فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند بافتینه به صورت عمده

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه به صورت عمده

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه به صورت عمده تا حدود زیادی به سطح کیفیت آن و عرض پارچه بستگی دارد. مسلما خرید پارچه به صورت عمده به صرفه تر و ارزان تر می باشد.
بدون شک یکی از پارچه هایی که از بازار فروش بالایی در سطح کشور ما، مخصوصا در دوران گسترش بیماری کرونا، برخوردار بوده، پارچه اسپان باند یا همان پارچه یکبار مصرف است.
اگر چه که برای پارچه های یکبار مصرف می توان موارد مصرفی گوناگونی را در نظر گرفت، اما بدون شک یکی از مصرفی ترین پارچه ها برای حوزه پزشکی و بهداشتی، همین پارچه ها هستند.

در این مطلب قصد داریم تا انواع پارچه اسپان باند و کارخانجات معتبر تولیدی این پارچه را معرفی کرده و در نهایت، بهترین کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند را برای فروش، برای مشتریان خود آماده کرده باشیم. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

کارخانه های تولید کننده پارچه اسپان باند

کارخانه های زیادی در سطح کشور برای تولید پارچه های اسپان باند فعالیت می کنند و به خوبی بازار هدفشان را می شناسند و می دانند که در حال حاضر با توجه به بیماری های ویروسی و عفونتی که شیوع پیدا کرده اند، فروش پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند در سطح بالا و خوبی است.
پارچه های اسپان باند تولید شده برای مصارف گوناگونی استفاده می شوند و ما همه روزه در حال استفاده و بهره بردن از آن ها هستیم.
بیشتر پارچه های اسپان باند تولید شده و موجود در سطح کشور در کارخانه های شهرهایی همچون: ملایر، همدان، تبریز، تهران، اصفهان، یزد، مشهد و کلاردشت به وجود آمده اند.
در واقع می توان گفت اکثر کارخانه ها و تولیدی های این پارچه های اسپان باند در این شهرها قرار گرفته است.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بافتینه و موارد مصرفی آن

پارچه های اسپان باند در زمره ی منسوجات بی بافت می باشند و جنس آن ها از پلی پروپلین تشکیل شده است.
پارچه ی اسپان باند را با نام هایی همچون: بی بافت، یک بار مصرف، نبافته، لایه ی سوزنی، نبافته ی اسپان و نبافته ی سوزنی نیز شناخته می شوند و شاید هرکدام از شما با یکی و یا تمامی این اسامی آشنا باشید.
این پارچه همانند سایر پارچه هایی که تار و پودی و از انواع الیاف نخ ساخته می شوند نیست، بلکه از الیاف پرس تشکیل می شود.
پارچه ی اسپان باند با ضخامت و وزن های گوناگون تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.
در این بین کارخانه هایی هستند که به صورت تخصصی تولید پارچه های اسپان باند را بر عهده دارند مانند گروه صنعتی بافتینه یا بافتسان.
گروه صنعتی بافتینه و یا بافتسان فعالیت خود را از سال ۱۳۶۵ با تولید انواع نخ های پلی پروپلین و موکت آغاز کرده است.
این کارخانه ی معروف و صاحب نام در شهرستان ملایر استان همدان واقع شده است.
با بهره گیری از برترین تکنولوژی های روز دنیا و استفاده پرسنل و متخصصین مجرب و کارآمد توانسته است پارچه هایی با کیفیتی مناسب و خوب و در عین حال قیمتی که برازنده ی کیفیت و نام برند خود باشد را تولید و به بازار عرضه کند.
از جمله فاکتورهایی که می توانیم برای تمایز پارچه های درجه یک و دو اسپان باند مطرح کنیم موارد زیر می باشد:

  • وزن و گرماژ
  • رنگ بندی
  • عرض پارچه ها
  • طول هر رول پارچه

شایان ذکر است تا بگوییم پارچه های اسپان باند دارای ویژگی های مخصوصی می باشند مانند:

  1. آب گریز بودن
  2. آب دوست
  3. ضد آب بودن و یا به اصطلاح واترپروف بودن پارچه ها
  4. ساده یا چاپ دار
  5. آنتی باکتریال
  6. آنتی یووی

و در نهایت لطافت پارچه های اسپان باند را می توانیم از ویژگی های خاص آن ها نام ببریم.
کارگاه های تولیدی که از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند، با توجه به نوع مصرف می توانند به حوزه ی تولید همان محصول مصرفی وارد شده و فعالیتشان را گسترش بدهند.
کارگاه های تولیدی برای ورود به این نوع تولیدات دستگاه های خاصی همچون: دستگاه دوخت و برش، دستگاه دوخت حرکتی و دستگاه های چاپ بر روی اسپان باند نیاز دارند.
موارد مصرف پارچه های اسپان باند را می توانیم به این شکل بیان کنیم:

  • برای مصارف پزشکی و بهداشتی
  • کشاورزی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صنعت راه و ساختمان
  • صافی های صنعتی
  • صنایع بسته بندی و کاور
  • محیط زیست
  • و در نهایت موارد متفرقه بسیار

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند کوتینگ چیست؟

از جمله پارچه های اسپان باند، اسپان باند کوتینگ می باشد.
از ملاک هایی که برای خریداران مهم است تا پارچه های یک بار مصرف خریداری کنند و البسه و منسوجات بیمارستانی تولید کنند، خرید پارچه های اسپان باند کوتینگ شده می باشد.
قابل توجه و بیان است که کارخانه های تولید کننده ی پارچه های اسپان باند، یک لایه از هیدروفیل را پشت پارچه های اسپان باند می چسبانند، این کار قابلیت تنفس پارچه ها را بهتر می کند و اجازه ی نفوذ کمترین آلودگی و باکتری را نمی دهد.
این موضوع برای واحدهای تولید کننده البسه و منسوجات واحد های درمانی و بیمارستانی بسیار مهم است زیرا با این نوع پارچه ها می توانند بازاریابی و در عین حال فروش خوبی از محصولاتشان را در برابر بیمارستان و کلا خدمات درمانی ها داشته باشند.
کوتینگ مزیت بسیار مهمی برای پارچه های اسپان باند می باشد که مورد توجه تمامی کادرهای درمان قرار دارد.
مخصوصا در زمان حاضر که ویروس کرونا یا کووید ۱۹ شیوع پیدا کرده است، اکثر بیمارستان ها ترجیح می دهند لباس هایی برای کارکنان و پرستاران و پزشکان استفاده شود که درصد نفوذ باکتری و ویروس به آن لباس ها را بسیار کم کند.
بسیاری از مراکز برایشان کوتینگ پارچه های اسپان باند مهم است و حاضرند حتی پارچه ی مورد نظر را با قیمتی بالاتر از پارچه های اسپان باند ساده خریداری کنند، اما لباس و محصولی که با آن دوخته می شود رضایت تمامی کارکنان و کادر درمان را به همراه داشته باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف پارچه یکبار مصرف در مراکز درمانی و بیمارستان ها

مصرف پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی بسیار بالا می باشد.
در واقع می توان گفت مصرف کننده ی اصلی پارچه های اسپان باند بیمارستان ها هستند که با توجه به نوع نیازشان از این پارچه سفارش خودشان برای تولیدی ها ثبت می کنند.
در مصارف پزشکی و بهداشتی از پارچه های اسپان باند در تولید مواردی مثل: دستمال های بهداشتی، پدهای بهداشتی بزرگسالان و پوشک بچه، لباس اتاق های عمل و جراحی، کلاه و ماسک، لباس یک بار مصرف، روکش کفش و تجهیزاتش، زیر انداز و رو انداز بیماران و غیره اشاره کرد.
جنس و کیفیت پارچه های یک بار مصرف و اسپان باند برای تولیدات محصولات بیمارستانی بسیار مهم است.
مثلا اینکه پارچه های لباس بیماران خنک و سبک باشد و در عین حال بدن نما نباشد مورد مهمی است که تولیدی ها باید به آن توجه کنند.
در بیمارستان ها و مراکز درمانی ترجیح افراد بر این است که از لباس های یک بار مصرف استفاده کنند تا احتمال دریافت و جذب ویروس و باکتری را کاهش دهد.
اگر از لباس هایی با پارچه های چند بار مصرف که باید شست و شو شوند، استفاده کنند احتمال بیمار شدن خود فرد نیز زیاد است.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در بازار ایران

کارخانه هایی که پارچه های اسپان باند را با کیفیتی بالا و مورد انتظار مشتریان تولید می کند به راحتی می تواند پس از مدتی نام خودش را به اوج برساند و فروش چشمگیری داشته باشد.
مسلما قیمت پارچه هایی با کیفیت بالا و عالی بیشتر از پارچه های اسپان باند درجه دو و ضعیف تر می باشد.
قیمت پارچه های یک بار مصرف در زمان های گوناگون متفاوت است مانند حال حاضر که به علت شیوع ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ این پارچه ها فروش بالایی دارند و به نسبت قیمت بالاتری نسبت به زمان های قبل دارا می باشند.
کارخانه ی پارچه اسپان باند بافتینه با توجه به دانش روز و استفاده از پرسنل موفق و دانا در زمینه ی تولید اسپان باند و همچنین با در دست داشتن تکنولوژی روز دنیا توانسته بهترین پارچه ها را تولید کند و اگر به صورت عمده و یک جا سفارش خودتان را ثبت کنید، می توانید با قیمتی باور نکردنی اجناس خود را تحویل بگیرید.
عوامل زیادی در قیمت پارچه اسپان باند تاثیرگذار است.
به عنوان نمونه می توانیم از عرض پارچه نام ببریم که مطابق با عرض آن، قیمت نیز تغییر خواهد کرد.
رنگ پارچه های اسپان باند در قیمت موثر هستند. این که ما چه رنگ پارچه ای را بخواهیم استفاده کنیم و برای چه کار و فعالیتی است می تواند در تغییر قیمت نهایی پارچه اثر بگذارد.
گرماژ و وزن هم تعیین کننده قیمت نهایی می باشد.
در حالت کلی هم هرچه پارچه ای که خریداری می کنیم از کارخانه ی معروف و معتبری باشد قیمت بالاتری دارد نسبت به کارخانه های کوچک و بی نام و نشان که البته شایان ذکر است بگوییم شاید حتی از نظر کیفیتی چندان تفاوتی هم نداشته باشند.
مسلما خرید از کارخانه های به نام و مشهور اطمینان خاطر بیشتری برای افراد و تولیدی ها بلاخص افراد تازه کار دارد.
زیرا این افراد با پارچه آشنایی زیادی ندارند و همین باعث می شود نتوانند تصمیم درستی در نوع خرید و حجم و قیمت تمام شده ی آن بگیرند و این نیز شاید سبب ضرر و زیان برای آن ها بشود.
بنابراین پیشنهاد اصلی بر این است که خرید خود را یا از کارخانه هایی که امتحان خودشان را در کیفیت پس داده اند انجام شود و یا در کارخانه های دیگر آشنا داشته باشید تا از خرید خود مطمین باشید و یا از روشی که در همین مقاله توضیح داده شده است که قبل از خرید درخواست کالیته فرمایید و سپس آن کالیته را جهت بررسی کیفیت پارچه ی اسپان باند به آزمایشگاه های تشخیص دهنده برده و سپس با اطمینان از تمامی شرایط و با آگاهی کامل خرید خود را به سرانجام برسانید.

قیمت پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه اسپان باند به قیمت کارخانه

پارچه های اسپان باند را به روش های گوناگونی می توان خریداری کرد من جمله:

  1. خرید به صورت حضوری و از درب کارخانه
  2. خرید به صورت اینترنتی
  3. خرید از طریق نمایندگی های هر شرکت در شهر مورد تقاضا

هرکدام از موارد بالا دارای معایب و مزایایی می باشد که بیشتر در موردشان توضیح می دهیم.
خرید به صورت حضوری و از درب کارخانه مهمترین مزیتش این است که پارچه و رنگ و کیفیتش و تمامی مشخصاتی که می خواهیم پارچه ی مورد نظرمان داشته باشد از نزدیک می توانیم ببینیم و لمس کنیم و سپس تصمیم به ثبت سفارش بگیریم.
از جمله معایب این روش این است که هزینه های رفت و آمدی و حمل و نقل جابجایی بسیاری را متحمل می شود.
در عین حال زمان و وقتی که باید برای بررسی و جستجوی جنس مورد نظر در شهرهای مختلف باید گذاشته شود خودش می تواند مشکل ساز باشد.
اما از این طریق می توان پارچه های سفارش خود را به صورت عمده و با قیمتی بدون واسطه و ارزان تر دریافت کرد.
خرید به صورت اینترنتی روش دیگری است که از طریق آن می توان با تمامی کارخانه ها و تولیدی های پارچه های اسپان باند ارتباط گرفته و قیمت اجناس را جویا شویم.
بدی این کار این است که نه جنس پارچه و نه رنگ و هیچ چیزی از پارچه را نمیبینید و باید با اعتماد کردن خرید خود را انجام دهید.
البته راهی نیز برای این روش صورت گرفته است که در آن افراد قبل از خرید درخواست کالیته می دهند و کارخانه ها برای آن ها کالیته ارسال می کنند و طبق آن می تواند هم رنگ ها را ببینند و هم جنس و کیفیت پارچه ها را از طریق انتقال به آزمایشگاه و درخواست بررسی و تحقیق بر روی کیفیت پارچه ها بسنجند.
در نهایت سفارش خودشان را به هر مقداری است ثبت و درخواست ارسال آن را از کارخانه بدهند.
از مهم ترین موضوعاتی که در خرید پارچه مخصوصا پارچه های اسپان باند و یک بار مصرف باید رعایت شود این است که اگر خرید خودتان را با شرایط کاملا عمده و یک جا یعنی به صورت سفارش یک پارتی و نه یک سفارشتان را در چند پارت قرار دهید، قیمت نهایی تمام شده برای شما بسیار پایین تر خواهد بود. این مورد نیز سبب افزایش سود شما نیز خواهد شد.
قیمت پارچه اسپان باند در خرید عمده بسیار مناسب تر خواهد بود.

خرید از طریق نمایندگی های فروش هم روشی برای خرید عمده است اما عیب بزرگش وجود واسطه در این بین می باشد که بر روی قیمت نهایی بسیار تاثیرگذار است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام