فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز فروش پارچه اسپان باند با قیمت باورنکردنی

مرکز فروش پارچه اسپان باند با قیمت باورنکردنی

مرکز فروش پارچه اسپان باند این پارچه ها را با قیمت باور نکردنی و بالاترین سطح کیفیت و به شکل متنوع ارائه می ‌دهد. جهت خرید و ثبت سفارشات خود با بخش فروش این مرکز تماس برقرار نمایید.

پارچه اسپان باند و ویژگی های آن

اسپان باند جزء پارچه هایی است که از منسوجات بدون بافت می باشد، ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که منظور از بدون بافت یعنی چه؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که منظور از پارچه های بدون بافت یعنی در روند تولید آنها از هیچ‌ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی کنند که با کنار هم قرار گرفتن این تار و پود ها پارچه به وجود بیاید.
بلکه تمامی مراحل تولید پارچه های اسپان باند با کمک گرفتن از اتصال الیاف در یکدیگر با استفاده از شیوه‌ های مکانیکی، شیمیایی و استفاده از حرارت و فشار می باشد.
پارچه های اسپان باند با توجه به این که ویژگی‌ های خارق‌ العاده‌ ای دارد توانسته است در حال حاضر سهم بزرگی از بازار پارچه و صنعت نساجی را به خود اختصاص دهد.
به دلیل اینکه در روند تولید پارچه های اسپان باند از پلیمرهای مختلف استفاده می‌ کنند، که معمولاً به اختصار نام این پارچه‌ ها را PP نیز می‌ گویند.
در حال حاضر به دلیل استفاده از دستگاه ها و تکنولوژی های بروز موج جدیدی از تولید پارچه های بدون بافت شکل گرفته که موجب شده تا رفاه و آسایش زیادی برای نسل جدید به وجود بیاورد.
این پارچه ها بگونه ای تولید می شوند که در صنایع مختلف امکان استفاده از آنها وجود دارد و استفاده از این پارچه ها به حدی ضروری است که تقریباً نمی‌ توان نقش آنها را از زندگی روزمره نادیده گرفت.

مرکز فروش پارچه اسپان باند

خوب است که در اینجا با برخی از مشخصات و ویژگی های خاص پارچه های اسپان باند آشنا شوید تا به دلایل استفاده های متعدد این پارچه پی ببرید از جمله:

  • پارچه های اسپان باند به دو شکل آبدوست و آبگریز تولید می شوند که مواد اولیه برای تولید هر کدام از این پارچه ها یکسان است اما روند تولید و مراحل نهایی آن تفاوت دارند.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً آنتی باکتریال وجود دارد و از نوع آنتی باکتریال آن بیشتر برای مصارف بهداشتی و پزشکی استفاده می شود.
  • پارچه های اسپان باند کاملا آنتی یو وی هستند و در برابر اشعه فرابنفش نور خورشید مقاومت خوبی دارند.
  • در دسته پارچه های سبک قرار می گیرند و دارای الیاف نرم و لطیف می باشند.
  • از مقاومت کششی و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند و به هیچ عنوان در برابر فشار و ضربه الیاف آن از یکدیگر گسسته نمی شود.
  • قدرت نفوذ ناپذیری پارچه های اسپان باند در برابر رطوبت بسیار بالا است به همین سبب به عنوان یک فیلتر مناسب می‌ تواند در بسیاری از موارد عمل کند.
  • قابلیت تنفس بالایی که در این پارچه ها وجود دارد موجب شده تا در بسیاری از موارد به راحتی جزء گزینه های ابتدایی برای استفاده قرار بگیرد.

استفاده از پارچه اسپان باند در صنایع مختلف

با توجه به ویژگی‌ های منحصر به فردی که پارچه های اسپان باند دارند، از آنها در صنایع مختلف به راحتی می توان استفاده کرد.
در واقع وجود پارچه های اسپان باند سبب شده تا بسیاری از کارهای روزمره به راحتی انجام بگیرد و کیفیت برخی از کارهای صنعتی افزایش پیدا کرده است.
در اینجا با بررسی برخی از موارد کاربرد و استفاده های گسترده از پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون در می یابیم که اهمیت این پارچه ها در حال حاضر به چه میزان است.
برخی از موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند عبارتند از:

  1. صنعت پزشکی: از صنایعی است که پارچه های اسپان باند نقش تاثیر گذاری در بهبود کارکرد آن دارند و در بخش ‌های مختلف مراکز درمانی برای لباس بیمار، رو انداز و زیر انداز و بسیاری از موارد دیگر می‌ تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
  2. در صنعت کشاورزی: برای محافظت از خاک در برابر سیل و آسیب های طبیعی و همچنین محافظت از یخ زدگی زمین در آبیاری های شبانه و بسته بندی مواد کشاورزی و همچنین حمل و نقل و جابجایی کودهای شیمیایی به کار می رود.
  3. در صنعت اتومبیل سازی: در بخش رنگرزی و همچنین به عنوان یک عایق مناسب برای صدا و حرارت مورد استفاده قرار می گیرد.
  4. در صنعت تولید فیلتراسیون: به عنوان یک فیلتر مناسب در دستگاه های نوشابه سازی، دستگاه های شیردوش، همچنین دستگاه های خانگی مانند تصفیه آب و قهوه ساز کاربرد گسترده‌ ای دارد.
  5. در صنعت بسته بندی جزء پارچه های پرکاربرد است که برای بسته بندی انواع لوازم خانگی، لوازم الکتریکی و همچنین برخی از مواد غذایی مانند قند، شکر و چای مورد استفاده است.
  6. صنعت تولید کاور و پوشش برای لوازم الکترونیکی لوازم الکتریکی و همچنین کاور لباس های مجلسی و کت و شلوارهای رسمی نقش تاثیرگذاری دارد.
  7. در محیط زیست: برای جمع آوری آلودگی ها و مواد نفتی از سطح دریا ها و همچنین در قفس پرندگان از این پارچه ها استفاده های زیادی می کنند.
  8. در صنعت راه و ساختمان: از این پارچه برای محافظت زهکشی خاک جاده و تولید قالب های بتنی پیش ساخته برخی از قطعات پل ها و همچنین روکش لوازم ساختمانی و مصالح مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

چالش های خرید عمده پارچه اسپان باند در دوران کرونا

با شایع شدن ویروس منحوس کرونا در کل جهان استفاده از پارچه های یکبار مصرف گسترش بیشتری پیدا کرده ‌اند.
از آنجا که لازم شد تا تمامی مردم جهان به یکباره از ماسک و پارچه های اسپان باند استفاده کنند خریداران این پارچه با چالش‌ های خاصی در خرید عمده پارچه های اسپان باند روبرو شده اند.
با توجه به ویژگی های خاصی که پارچه های اسپان باند دارند و توانایی جذب رطوبت به حد بالا و همچنین در انواع مختلف آن مقاومت بالا در برابر رطوبت استفاده از این پارچه در مراکز درمانی و بهداشتی بیشتر شده است.
یکبار مصرف بودن پارچه های اسپان باند می‌ تواند نقش تاثیرگذاری در جلوگیری و انتقال این ویروس به افراد دیگر و به محیط اطراف داشته باشد. به همین سبب بیشترین استفاده از این پارچه در دوران کرونا برای تولید لباس های بیماران، لباس مخصوص برای پرستاران و پزشکان و همچنین تولید ماسک می باشد.
مورد بعدی که در این دوران مصرف آن افزایش پیدا کرد لباس های ایزوله هستند که بهترین پارچه برای تولید لباس های ایزوله اسپان باند های چند لایه واترپروف می‌ باشد.
با توجه به گسترش ناگهانی موارد استفاده از پارچه های اسپان باند تهیه پارچه با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه کاری سخت و دشوار شده است.
اما کارخانجات تولید کننده در کشور ما با اضافه کردن شیفت های کاری اقدام به تولید چند برابری محصولات خود نموده اند و به راحتی توانستند که از این چالش نیز عبور کنند.
به خریداران نیز توصیه می ‌شود تا برای اینکه از این چالش و بحران به راحتی و سلامتی عبور کنند بهتر است تا درگیر واسطه نشده و به شکل مستقیم از کارخانجات و نمایندگی‌ های آنها این محصولات را تهیه نمایند.

پارچه یکبار مصرف مناسب گان بیمارستانی

گان بیمارستانی یکی از ملزومات پرکاربرد در اتاق‌ های عمل است که وظیفه آنها محافظت از بدن جراح و دستیاران او در هنگام عمل های جراحی می باشد.
مناسب ترین پارچه برای تهیه گان پارچه یکبار مصرف اسپان باند هست، زیرا آنها را به صورت ضد آب تولید می‌کنند و مانع عبور هر گونه رطوبت و عفونت های مختلف در این فضا می‌ گردد.
پارچه های اسپان باند را در گرماژهای متنوع تولید می کنند که بهترین و مناسب ترین گرماژ برای تهیه گان و شان بیمارستانی بین ۳۸ تا ۴۰ گرم می باشد.
زیرا در این گرماژ توانایی محافظت و تنفس پذیری بالایی وجود دارد و همچنین به دلیل انعطاف پذیری بالا حرکات پزشک مختل نمی شود.
معمولا از رنگ های سبز و آبی پررنگ برای تولید گان جراحی استفاده می کنند. این رنگ ها با رنگ قرمز خون در تضاد هستند و از انحراف چشم جراح جلوگیری می کند،همچنین موجب ایجاد آرامش در فضای اتاق عمل می شود.

مرکز فروش پارچه اسپان باند

پارچه یکبار مصرف برای لباس ام آر آی

معمولا از پارچه های یکبار مصرف برای تولید لباس ام آر آی نیز استفاده می‌ شود، زیرا این پارچه ها امکان محافظت از بیمار در حین درمان ها و رفتن به درون دستگاه‌ های خاص ام آر آی را دارند.
این پارچه ها به صورت ضدآب هستند و از عبور انواع میکروب و بیماری‌ های مختلف به دستگاه‌ ها و همچنین بالعکس از دستگاه به بدن بیمار جلوگیری می‌ کند.
معمولاً لباس mri از شلوار،کلاه و پیراهن تشکیل می شود، که بتواند تمامی قسمت های بدن را تحت پوشش مناسب قرار دهد.
از پارچه های اسپان باند با گرماژ بین ۳۸ تا ۵۰ گرم برای دوخت لباس های mri استفاده می‌ کنند تا به خوبی بتواند عمل محافظت از بدن را انجام داده و بدن نما نباشد.
مناسب ترین رنگی که پارچه های یکبار مصرف مخصوص ام‌آر‌ آی دارند، رنگ آبی و سبز است که این دو رنگ می تواند موجب ایجاد آرامش در فضاهای درمانی شود.

تولید ماسک از پارچه های اسپان باند

ویژگی تنفس پذیری و آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند سبب شده تا جزء مناسب ترین گزینه ها برای تولید ماسک قرار بگیرد.
معمولاً مناسب ترین گرماژ برای تولید ماسک از ۲۵ گرم تا ۳۸ گرم است و انتخاب گرماژ مناسب بستگی به تعداد لایه های پارچه اسپان باند دارد.
برای محافظت بهتر معمولاً از پارچه های سه لایه اسپان باند برای تولید ماسک استفاده می شود.
تولید انواع ماسک جراحی، ماسک پرستاری و ماسک های فیلتردار توسط پارچه های اسپان باند به راحتی امکان پذیر است.
پرکاربردترین رنگ هایی که در تولید ماسک مورد استفاده قرار می گیرند و رنگ های سفید، آبی، مشکی و سبز می باشد.

تعیین لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران

با توجه به موارد استفاده گسترده ای که پارچه های اسپان باند دارند معمولاً این پارچه ها توسط مراکز متعددی عرضه می گردد.
اما نکته مهم برای خریداران عمده این پارچه ها قیمت و هزینه پارچه اسپان باند می باشد.
عوامل خاصی در تعیین لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار ایران تاثیر گذار هستند که با بررسی دقیق این عوامل می توانیم به مناسب ترین قیمت این پارچه ها دست پیدا کنیم.
در اینجا برخی از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت پارچه های اسپان باند را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:
نوع مواد اولیه که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد.
روش های تهیه پارچه های اسپان باند در مراحل پایانی تولید، موجب ایجاد پارچه با ویژگی های خاصی می شود.
گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند اهمیت دارد، زیرا هر چه این ضخامت بیشتر باشد مواد بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته است.
تنوع در رنگ بندی این پارچه ها و همچنین عرض های مختلف آن نقش مهمی در تعیین لیست قیمت این پارچه دارد.
نحوه تهیه و انتخاب مراکز عرضه مناسب و بدون واسطه، از مهمترین عوامل در تعیین قیمت این محصول می باشد.
نوسانات موجود در بازار و حجم تقاضا برای تهیه پارچه می ‌تواند در قیمت نهایی آن تاثیر بگذارد.

مرکز فروش پارچه اسپان باند

بهترین مرکز فروش پارچه اسپان باند کدام است؟

برای تمامی مراکز تولیدی که به پارچه های اسپان باند در حجم های عمده نیاز دارند اهمیت دارد که این پارچه را چگونه تهیه می کنند.
این مراکز دائم به دنبال بهترین مرکز فروش پارچه اسپان باند هستند زیرا از این مراکز می‌ توانند پارچه های مورد نظر خود را با قیمت های مناسب تر و تنوع بالاتری تهیه نمایند.
در اینجا بهترین توصیه که به خریداران عمده پارچه های اسپان باند می توان کرد این است که مراکزی را برای خرید خود انتخاب کنند که به شکل مستقیم و بدون واسطه پارچه ها را عرضه می نمایند.
انتخاب مراکز مستقیم به دلیل حذف واسطه ها از افزایش قیمت های بی دلیل و ناگهانی جلوگیری می نماید و بهترین راه برای دسترسی به این محصول به قیمت درب کارخانه می باشد.
کارخانجات تولیدی و نمایندگی پخش آنها جز بهترین مراکز قرار می گیرند.، که می توانید برای خرید محصول مورد نظر خود به شکل عمده اقدام کنید.

مرکز فروش پارچه اسپان باند

سفارش آسان پارچه های یکبار مصرف به قیمت کارخانه

برای تمامی خریداران و مراکز تولیدی منسوجات مختلف پارچه های یکبار مصرف اهمیت دارد که این پارچه ها به قیمت درب کارخانه تهیه شوند.
این مرکز فروش با ارائه آسان ترین روش ها برای سفارش پارچه های یکبار مصرف امکان دسترسی به این محصولات به قیمت درب کارخانه را برای همه مشتریان عمده به وجود آورده است.
این مرکز فروش پارچه اسپان باند با ارائه محصولات خود به شکل آنلاین و اینترنتی امکان دسترسی به این پارچه ها از اقصی نقاط کشور را فراهم کرده و با یک تماس می توانید سفارشات خود را ثبت نمایید.
در صورتی که به دنبال خرید پارچه یکبار مصرف به قیمت درب کارخانه هستید، همین حالا با بخش فروش این مجموعه تماس گرفته و سفارشات خود را به آسانی ثبت کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان | شرکت پارچه پارادا

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان را می توانید از طریق شرکت پارچه پارادا باکیفیت مناسب …

کانال تلگرام اینستاگرام