فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / سایت خرید انواع پارچه ترگال بیمارستانی

سایت خرید انواع پارچه ترگال بیمارستانی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی از انواع مراکز فروش که شیوه های عرضه متفاوت را دارند مقدور خواهد بود که یکی از روش های متداول امروزه، سایت ها و نمایندگی های اینترنتی هستند.
برای دوخت لباس های فرم مورد استفاده مراکز گوناگون از انواع پارچه ها استفاده می گردد که قیمت های متفاوتی را الزاما دارد.
مصرف برخی پارچه ها در دوخت بعضی لباس ها بیشتر متداول بوده و باب شده، چنانچه برای دوخت همان البسه اگر از پارچه دیگری استفاده گردد، مورد مطلوب سفارش دهندگان و خریداران نخواهد بود.
آن هایی که سفارش دوخت و دوز وسایل مورد نیاز خود را به تولیدی ها و خیاط خانه ها می دهند، می دانند که اگر آن وسیله مورد مصرفشان از چه پارچه ای دوخته گردد مناسب تر بوده و همین طور برعکس، اگر از پارچه متفاوتی در دوختش استفاده گردد، نتیجه عکس داده و مورد استقبال مصرف کنندگان و افرادی که آن البسه را می پوشند نخواهد بود.

در اینجا صحبت را محدود کرده و راجع به البسه ها و وسایلی به صحبت خواهیم پرداخت که مورد مصرف مراکز درمانی است.
استفاده از انواع پارچه ها در این ارگان بهداشتی بیشتر از سایر مراکزی است که در کشورها بهر نحوی فعالیت دارند.
مثلا مصرف پارچه را در بیمارستان ها و ارگان های آموزشی در نظر بگیرید همانند مدارس و دانشگاه ها، البته که نوع خصوصی و عمومی بودنش در این زمینه دخیل نبوده و آن را کم و زیاد نمی کند و مصرف پارچه را تغییر نمی دهد.
در مدارس برای دوخت البسه مصرفی دانش آموزان و مربیان و کارمندان، پارچه را بکار می برند.
در بیمارستان ها برای دوخت لباس فرم بیماران و پرستاران و پزشکان و کارمندان بخش های مختلف از انواع پارچه استفاده می گردد.
حال پارچه هایی که در ۲ دسته از سازمان های بهداشتی و آموزشی استفاده می گردد، هر یک را تبدیل به یک پوششی می نمایند که مدت زمان استفاده اش توسط افراد متفاوت است.
لباس های مصرفی مدارس و مراکز آموزشی را عموما هر ۱ سال یک بار مورد تعویض قرار داده، ولی لباسی که در بیمارستان ها بعنوان البسه مصرفی بیماران استفاده می گردد برای هر مریضی تعویض می گردد و اگر این اتفاق هم نیفتد، جداکثر هر ۵ مریض از یک لباسی استفاده می کنند که توسط مواد شوینده و ضدعفونی کننده، شست و شو گشته و آماده پوشش فرد دیگری باشد.

باتوجه به گفته های بالا می توان این استباط را نمود که مصرف بیمارستان ها و مدارس و ارگان های آموزشی متفاوت است و در مراکز درمانی خیلی بیشتر از منسوجات بکار گرفته می شود.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

انواع پارچه ترگال موجود در بازار

انواع پارچه ترگالی که مورد فروش در بازارها قرار می گیرد، محدوده مصرف گسترده ای دارند و برای دوخت لباس های متفاوت استفاده می گردد.
مصرف عمده پارچه های ترگال را می شود متعلق دانست به دوخت روپوش و لباس فرمی که در هر ارگانی مورد استفاده قرار می گیرد.
از بازارها هم می توان خرید پارچه ترگال بیمارستانی را انجام داد و هم خرید پارچه ترگال لباس کار و هم انواع پارچه لباس فرم مدارس و ادارات و هر پارچه ترگالی که دایره مصرف متفاوت و گسترده ای دارد.

سفارشات رسیده به شرکت های دوزنده مشخص می کند که پارچه را باید با چه ویژگی ها که می تواند وزنش باشد یا رنگش یا جنس خریداری کرد.

کارخانه ها، تولید انواع پارچه را با رنگبندی های متفاوت و زیبایی انجام می دهند، بطوری که این رنگبندی ها توسط هر شرکت نساجی تولید کنند ه بصورت اختصاصی جمع آوری شده و بصورت کد گرد هم می آید.
مشتریانی که برای خرید به بازارها و کلیه نمایندگی های فروش مراجعه می کنند، می توانند از روی کالیته ارائه شده توسط فروشنده ها کد رنگ انتخابی خود را مشخص نموده و پس از این که اطلاعات تکمیلی را راجع به کیفیت و وزن پرسیدند، با خیال راحت اقدام به خرید نمایند.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

فروش پارچه ترگال بیمارستانی با کیفیت های متفاوت

اگر سفارشی به شرکت هایی که برنده مزایده بیمارستان ها و تولیدی ها در زمینه دوخت لباس کارمندان با هر موقعیت و سمتی بجز دوخت لباس بیماران ارسال گردد، آن ها برای این که بتوانند این سفارشات را آماده کنند موظف به خرید ۲ پارچه خواهند شد:

  • خرید پارچه ترگال بیمارستانی
  • خرید پارچه کجراه بیمارستانی

شایان ذکر است که پارچه کجراه نوع خاصی از پارچه های ترگال می باشد که از نظر بافت متفاوت با یکدیگر بوده و همین متفاوت بودن بافت هم منجر گشته که وزن و گرماژ نیز تغییر کند.

علاوه بر اینکه نوع بافت انواع ترگال متفاوت است در برخی مواقع فروش این پارچه با کیفیت رنگرزی ویژه ای صورت می پذیرد.
در صورتی که منسوجات را با رنگ های بسیار مرغوب طی چندین مرحله مورد رنگرزی قرار دهند، آن چیزی که در نهایت محصول خروجی غلطک ها و حمام ها خواهد بود به آب ژاول معروف بوده و شناخته می شود.
جدا از نوع آب ژاول انواع پارچه ترگال، کیفیت رنگرزی این پارچه اگر به شیوه ساده و معمولی انجام شود، نام پارچه نهایی ترگال بیمارستانی ساده است.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

انواع پارچه ترگال بیمارستانی رنگی

خرید پارچه ترگال بیمارستانی آب ژاول بصورت عمده در بازارها و فروشگاه ها با ۲ رنگ ذیل است:

  1. سبز
  2. آبی کاربنی

اما در صورتی که فروش این پارچه با رنگ های ساده صورت بپذیرد، امکان عرضه اش با کالیته رنگی متفاوت و متنوع هم وجود دارد، همانند:

  • سفید
  • مشکی
  • سورمه ای
  • قهوه ای
  • کرم
  • نخودی
  • قرمز
  • نارنجی

و هر رنگ دیگری که فکرش را بکنید، این در حالی است که انواع پارچه ترگال مورد استفاده بیمارستان ها را اغلب در رنگ سفید و در صورتی که برای دوخت لباس بیماران بکار رود، رنگ آبی و صورتی مدنظر خواهد بود، اما برای دوخت لباس فرم پرسنل هم از سایر رنگ ها مصرف خواهد شد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه ترگال بیمارستانی ارزان قیمت

یکی از شیوه های خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت ارزان، مراجعه به سایت ها و مراکز فروش اینترنتی می باشد.
این دسته سایت ها که در زمینه منسوجات مصرفی در بیمارستان ها فعالیت می کنند، دایره فروش خود را محدود به تنها یک پارچه خاص نکرده و انواع پارچه های متفاوت را کار می کنند.
در نظر بگیرید که در هر جایی از کشور باشید این گونه خرید را می توانید امتحان کرده و کالاهای مورد نیاز خود را سفارش داده و از طریق باربری تحویل بگیرید.
قیمت نقش مهمی را در خرید و فروش ها و حجم معاملات بازی می کند، اما بیشتر دیده می شود هر پارچه ای که قیمت ارزان را داشته باشد بهمان تناسب و میزان، خرید عمده اش انجام خواهد شد.
در مقابل هم انواع پارچه ای که قیمت بالاتری دارند به نسبت پارچه های ارزان قیمت تر در حجم کمتری مورد داد و ستد قرار می گیرد.
این طور نیست که متقاضیان زمانی که برای خرید اقدام می کنند، از همان نمایندگی فروش اول پارچه مورد نیاز را سفارش دهند، آن ها به چندین مرکز فروش مراجعه کرده و پس از این که مرکز عرضه کننده ای را یافتند که با ارزان ترین قیمت فروش را انجام می دهند، آن فروشگاه را برای خرید انتخاب کرده و سعی می دارند خریدهای خود را از آن صورت بدهند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه ترگال بیمارستانی ارزان

پارچه ترگال بیمارستانی ارزان | بزرگترین مرکز فروش پارچه ترگال

پارچه ترگال بیمارستانی ارزان قیمت یعنی با قیمت کاملا منصفانه و بدون هیچ واسطه از …

کانال تلگرام اینستاگرام