار

پارچه های اسپان باند در کارخانجات متعددی تولید شده که بنابر معروفیت برند تولید کننده در بازار مورد استفاده قرار گرفته و قیمت گذاری می شوند. پارچه هایی که در کارخانجات اصفهان آماده می گردد، جزء بهترین محصولات موجود در بازارهای پارچه است.
برخی از رنگ های پارچه های یکبار مصرف طرفداران بیشتری داشته و البته بر اساس صلاحدید و قوانین خاص مراکز درمانی و صنایع مختلف از یک سری رنگ ها بیشتر استفاده می کنند. کارخانجات نیز با بررسی و نیاز بازار سعی می کنند این رنگ بندی ها را به شکل کامل تر و در حجم های زیاد تولید کنند.
فروش پارچه اسپان باند اصفهان در رنگ ‌های پرطرفدار توسط مراکز و نمایندگی های خاص انجام می شود. انتخاب مراکز فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بهترین راه حل برای دسترسی بدون واسطه به پرطرفدارترین رنگ های این پارچه ها محسوب می گردد.
در این بخش به چند مورد از رنگ های پراستفاده بازار که نیاز است، کارخانجات بر روی تولید آنها تمرکز بیشتری داشته باشند می پردازیم:

رنگ سفید

رنگ سفید جزء رنگ های پراستفاده در تمام صنایع است و در صنایع درمانی برای تولید ماسک و ملحفه کاربرد دارد.

رنگ آبی روشن

از رنگ آبی روشن برای دوخت انواع ماسک، کلاه، پوشش محافظتی کفش و همچنین ملحفه در مراکز درمانی استفاده می کنند.

رنگ صورتی

رنگ صورتی جزء رنگ های ملیح و پرطرفدار است که از این رنگ برای دوخت لباس بیمار برای خانم ها به کار می برند. البته در صنایع دیگر هم جهت دوخت کاورهای مختلف کاربرد دارد.

رنگ آبی تیره

جزء رنگ های جذاب و چشمگیر است که از آن برای دوخت لباس بیماران آقا در بخش ‌های مختلف بستری بیمارستان مورد استفاده قرار می گیرد.

رنگ سبز

رنگ سبز از رنگ های آرامبخش به شمار می ‌آید و برای دوخت انواع گان و شان در اتاق عمل کاربرد دارد. زیرا این رنگ از انحراف چشم جراح و دستیاران در مقابل رنگ قرمز خون جلوگیری می کند. در واقع به دلیل ایجاد آرامش و تضاد بالا با رنگ قرمز برای این محیط ها به کار می رود.

خودرنگ

گاهی اوقات از هیچگونه دانه های رنگی در روند تولید پارچه ها استفاده نمی کنند و این پارچه ها با رنگ واقعی پلیمرها به صورت شفاف تولید می شود. از این نوع پارچه بیشتر در صنعت استفاده می کنند.

۵ مزیت فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ضخیم

استقبال بالا از پارچه های یکبار مصرف در بازارها موجب شده تا شیوه های متعددی برای فروش این پارچه به وجود بیاید. یکی از شیوه های پرطرفدار انتخاب روش های اینترنتی است که در حال حاضر به دلیل گسترش فضای مجازی برای بسیاری از افراد مناسب تر می باشد.
در واقع هر کدام از روش های خرید حضوری یا آنلاین مزایا و معایب خاص خود را دارد که خریداران با در نظر گرفتن شرایط، هر کدام از این روش ها اقدام به ثبت سفارش و خرید محصول مورد نیاز خود می کنند.
مزایای فروش اینترنتی پارچه اسپان باند بسیار زیاد است که در این بخش به بررسی ۵ مزیت فروش آن به صورت آنلاین می پردازیم:

  1. دسترسی به برندهای معتبر تولید کننده پارچه های اسپان باند
  2. دسترسی به تنوع بالای پارچه های یکبار مصرف از لحاظ عرض، گرماژ و رنگ بندی
  3. امکان خرید برخی از پارچه ها به صورت کاملا سفارشی
  4. دریافت مشاوره رایگان از طرف کارشناسان متخصص حاضر در سایت
  5. ارسال پارچه های خریداری شده به بهترین شکل ممکن و در کمترین روز کاری

عوامل موثر بر لیست قیمت پارچه اسپان باند

موارد استفاده و کاربردهای پارچه اسپان باند بسیار گسترده است، به همین سبب استقبال از این پارچه در بازارهای فروش آن زیاد می باشد. هرگاه حجم خرید و فروش یک پارچه در بازار افزایش پیدا کند، قیمت های آن نیز دچار تغییرات زیادی می شود.
گاهی مواقع تولیدکنندگان منسوجات بیمارستانی که به پارچه های اسپان باند به عنوان مواد اولیه نیاز دارند، با افزایش قیمت های ناگهانی و بی دلیل روبرو می گردند. در چنین شرایطی بدون داشتن اطلاع و آگاهی پیدا کردن این پارچه ها به صورت مقرون ‌به‌صرفه کاری سخت و دشوار است.
در این بخش به بررسی برخی از عوامل موثر بر لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار می پردازیم، تا به شکل بهتری بتوانید در هنگام مواجهه با قیمت های متفاوت این پارچه ها را تهیه کنید:

  • ضخامت و گرماژ پارچه های یکبار مصرف
  • تنوع در رنگ بندی پارچه ها و تولید رنگ های خاص
  • برندهای تولید کننده مطرح در بازار
  • مواد اولیه مورد استفاده در روند تولید
  • نوسانات موجود در بازار مواد اولیه
  • وجود بحران ها و شیوع بیماری های مختلف در کشور

تمامی مواردی که در این بخش ذکر شد و بسیاری از عوامل دیگر در قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی تأثیر مستقیم دارند. پس بهتر است قبل از اقدام به خرید به تمامی عوامل فنی و اقتصادی که می توانند، در روند تولید تا پروسه توزیع پارچه ها بر ارزش آنها تأثیر بگذارند آشنا گردید.

بزرگترین مرکز فروش پارچه اسپان باند تهران

قیمت رول پارچه اسپان باند

کارخانجات و تولیدکنندگان زیادی در سرتاسر کشور در عرصه تولید منسوجات نبافته فعالیت می کنند. با شناخت هر کدام از این کارخانجات و تولیدات آنها در هنگام نیاز به این منسوجات می توانید تصمیمات بهتری بگیرید .
فروش پارچه اسپان باند تهران توسط یکی از بزرگترین مراکز فعال در حوزه منسوجات نبافته موجب شده تا به کیفیت اصلی این پارچه ها دست پیدا نمایید. زیرا این مرکز تمامی محصولات خود را به شکل مستقیم از کارخانه تولید کننده تهیه می کند.

فراهم آوردن شرایط فروش اینترنتی پارچه اسپان باند در این مجموعه از مهم‌ترین مزیت‌ های انتخاب آن برای خرید محسوب می ‌شود. زیرا از اقصی نقاط کشور مشتریان می ‌توانند بدون صرف وقت و طی مسیرهای طولانی جهت تهیه این پارچه پرکاربرد اقدام نمایند. تنها کافیست که از طریق سایت تمامی روند ثبت سفارش خود را پیگیری کرده و در کوتاهترین زمان پارچه های خریداری شده برای آنها ارسال می گردد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان | شرکت پارچه پارادا

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان را می توانید از طریق شرکت پارچه پارادا باکیفیت مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام