فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان با قیمت عمده

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان با قیمت عمده

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان با قیمت عمده از طریق نمایندگی های معتبر عرضه و پخش این محصول امکان پذیر است، این نمایندگی با حذف کامل واسطه ها و تهیه مرغوب ترین پارچه اسپان باند امکان دسترسی راحت تر به این پارچه را فراهم کرده است.
آیا می دانید پارچه های اسپان باند در چه عرض و گرماژهایی تولید می شود؟
آیا با مشخصات پارچه های اسپان باند مناسب برای تولید گان و شان جراحی آشنا هستید؟
بهترین روش برای خرید پارچه اسپان باند عمده با قیمت مناسب چگونه است؟
آیا می دانید چه عواملی می تواند بر قیمت پارچه های اسپان باند تاثیر بگذارد؟
روش های خرید پارچه اسپان باند درجه یک مناسب گان جراحی چگونه است؟
پارچه های اسپان باند با توجه به ویژگی ‌های خاصی که دارند در بخش ‌های مختلفی از صنایع و به خصوص در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می‌ گیرد، به همین جهت کارخانجات زیادی در حال تولید پارچه های اسپان باند هستند که به خوبی نیاز بازار را فراهم کرده ‌اند.
پارچه های اسپان باند به دلیل موارد استفاده گسترده و متنوعی که دارد ممکن است در هنگام خرید و فروش در بازارهای عرضه خریداران را دچار چالش ‌های خاصی کند، در ادامه مطلب همراه ما باشید تا ضمن دریافت پاسخ مناسب برای این سوالات بهترین مرکز عرضه و فروش را به شما معرفی کرده تا گرفتار واسطه ها و دلالان نشوید.

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان

تولید پارچه اسپان باند با عرض و گرماژ مختلف

تولید پارچه های اسپان باند از گرانول های مختلفی صورت می پذیرد که این گرانول ها توسط دستگاه اکسترودر به صورت کامل ذوب شده و طی مراحل خاص تبدیل به الیاف فیلامنت می گردد.
الیاف فیلامنت تولید شده با کمک دستگاه های مخصوص و کنار یکدیگر قرار گرفته و با روش‌ های حرارتی، شیمیایی، هیدرودینامیکی و همچنین روش سوزنی به یکدیگر اتصال پیدا می کند.
با توجه به نحوه تولید پارچه های اسپان باند آنها را در بازارهای عرضه و فروش به نام های دیگری مانند پارچه یکبار مصرف، پارچه لایه سوزنی، پارچه بی بافت و یا پارچه نبافته نیز می شناسند.
امکان تولید پارچه های اسپان باند با عرض و گرماژهای مختلفی وجود دارد به طور کلی این پارچه در بازار با گرماژهایی بین ۱۰ گرم تا ۴۰۰ گرم قابل دسترس است و همچنین عرض های این پارچه نیز بسیار متنوع می باشد، به همین سبب به راحتی برای هرگونه مصرفی می توان از این پارچه ها استفاده کرد.
تفاوت هایی که بین گرماژ‌های مختلف پارچه های اسپان وجود دارد با استفاده از محاسبات خاصی مشخص می گردد.
نکته مهم این است که برای تولید پارچه اسپان باند با هر عرض و یا گرماژی باید دستگاه را مطابق آن تنظیم کرد، به همین جهت همه کارخانجات امکان راه اندازی تمامی تنوع بالای این محصول را ندارند و با راه اندازی چند خط تولید پر استفاده به تامین پارچه در بازار کمک می کند.
برخی از پرکاربردترین گرماژهای پارچه های اسپان باند عبارتند از گرماژ ۱۷ گرم، ۲۵ گرم، ۳۰ گرم، ۳۸ گرم، ۴۰ گرم، ۵۰ گرم، ۶۰ گرم، ۷۰ گرم و ۹۰ گرم در بازار به راحتی پیدا می شود.
همچنین پرکاربردترین عرض های پارچه اسپان باند عبارتند از عرض ۶۰ سانتی متر، عرض ۸۰ سانتی متر، عرض ۱۰۰ سانتی متر، عرض ۱۶۰ سانتی متر و عرض دو متر که دسترسی به آنها در بازار به آسانی میسر است.
نکته مهم در صورتی که برخی از صنایع و کارگاه های تولیدی به گرماژ و عرض خاصی نیاز داشته باشند، امکان تولید آن به صورت اختصاصی نیز در برخی از کارخانجات وجود دارد، اما باید این سفارشات در حجم های عمده انجام شود تا برای کارخانه تولید کننده از لحاظ اقتصادی تغییرات در تنظیمات دستگاه ها و خطوط تولیدی به صرفه باشد.
معمولا از پارچه های اسپان با عرض ها و گرماژهای پرکاربرد بیشتر در صنعت پزشکی و کارگاه های تولیدی مختلف استفاده می ‌شود، اما از این پارچه با عرض ها و گرماژهای بالا بیشتر در بخش ‌های صنعتی خاص استفاده می کنند.
از پارچه های اسپان باند با گرماژهای بالای ۶۰ گرم بیشتر برای تولید انواع ساک های تبلیغاتی، ساک خرید و همچنین کاورهای مختلف برای البسه، لوازم الکترونیکی و یا کاور جسد استفاده می شود.

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان

مشخصات پارچه اسپان باند برای گان

یکی از بیشترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند مصرف آنها در بخش‌ های مختلف بیمارستانی است.
از این پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی به دلیل یکبار مصرف بودن و نیاز نبودن به شستشو و استریل مجدد استقبال زیادی می شود؛ زیرا در شرایط حال حاضر جامعه رعایت در بهداشت و جلوگیری از نفوذ هر گونه آلودگی و عفونت و میکروب به افراد دیگر و محیط زیست اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
لازم است تا پزشکان جراح برای ورود به اتاق عمل از لباس های مخصوص که به آنها گان گفته می شود استفاده کنند، زیرا در این محیط ها انواع مختلف خون، آلودگی، عفونت و باکتری وجود دارد که لازم است جراح و دستیاران او به خوبی بتوانند از بدن خود محافظت نمایند.
به دلیل همین شرایط نامساعد لازم است پس از هر بار استفاده از گان جراحی مورد شستشو و استریل به صورت کامل و دقیق قرار بگیرد.
به کار بردن پارچه های یکبار مصرف برای تولید و دوخت گان جراحی می تواند کمک زیادی به شرایط اقتصادی و همچنین شرایط بهداشتی بیمارستان ها داشته باشد.
زیرا دیگر نیاز به رفع آلودگی ها و شستشو و استریل نیست؛ به همین جهت استفاده از این پارچه مورد توجه و استقبال همه مراکز درمانی قرار گرفته است.
در اینجا به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند برای گان جراحی اشاره می کنیم:

  • داشتن گرماژی بین ۳۸ تا ۴۰ گرم ضمن محافظت از بدن جراح هیچ گونه زحمتی نیز برای تحرک پزشک به وجود نمی آید.
  • داشتن رنگ سبز و یا آبی تیره جهت ایجاد آرامش و جلوگیری از انحراف چشم پزشک به دلیل وجود رنگ قرمز خون اهمیت دارد.
  • انتخاب عرض ۱۶۰ سانتی ‌متر برای تهیه گان با آزادی مناسب و جلوگیری از اسراف پارچه لازم است.
  • انتخاب پارچه اسپان باند به صورت واترپروف برای محافظت از عبور خون، رطوبت و هرگونه آلودگی دیگر و نفوذ آن به بدن جراح جزء مهمترین ویژگی ها می باشد.

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان

پارچه اسپان باند عمده از کجا بخرم؟

پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی کاربرد دارد و به راحتی این پارچه را در بخش ‌های مختلف به زندگی روزمره نیز می توانید پیدا کنید.

استقبال زیاد از این پارچه در بخش های مختلف سیب شده تا خریداران و مصرف ‌کنندگان به فکر تهیه عمده این پارچه باشند.
پارچه اسپان باند عمده از کجا بخرم؟
این سوال ممکن است جزء اولین چالش ها و دغدغه هایی باشد که برای خریداران عمده به وجود می ‌آید زیرا انتخاب مراکز خرید نقش تاثیر گذاری در تهیه کیفیت و قیمت مناسب دارد.
برای رفع دغدغه و نگرانی خریداران به شما توصیه می کنیم که حتما برای خرید پارچه اسپان باند به دنبال مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه باشید.
در اینجا به برخی از روش های خرید پارچه اسپان باند با قیمت مناسب و اطمینان از کیفیت بالا اشاره می کنیم:
خرید از طریق کارخانجات تولید کننده منجر به دسترسی مستقیم و بدون حضور واسطه و دلال به پارچه های اسپان باند شده، به همین جهت با پرداخت قیمت درب کارخانه پارچه مورد نظر خود را تهیه می کنید.
انتخاب نمایندگی های معتبر در شهرهای مختلف یکی از بهترین راه های دسترسی و خرید پارچه های اسپان باند می باشد که با مراجعه به این مراکز از تنوع بالای محصولات نیز بهره ببرید.
بنکداری ها و عمده فروشی های مستقر در بازار های بزرگ نیز یکی از روش های مناسب برای تهیه این پارچه ها هستند زیرا این مراکز برای حفظ اعتبار خود پارچه های باکیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه می دهند.
در صورتی که به کارخانجات و نمایندگی ‌های معتبر دسترسی نداشته باشید، از طریق انتخاب سایت های آنلاین معتبر به صورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید.
در هنگام انتخاب سایت های آنلاین برای خرید توجه داشته باشید که این مراکز کاملا معتبر و به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده و یا نمایندگی ها همکاری داشته باشند، از ارائه قیمت و کیفیت بالای پارچه ها اطمینان کافی به دست آورید.
در حال حاضر فروش پارچه اسپان باند پزشکی با توجه به شرایط روز جامعه و همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا در تمامی جهان از استقبال بیشتری برخوردار است به همین جهت مراجعه به مراکز عرضه و پخش بدون حضور واسطه امکان خرید این محصول با قیمت مقرون به صرفه را فراهم می ‌آورد.
به تمامی مراکز تولیدی و کارگاه های تولید کننده منسوجات مورد نیاز بیمارستان ها توصیه می کنیم تا از طریق روش های ذکر شده در بالا اقدام به خرید نمایند.

خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان

قیمت پارچه یکبار مصرف و عوامل موثر بر آن

بررسی دقیق مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند در می یابیم که این پارچه موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد.
بدون شک تمامی محصولات موجود در بازار با توجه به مشخصات و کیفیتی که دارند قیمت گذاری می شوند و پارچه های اسپان باند نیز جزء همین محصولات است.
معمولاً قیمت پارچه های اسپان باند همیشه ثابت نیست و تحت تاثیر عوامل مختلفی در حال نوسان و دست خوش تغییرات می باشد.
قیمت پارچه اسپان باند با توجه به عوامل های مختلفی مشخص می گردد که با بررسی دقیق این عوامل امکان تهیه این محصول در بازارهای عرضه و فروش آسان می شود.
در اینجا برخی از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه یکبارمصرف را مورد بررسی قرار می ‌دهیم:

  • کیفیت پارچه یکبار مصرف با توجه به نوع مواد اولیه به کار رفته شده و همچنین دستگاه های تولید کننده بیشترین تاثیر را در تعیین لیست قیمت این پارچه دارد.
  • گرماژ و عرض پارچه های اسپان باند جزء عوامل موثر در تعیین قیمت این محصول هستند، هرچه عرض و گرماژ بیشتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
  • برند کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند و همچنین شیوه تولید آن از عوامل بسیار مهم هستند.
  • قیمت عرض و تغییرات آن جزء عوامل مهمی است که قیمت پارچه اسپان باند را نیز دستخوش تغییرات قرار می دهد.
  • حجم سفارش برای خرید پارچه های اسپان باند نیز هرچه بیشتر باشد امکان تهیه آن با قیمت ارزان ‌تر به وجود می آید.

از موارد ذکر شده انتخاب مراکز عرضه حضوری و یا غیر حضوری نقش تاثیر گذاری در قیمت ‌گذاری این منسوجات دارد و کاهش بسیاری از هزینه ها در انتخاب روش های خرید غیر حضوری سبب پرداخت هزینه نهایی کمتر می گردد.

چگونگی خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان درجه ۱

روش های زیادی برای خرید پارچه اسپان باند پزشکی وجود دارد که انتخاب برای خریداران دارای مزایا و معایب خاص است که هر خریدار با بررسی دقیق و مشخص کردن اولویت ها اقدام به تهیه می کنند.
قبل از اقدام به خرید باید به طور کامل و دقیق مشخصات و ویژگی های پارچه مناسب برای دوخت گان مشخص گردد و سپس با اطمینان کافی در بازار های عرضه و فروش به دنبال یافتن مشخصات باشید.
در حال حاضر بهترین راه خرید پارچه اسپان باند پزشکی گان درجه یک انتخاب سایت های آنلاین معتبر و خرید اینترنتی است.
با انتخاب این شیوه بدون گشت و گذار در بازارهای حضوری و صرف وقت و هزینه اضافه تنها با فشردن چند دکمه می توان بهترین پارچه را از لحاظ نوع بافت و همچنین مواد اولیه مورد استفاده پیدا کرد.
چگونگی خرید پارچه اسپان باند در حال حاضر با کمی تحقیق و بررسی و انتخاب بهترین سایت آنلاین می تواند صورت بگیرد.

مرکز فروش مستقیم انواع اسپان باند از درب کارخانه

استقبال زیاد و خرید اسپان باند در حجم های عمده سبب شده تا مراکز متعددی اقدام به عرضه این پارچه ها نمایند.
این مرکز فروش با عرضه انواع پارچه اسپان باند از درب کارخانجات تولید کننده سعی در کاهش بسیاری از هزینه ‌های جانبی دارد.
مرکز عرضه پارچه اسپان باند با توجه به استقبال خوب از این پارچه سعی می‌ کند تا مزایای زیادی برای خریداران فراهم آورد که برخی از آنها عبارتند از:

  • امکان ارسال کالیته های رنگی پارچه های اسپان باند قبل از ثبت سفارش و خرید
  • ارسال پارچه های خریداری شده مطابق با کالیته رنگ بندی
  • ارسال محصولات خریداری شده در کمترین زمان ممکن
  • عرضه تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض، گرماژ و رنگ بندی
خرید پارچه اسپان باند پزشکی از این مجموعه منجر به دسترسی به قیمت ارزان و کیفیت بالا می گردد، پس بدون صرف وقت و هزینه اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

فروش پارچه اسپان باند یزد قیمت کارخانه

فروش پارچه اسپان باند یزد با قیمت کارخانه در خود کارخانه های یزد و همین …

کانال تلگرام اینستاگرام