فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند ضخیم ارزان | شرکت پارچه پارادا

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان | شرکت پارچه پارادا

پارچه اسپان باند ضخیم ارزان را می توانید از طریق شرکت پارچه پارادا باکیفیت مناسب و قیمت مقرون به صرفه تهیه نمایید؛ زیرا این شرکت تمامی منسوجات خود را به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده ارائه می کند.

مشخصات یک پارچه اسپان باند ضخیم

پارچه اسپان باند ضخیم

 

پارچه های اسپان باند جزء پارچه هایی هستند، که در حال حاضر موارد استفاده و کاربردهای بسیار گسترده‌ ای دارند و تقریباً به عنوان بهترین تولیدات قرن اخیر محسوب می شوند.
شیوه خاص تولید پارچه های اسپان باند، موجب شده تا این پارچه را بتوان باکیفیت بالا و در تنوع عرض و گرماژ تهیه کرد.
از آن جایی که در روند تولید این پارچه ها به هیچ عنوان از الیاف نخ در تار و پود استفاده نمی ‌شود و تغییرات در گرماژ پارچه تنها با تنظیمات دستگاه ها به وجود می ‌آید به آسانی می ‌توان هر وزنی را برای این پارچه در نظر گرفت.
در واقع باید گفت که پارچه اسپان باند، یک پارچه بسیار انعطاف پذیر، متخلخل و متشکل از یک یا چند لایه فیبر است، که این فیبرها با استفاده از الیاف بدست آمده از پلیمرها تولید می شوند.
پس از تولید الیاف، توسط دستگاه های کامپیوتری مخصوص و طی فرآیندهای شیمیایی، حرارتی و مکانیکی این الیاف با یکدیگر انسجام پیدا کرده و پیوند می ‌خورند، که پس از پیوند خوردن، ساختارهای مسطح را به وجود می‌ آورند. معمولاً این ساختارهای مسطح با توجه به تنظیمات دستگاه ها از ضخامت های متنوع برخوردار است.
معمولاً پارچه های اسپان باند را در ضخامت های متفاوتی تولید می کنند که از ضخامت ۸ گرم تا ضخامت ۳۸۰ گرم در کارخانجات قابلیت تولید این پارچه ها وجود دارد.
هرچقدر که ضخامت پارچه بالاتر برود، درنتیجه از الیاف بیشتر فیلامنت در جهت تولید آن استفاده شده است، که سبب می شود تا انعطاف پذیری این پارچه ها نیز کمتر گردد.
گاهی اوقات برای اینکه یک پارچه اسپان باند ضخیم تولید شود، پارچه های اسپان باند را به صورت چند لایه تولید می کنند، که قرار گرفتن هر کدام از این لایه ها در کنار یکدیگر و انسجام آنها با هم به گونه ای صورت می ‌گیرد، که به هیچ عنوان بافت این پارچه ها را نمی توان از یکدیگر جدا کرد.
قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در میان تنوع بالای پارچه های اسپان باند که تولید می شوند مورد توجه بیشتری قرار دارد؛ زیرا به آسانی از نوع سه لایه می توان در صنعت پزشکی استفاده کرد.
به طور کلی مشخصات یک پارچه اسپان باند ضخیم بدین صورت است که:

  • مانع ذرات معلق در هوا
  • مانع مناسبی برای خون
  • به عنوان دافع الکل
  • ضد استاتیک و الکتریسیته ساکن
  • مقاومت بالا در برابر ساییدگی
  • قابلیت تنفس پذیری مناسب

با داشتن چنین مشخصات و ویژگی هایی به آستانی می‌ توان از این پارچه در صنعت پزشکی استفاده های بسیار زیادی برد. البته کاربرد این پارچه ها فقط در صنعت پزشکی نیست؛ بلکه در صنایع متعدد دیگری نیز کاربرد دارند که در ادامه به آنها نیز خواهیم پرداخت.

 

از کاربرد پارچه اسپان باند چه می دانید؟

پارچه اسپان باند ضخیم

 

اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به خوبی با پارچه های اسپان باند و بدون بافت آشنایی نداشته باشید، نمی توانید درک کنید که این پارچه موارد استفاده و کاربردهای بسیار زیادی دارد.
پارچه های اسپان باند به دلیل قابلیت های بسیار خوب و منحصر به فردی که از آن بهره مند هستند، مانند: داشتن ویژگی های جاذب آب و یا ضد آب بودن به آسانی می توان از این پارچه در صنایع گوناگون استفاده کرد.
البته به جزء هیدروفیل و واترپروف بودن پارچه های اسپان باند، ویژگی های دیگری مانند مقاومت در برابر اشعه uv، قابل تنظیم میزان جذب اشعه فرابنفش و بسیاری از ویژگی ‌های خاص دیگر، در هر نوع صنعتی استفاده از این پارچه امکان پذیر می باشد.
در اینجا سعی می ‌کنیم به برخی از مهم‌ترین موارد استفاده و کاربردهای انواع پارچه اسپان باند اشاره کنیم از جمله:
از این پارچه در صنعت کشاورزی استفاده های بسیار زیادی می شود و در جهت پوشش گیاهان برای تضمین رشد آنها و کوتاه کردن دوره بلوغ، در جهت پرورش قارچ، برای مقابله با علف های هرز زمین در هنگام کود دهی ها استفاده می کنند.
در جهت بسته بندی کلیه لوازم خانگی، بسته بندی انواع البسه، پوشاک و کیف و کفش، همچنین بسته بندی مواد خوراکی خشک مانند: حبوبات، برنج، چای و بسیاری از موارد دیگر و حتی تولید کاورهای مختلف برای لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر و لوازم جانبی آن کاربرد دارد.
در جهت عمران و راهسازی و همچنین ساختمان سازی برای تثبیت راه، در جهت محافظت نما و روکش ساختمان های نیمه ساز، برای تولید انواع قالب و پل و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
برای تولید انواع فیلترهای مورد استفاده در صنایع بزرگ و کوچک، دستگاه های نوشابه سازی، دستگاه تصفیه آب و همچنین فیلتر دستگاه های خانگی کوچک مانند قهوه ساز، جاروبرقی و مواردی از این قبیل جزء مناسب ترین پارچه ها محسوب می شود.
در صنعت پزشکی در بخش های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی برای تولید انواع لباس بیمار، کلاه، ماسک، کاور کفش، رویه بهداشتی پوشک و نوار بهداشتی و بسیاری از موارد دیگر به آسانی می ‌توان از این پارچه ها استفاده کرد.
در صنعت اتومبیل سازی در خطوط تولید رنگ، تزئینات داخلی کابین خودرو، برای دوخت چادر محافظتی خودرو و موارد مختلف دیگر به آسانی می ‌توان این پارچه را به کار برد.

مواردی که در اینجا ذکر شد در بسیاری از صنایع دیگر مانند صنعت خودروسازی، صنایع نظامی، صنایع تولید قطعات الکترونیکی، صنایع عایق بندی صوتی و حرارتی، پارچه نویسی و بنر نویسی و بسیاری از موارد دیگر به آسانی می‌ توان از این پارچه ها استفاده کرده و نقش تاثیر گذاری در کاهش هزینه های مختلف پیدا می کند.

 

پارچه یکبار مصرف ارزان، بی کیفیت است؟

پارچه اسپان باند ضخیم

 

برای تولید پارچه های اسپان باند، از پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه‌ های نفتی استفاده می ‌کنند، که این پلیمرها محصولات تولید داخل کشور هستند و تهیه آنها هزینه ‌های زیادی برای کارخانجات به دنبال ندارد.
معمولا برای پارچه های یکبار مصرف قیمت های مشخص شده را کارخانجات اعلام می ‌کنند، که این قیمت ‌ها بر حسب برخی از هزینه های کارخانه در روند تولید و مواد اولیه می باشد.
در پروسه توزیع و ارائه پارچه به مصرف کننده نهایی، تغییراتی بر لیست قیمت این پارچه ها به وجود می ‌آید، که با توجه به نحوه معاملات، این تغییرات متفاوت است.
آیا پارچه یکبار مصرف ارزان، بی کیفیت است؟
در صورتی که در برخی از مراکز عرضه و فروش با پارچه یکبار مصرف ارزان تر، نسبت به سایر مراکز مواجه شدید، به طور حتم اولین فکری که ممکن است به ذهن شما خطور کند، این است که آیا این پارچه ها کیفیت پایینی دارند؟
در واقع باید گفت که هر نوع پارچه یکبار مصرف ارزان قیمتی به دلیل کیفیت پایین نیست، بلکه برخی از مراکز به شکل مستقیم و بدون هیچ واسطه ‌ای این پارچه ها را از کارخانجات تولیدکننده تهیه کرده و به دست مصرف کننده نهایی می ‌رسانند؛ به همین جهت هیچ گونه افزایش قیمتی در پروسه توزیع این پارچه ها به وجود نیامده است.
پس هرگاه که با پارچه یکبار مصرف ارزان برخورد کردید، ابتدا به بررسی مراکز ارائه دهنده آن بپردازید و سپس کیفیت و مشخصات پارچه های اسپان باند مرغوب را مورد بررسی قرار داده تا بتوانید تصمیمات بهتری را برای خرید بگیرید.

 

چه عواملی در لیست قیمت پارچه های نبافته تأثیرگذارند؟

پارچه اسپان باند ضخیم

 

قیمت عمده پارچه اسپان باند برای همه مراکز تولید کننده که به این پارچه ها برای راه اندازی کسب و کار خود نیاز دارند اهمیت پیدا می کند.
با گشتی در بازار عرضه و فروش پارچه های نبافته درمی ‌یابید که این پارچه ها با قیمت های متنوع در بازار ارائه می ‌شود و هر مجموعه دلایل خاصی را برای عرضه لیست قیمتی خود دارد.
اما در صورتی که مراکز معتبر را برای دریافت لیست قیمت پارچه های نبافته در نظر گرفته باشید، به لیست واحدی دست پیدا می‌ کنید که هر پارچه بر اساس ویژگی و مشخصات خاص قیمت گذاری شده است.
متاسفانه هر زمان که تقاضا برای تهیه یک محصول در بازار زیاد باشد، دلالان و واسطه ها باعث می شوند تا این محصولات افزایش قیمت های بسیار بالایی پیدا کند. پارچه های اسپان باند نیز از این مقوله مستثنا نمی باشند.
به عنوان مثال در زمان اوج ویروس کرونا استفاده از این پارچه ها در صنایع مختلف و به خصوص صنعت پزشکی افزایش پیدا کرد. به ناگاه قیمت ‌های این پارچه ها افزایش‌ های زیادی داشت.
اما به طور کلی در شرایط عادی و انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم، برخی از عوامل می ‌تواند بر لیست قیمت پارچه های نبافته تاثیر بگذارند، که در اینجا به بررسی آنها می پردازیم:

  • گرماژ و ضخامت پارچه های اسپان باند یکی از عوامل بسیار مهم است؛ زیرا هرچه ضخامت بالاتر برود، در نتیجه الیاف بیشتری در روند تولید مورد استفاده قرار گرفته و به همین سبب افزایش قیمت چشمگیری دارد.
  • عرض پارچه های اسپان باند یک دلیل دیگر، که می تواند قیمت این پارچه ها را متفاوت کند، هرچه عرض پارچه بیشتر باشد در نتیجه قیمت آن نیز بالاتر است.
  • کارخانجات و برندهای تولید کننده پارچه اسپان باند جزء مهم ترین عامل هایی هستند که در قیمت گذاری این پارچه ها تاثیر می گذارند.
  • کیفیت مواد اولیه و نوع پلیمری که برای تولید این پارچه مورد استفاده قرار گرفته به شکل مستقیم می تواند تعیین کننده قیمت این محصول باشد.
  • حجم سفارش برای خرید این پارچه ها، هرچه بیشتر باشد امکان دریافت لیست قیمتی مناسب تر به وجود می آید.

 

چگونه پارچه اسپان باند خوب و ارزان تهیه کنیم؟

پارچه اسپان باند ضخیم

 

امروزه استفاده از پارچه های اسپان باند به شدت رو به افزایش می باشد و به دلیل ویژگی ‌های خاص این پارچه به یکی از منسوجات ثابت مراکز درمانی تبدیل شده است.
در شرایط ویروس کرونا، از این پارچه برای تهیه و تولید انواع مختلف ماسک و لباس های مخصوص ایزوله و لباس بیمار در حجم های بیشتری استفاده می شود، به همین سبب میزان خرید و فروش آن در بازار با افزایش روبرو می باشد.
چگونه پارچه اسپان باند خوب و ارزان تهیه کنیم؟
اگر شما هم در گروه افرادی هستید که این سوال برایتان به وجود آمده و یافتن پاسخ مناسب برای آن اهمیت زیادی دارد، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.
در حال حاضر مراکز فروش متعددی وجود دارند که پارچه های اسپان باند را ارائه می دهند؛ اما انتخاب مراکزی که بتوان با اطمینان کافی از کیفیت خوب، بتوان با پرداخت قیمت مناسب پارچه اسپان باند را تهیه کرد، با کمی تحقیق و بررسی مهیا می گردد.
در اینجا به چند شیوه مناسب برای خرید پارچه اسپان باند خوب و ارزان اشاره می ‌کنیم، از جمله:

  1. مراجعه به کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند، در شهر های مختلف امکان دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها بدون حضور هیچ واسطه ای را به وجود می آورد.
  2. مرکز پخش عمده، در شهرهای مختلف نیز می تواند به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب شود؛ زیرا دسترسی به این مراکز به نسبت کارخانه ها آسان تر است.
  3. استفاده از سایت های آنلاین معتبر که بدون حضور واسطه ها به شکل مستقیم از کارخانجات تولید کننده، این پارچه ‌ها را عرضه می‌ کنند، نیز یک راه مناسب برای افرادی، که دسترسی به کارخانه‌ها و مراکز پخش عمده را ندارند.
  4. برخی از عمده فروشی ‌ها و بنکداری ها، در بازارهای بزرگ هم امکان دسترسی و تهیه پارچه ارزان قیمت را به وجود می ‌آورند؛ زیرا این مراکز به دلیل اعتبار بالایی که دارند به هیچ عنوان محصولات نامرغوب عرضه نمی کنند.

 

خریداران پارچه یکبار مصرف در بازار ایران

پارچه اسپان باند ضخیم

 

پارچه یکبار مصرف در بازار ایران جزء پر استقبال ترین منسوجاتی است که حجم خرید و فروش آن بسیار بالا می باشد.
خریداران پارچه یکبار مصرف در بازار ایران چه کسانی هستند؟
این سوال بسیار مهمی است که اغلب فروشندگان و همچنین کارخانجات تولید کننده ترجیح می دهند تا پاسخ مناسبی برای این سوال بیابند.
زیرا شناخت بازار هدف کمک می کند تا این پارچه ها باکیفیت های مناسب تر تولید و به بازار ارائه گردد.
از مهمترین خریداران پارچه یکبار مصرف در بازار ایران، در حال حاضر مراکز بیمارستانی و درمانی و همچنین مراکز تولیدی انواع مختلف منسوجات بیمارستانی می باشند.
این مراکز انواع عرض ها و گرماژهای مناسب برای مصارف بیمارستانی را تهیه می ‌کنند، تا بتوانند نیاز بخش های مختلف صنعت پزشکی را با صرف هزینه کمتر تامین نمایند.
همچنین اغلب صنایعی که از این پارچه ها به عنوان ماده اولیه برای ساخت و تولید محصولات خود استفاده می ‌کنند، نیز در گروه خریداران عمده و مهم پارچه های یکبار مصرف قرار می گیرند.

 

فروش ویژه پارچه های سورنی اسپان باند

پارچه اسپان باند ضخیم

 

پارچه‌های نبافته سوزنی، در چندین دسته و گروه تولید می شوند، که یکی از پرکاربردترین آنها پارچه اسپان باند ضخیم است.
فروش ویژه پارچه های سوزنی اسپان باند، توسط این مجموعه معتبر از استقبال بسیار خوبی برخوردار می باشد و اغلب مراکز تولیدی ترجیح می دهند تا خریدهای عمده خود را در چنین شرایطی تهیه کنند.
در این مرکز به دلیل حذف کامل واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه، امکان فروش ویژه نیز با دریافت سود مناسب فراهم می آید.

در صورت نیاز به پارچه اسپان باند می توانید از طریق کارشناسان حاضر در این مجموعه اطلاعات مناسب را به دست آورده و پس از بررسی کامل و دقیق اقدام به خرید و ثبت سفارشات خود نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

فروش پارچه اسپان باند یزد قیمت کارخانه

فروش پارچه اسپان باند در سال ۱۴۰۳ بصورت مستقیم از کازخانه با قیمت کیلویی ۸۵۰۰۰ …

کانال تلگرام اینستاگرام