فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / نمایندگی معتبر کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت

نمایندگی معتبر کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت، از طریق نمایندگی معتبر فروش خود یعنی بازرگانی پارادا، محصولات درجه یک و ارزان عرضه می کند. محصولات تولیدی کارخانه اسپان باند بیمارستانی بسیار متنوع و دارای قیمت مناسبی است.
نسل جدیدی از پارچه و منسوجات این روزها روانه بازار فروش شده است که تفاوت های زیادی با پارچه و منسوجات دیگر موجود در بازار دارد. این پارچه که هیچگونه بافتی نداشته و تار و پودی تشکیل دهنده ساختار آن نیست، مصارف بسیاری دارد و امروزه گونه های مختلفی از آن توسط کارخانه های تولیدی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
پارچه مذکور که قرار است در اینجا مورد بحث و بررسی قرار گرفته و پیرامون مصارف ویژه آن صحبت شود، پارچه اسپان باند نامیده شده که با نام های دیگری از قبیل پارچه بدون بافت، اسپان بی بافت و … از آن یاد می کنند.
خوشبختانه ایران مدتی است که در زمینه تولید اینگونه از پارچه ها موفق بوده و توانسته جایگاه خوبی را در بازار جهانی از آن خود نماید. تعداد کارخانه های تولید کننده اسپان باند روز به روز افزایش پیدا کرده و این نشان از پرفروش بودن و پر متقاضی بودن این پارچه می باشد.
اگر بخواهیم تعریفی از این پارچه در اختیار شما قرار دهیم باید بگوییم که الیاف پلی استر ویسکوز در تولید این پارچه نقش داشته و عملیات تولید آن در شرایط خاص، تحت فشار و حرارت بالا انجام می گیرد.

کارخانه پارچه اسپان باند

آشنایی با کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت

همانطور که در بخش ابتدایی اشاره کوتاهی شد، کارخانه های زیادی در ایران وجود دارد که به تولید و عرضه انواع پارچه اسپان باند مشغول هستند. اما هر کارخانه تولیدی ممکن است کیفیت خاصی از مواد اولیه را در خطوط تولید بکار گرفته یا میزان پیشرفته بودن دستگاه های تولیدی اش تفاوت داشته باشد.
به همین خاطر است که درجه بندی کیفی پارچه های اسپان باند موجود در بازار را نمی توان یکسان دانست و همین باعث متفاوت بودن بازار فروش برندهای مختلف شده است.

یکی از کارخانه هایی که اکثر مصرف کنندگان پارچه اسپان باند با آن آشنا هستند، کارخانه اسپان باند حریر بافت می باشد. این کارخانه تولیدی مدتی است که فعالیت حرفه ای خود را در زمینه تولید پارچه های اسپان باند مختلف آغاز کرده و انصافاً محصولات باکیفیت و مرغوبی را در اختیار قشر مصرف کننده قرار داده است.
برای اینکه بیشتر با کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت آشنا شوید، بد نیست انواع اسپان باندهای تولیدی این مجموعه را بشناسید:

  • اسپان باند تک لایه
  • اسپان باند دو لایه
  • اسپان باند سه لایه
  • اسپان باند چهار لایه

هر یک از این اسپان باندها در بازار فروش با نام های لاتین دیگری هم شناخته می شود که به ترتیب پارچه اسپان باند s، پارچه اسپان باند ss، پارچه اسپان باند sss، پارچه اسپان باند sms نام گرفته اند.

پارچه های اسپان باند تک لایه پروسه تولید ساده تری دارند. اما پارچه های اسپان باند تک لایه به خاطر ملت بلونی که میان لایه های پارچه بکار گرفته می شود، روند تولید پیچیده تری داشته و به همین خاطر است که قیمت فروش بالاتری هم دارند.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا پارچه اسپان باند حریر بافت پرفروش است؟

اگر در بازار خرید فروش پارچه اسپان باند فعالیت داشته باشید، متوجه خواهید شد که پارچه های تولیدی کارخانه حریر بافت نسبت به پارچه های تولیدی کارخانجات دیگر، از بازار فروش بهتری برخوردار بوده و اصطلاحاً پرفروش تر است.
خیلی از کسانیکه آشنایی چندانی با این برند و محصولاتش ندارند، به دنبال دلیل پرفروش بودن پارچه های اسپان باند حریر بافت در بازار فروش هستند. ما در اینجا به برخی از اصلی ترین دلایل اشاره کرده ایم:
پارچه های اسپان باند حریر بافت، کیفیت فوق العاده ای دارند. چون الیاف پلی استر ویسکوزی که در تولید اسپان باندهای این مجموعه به کار گرفته شده است، درجه مرغوبیت بالایی داشته و جزو مواد اولیه بسیار خوب بازار فروش است.
در کارخانه اسپان باند حریر بافت، دستگاه های به روز و پیشرفته ای استفاده می شود. دستگاه های به روز و پیشرفته نقش قابل توجهی بر روی کیفیت پارچه نهایی تولیدی خواهند داشت. هر چه دستگاه پیشرفته تر باشد، کیفیت پارچه اسپان باند بیشتر خواهد بود.
استانداردهای جهانی که برای تولید پارچه های اسپان باند در نظر گرفته شده است در کارخانجات حریر بافت کاملاً رعایت می شود. همچنین بد نیست بدانید که استانداردهای رعایت شده همه بر پایه استانداردهای CE اروپا می باشد.
قیمت فروش مناسب اسپان باند حریر بافت در بازار، یکی دیگر از دلایل پرفروش بودن آن است. در مقایسه با کیفیتی که اسپان باندهای حریر بافت دارد، قیمت فروش آن در بازار بسیار مقرون به صرفه و ارزان است.
متنوع بودن لیست محصولات تولیدی کارخانجات حریر بافت باعث شده تا روز به روز به تعداد متقاضیان آن اضافه شود. زیرا بالا بودن تنوع باعث می شود تا شرکت بتواند پاسخگوی سلایق و نیازهای مختلفی باشد.
امید است که با بیان مختصر همین چند مورد کوتاه، متوجه شوید که چرا اسپان باندهای حریر بافت در بازار پرفروش هستند.

مصارف ویژه پارچه اسپان باند یکبار مصرف

پارچه های اسپان باند، پارچه هایی یکبار مصرف هستند. بله درست است. این پارچه ها تنها یکبار قابل استفاده بوده و چون ارزان هستند، یکبار مصرف بودن آن ها بسیار مقرون به صرفه می باشد.
البته یکبار مصرف بودن پارچه های اسپان باند باعث نشده تا مصارف آن ها محدود به موارد خاصی شود و در حال حاضر، مصارف ویژه ای از آن ها می شود که به برخی در زیر اشاره نموده ایم:
مصارف پزشکی که شامل تمامی وسایل و تجهیزاتی می شود که در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده می شود.
مصارف کشاورزی که از آن برای بسته بندی کود، محافظت از محصولات در برابر نور مستقیم خورشید، باران و …، پوشش های گلخانه ای، جلوگیری از مصرف زیاد و بی رویه آب، پرورش قارچ و مواردی از این قبیل استفاده می شود.
مصارف راه و ساختمان که ساخت دیوارهای کاذب، ثابت کردن خاک و راه سازی، روکش ساختمان های نیمه ساز، دکوراسیون شامل کاغذ دیواری و غیره را شامل می شود.
مصارف خودرو سازی که تزئینات داخلی خودرو، صدا گیری، تولید کاور و روکش ماشین، مشخص کردن خطوط رنگ و … با پارچه اسپان باند انجام می شود.
مصارف بسته بندی محصولات، تولید بگ و بسته بندی های تبلیغاتی، روکش های وسایل برقی و چوبی خانگی، کاور لباس هایی همچون کت شلوار، تولید پوشیدنی هایی همچون کیف و کفش، اموری نظیر صحافی و … که اسپان باند در آن نقش پررنگی ایفا می کند.
مصارف تولیدی از قبیل فیلترهای صنعتی، فیلتر مورد استفاده در کارخانه های تولیدی نوشابه و … که همگی نیاز به پارچه اسپان باند دارند.
مصارف بهداشتی که در تولید پوشک بچه، نوار بهداشتی، پدهای لاک پاکن، پدهای روزانه و غیره، بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
البته می توان لیست جامع تری از مصارف ویژه پارچه اسپان باند یکبار مصرف در اختیار شما قرار داد. اما محدودیت زمانی باعث شده تا به معرفی و بیان همین چند مورد اصلی بسنده نماییم.

کارخانه پارچه اسپان باند

ضرورت خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که در بخش قبلی اشاره شد، پارچه اسپان باند یکبار مصرف در بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم دقیق تر راجع به این موضوع صحبت کنیم باید بگوییم که بیشترین میزان تولید کارخانه پارچه اسپان باند به مصارف بیمارستانی اختصاص پیدا می کند.
از آنجایی که بیمارستان ها عمده مصرف کننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اسپان باند هستند، ضرورت برایشان وجود دارد که آن را به صورت عمده خریداری کرده تا از نظر هزینه ای برایشان مقرون به صرفه باشد.
به خاطر آلودگی محیط بیمارستان ها و مواردی از این قبیل، این پارچه ها در هر جایی مورد استفاده قرار گیرند، دیگر دوباره قابل استفاده نبوده و باید دور ریخته شوند. پس به صورت روزانه مقدار زیادی از این پارچه در بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده شده و دور ریخته می شود.
برای اینکه مراکز درمانی لنگ پارچه بیمارستانی مصرفی روزانه خود نشوند، بهتر است عمده آن را از کارخانجات تولیدی خریداری نمایند و یا طی عقد قراردادی با کارخانه ها، نیاز سالیانه خود را به صورت مرتب تأمین نمایند.
شاید از دیدگاه اول استفاده از پارچه اسپان باند یکبار مصرف در بیمارستان ها اصلاً مقرون به صرفه نباشد، اما اگر هزینه های جانبی استفاده از پارچه هایی همچون تترون یا ترگال را در نظر گرفته و برآورد نمایید، متوجه خواهید شد که هزینه تمام شده برای این پارچه ها به مراتب کمتر می باشد.
زیرا پارچه های معمولی نیاز به شست و شوی مکرر، ضد عفونی، قرار دادن در اتوکلاو، اتو زدن و … داشته که علاوه بر هزینه های انرژی و مواد شوینده برای انجام این امور، هزینه های مرتبط به نیروی انسانی هم اضافه شده و یک هزینه سرسام آوری خواهد شد.
پس اگر شما هم به دنبال خرید پارچه مناسبی برای مصارف بیمارستانی هستید، بد نیست مدتی از این پارچه استفاده کرده تا متوجه مقرون به صرفه بودن آن شوید.

کارخانه پارچه اسپان باند

لیست قیمت روز پارچه های اسپان باند پزشکی رنگی

تفاوت داشتن سطح کیفیت و میزان مرغوبیت پارچه های اسپان باند پزشکی رنگی و سفید باعث شده تا قیمت ها در بازار فروش متفاوت باشد.
البته بد نیست بدانید که کیفیت به تنهایی بر قیمت فروش پارچه اسپان باند در بازار تاثیر نداشته و عوامل موثر زیادی می توان نام برد که مدام لیست قیمت را تغییر می دهند. برخی از این عوامل به خطوط تولیدی مربوط بوده و برخی دیگر به شرایط و اوضاع اقتصادی بازار بر می گردد.
پارامترهای موثر بر نوسان لیست قیمت روز پارچه های اسپان باند پزشکی رنگی که به خطوط تولیدی مرتبط می باشند عبارت است از:

  • هزینه های خرید دستگاه های تولیدی
  • هزینه های مرتبط با تعمیر و نگهداری خطوط تولیدی
  • هزینه های مربوط به دستمزد نیروهای انسانی و اپراتورها
  • هزینه های انرژی مصرفی در کارخانجات تولیدی
  • میزان تولید و میزان عرضه در بازار

و از طرف دیگر، پارامترهای تاثیرگذار بر قیمت که مرتبط با بازار اقتصادی هستند را چنین بیان می نماییم:

  1. قیمت خرید مواد اولیه مورد نیاز در خطوط تولید
  2. هزینه های مربوط به بسته بندی و عرضه به بازار
  3. هزینه های گمرک برای واردات بخشی از مواد اولیه و یا صادرات پارچه
  4. و موارد بسیاری از این قبیل.

شاید در گذشته دستیابی به لیست قیمت پارچه های اسپان باند کمی سخت بود و نیاز به مراجعه حضوری خریدار به کارخانه های تولیدی و یا نمایندگی های معتبر داشت، اما امروزه به لطف سایت های اینترنتی و فروشگاه های مجازی، دسترسی به لیست قیمت ها آسان شده و دیگر کسی زمان و هزینه زیادی صرف نمی کند تا از قیمت روز محصول مورد نظر خود با خبر شود.
تنها کافی است به اینترنت دسترسی داشته باشید تا بتوانید با مراجعه به سایت های معتبر و شناخته شده ای که زیر نظر صنف فعالیت می کنند، از قیمت ها اطلاع پیدا کنید.

کارخانه پارچه اسپان باند

خرید مستقیم پارچه بیمارستانی اسپان باند از درب کارخانه

پارچه بیمارستانی اسپان باند را می توان به شیوه های متعددی خریداری کرد. البته شیوه خرید شما وابسته به این است که خریدار عمده پارچه اسپان باند باشید یا خریدار جزئی آن.
خرید جزئی پارچه اسپان باند برای مصارف کوچک، بهتر است از مغازه های فروش پارچه انجام شود. زیرا خریدار در تهیه خرد و جزئی، متراژ بالایی از این پارچه را خواهان نبوده و انتخاب مرکز فروش واسطه ای چندان اهمیت زیادی نخواهد داشت.
اما در خریدهای عمده و کلی، چون یکی از اولویت های اصلی خریدار قیمت تمام شده محصول می باشد، انتخاب مرکز فروش بسیار مهم است. اصولاً افراد و خریداران عمده، خرید مستقیم پارچه بیمارستانی اسپان باند از درب کارخانه را انتخاب می کنند که بسیار درست است.
زیرا در خرید مستقیم، هیچ واسطه ای میان تولید کننده و خریدار وجود نداشته و به همین خاطر، قیمت هیچگونه افزایشی نخواهد داشت و فرد موفق خواهد شد با قیمت دست اول به پارچه مورد نظر با متراژ دلخواه دست پیدا کند.

امروزه نمایندگی های معتبر کارخانجات تولیدی در فضای مجازی اقدام به تاسیس سایت فروشگاهی و وبسایت اینترنتی خرید فروش پارچه اسپان باند کرده اند که این پروسه خرید برای کسانیکه شرایط و یا امکان مراجعه مستقیم به کارخانه را ندارند، آسان می نماید.
اگر شما هم تمایل به اخذ نمایندگی معتبر کارخانه هایی نظیر حریر بافت را دارید، می توانید همین حالا اقدام نموده و برای دریافت مشاوره با مشاورین ما در تماس باشید.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت عمده انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در نمایندگی رسمی عمده فروشی انواع پارچه های بیمارستانی، قیمتی …

کانال تلگرام اینستاگرام