فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین قیمت رول پارچه اسپان باند با خرید بدون واسطه

بهترین قیمت رول پارچه اسپان باند با خرید بدون واسطه

قیمت رول پارچه اسپان باند با توجه به متراژ و عرض آن تغییر پیدا می کند، با خرید بدون واسطه این پارچه از این مرکز می توانید مناسب ‌ترین قیمت را برای تهیه آن پرداخت کنید. پس همین حالا مشاوره بگیرید.

در حال حاضر پارچه اسپان باند جزء محصولاتی است که حجم استفاده از آن در مراکز درمانی و بسیاری از صنایع دیگر افزایش پیدا کرده است. افرادی که مسئولیت خرید این پارچه‌ ها را به عهده دارند و باید به طور کامل با برخی از مشخصات و ویژگی های این پارچه آشنا باشند در صورتی که قصد خرید پارچه اسپان باند در حجم عمده را دارند تا پایان این مطالب همراه ما باشید. زیرا قرار است شاخصه های مهمی در مورد این پارچه ‌ها را بیان کنیم که دانستن آن برای شما نیز خالی از لطف نیست.
با همراهی ما در این مطالب می توانید به نکات مهمی در مورد کاربرد های پارچه های اسپان باند، نقش تاثیرگذار آن در مراکز درمانی از لحاظ اقتصادی و بهداشتی و همچنین نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید این پارچه ها را فرا می گیرید.

مشخصات هر رول پارچه اسپان باند مرغوب

پارچه اسپان باند جزء پارچه های جدید می باشد که با استفاده از تکنولوژی های به روز دنیا تولید می شود نکته مهم در مورد این پارچه ها این است که از هیچ گونه الیاف نخ به حالت سنتی در روند تولید این پارچه استفاده نمی گردد، بلکه از الیاف فیلامنت به شکل مستقیم این نوع پارچه ها تولید می شوند.

پس از تولید پارچه های اسپان باند با کمک گرفتن از دستگاه های پیشرفته و به روز و استفاده از الیاف فیلامنت این پارچه ها را به صورت رول های مختلف آماده ارائه به بازار می کنند.
نکته مهم برای هر رول از پارچه اسپان باند این است که معمولاً آنها را بر حسب گرماژ و عرض این پارچه ها در متراژهای مختلف آماده سازی می نمایند.
هرچه عرض پارچه و یا گرماژ آن کمتر باشد در نتیجه متراژ طولی رول های پارچه اسپان باند بیشتر است و هرچه گرماژان بالاتر می‌ رود در نتیجه از متراژ طول این پارچه ها کاسته می گردد.
ممکن است برایتان سوال به وجود بیاید که دلیل این ارتباط معکوس بین گرماژ و طول طاق ها چگونه است؟
خوب است بدانید که هرچه ضخامت بالاتر می‌ رود در نتیجه وزن پارچه بیشتر می‌ شود و به همین سبب طول آن را کمتر می کنند تا حمل و نقل و جابجایی پارچه‌ ها برای کارگران و مصرف‌ کنندگان آن به راحتی امکان پذیر باشد.
معمولاً تولیدکنندگان سعی می‌ کنند تا از پارچه های با کیفیت بالا در تمام طول طاقه و رول های این پارچه استفاده کنند که در هنگام تهیه با انتخاب تصادفی هر رول از پارچه اسپان باند تمامی مشخصات مورد نظر مشتری به صورت کاملاً یکسان وجود داشته باشد.
به طور معمول رول اسپان باند مرغوب باید در تمام سطح آن کاملاً از لحاظ ضخامت و گرماژ یکسان باشد و همچنین رنگ بندی در این رول ها نیز به صورت یک دست و با کیفیت صورت گرفته باشد.
همچنین لبه های پارچه در متراژهای طولانی باید کاملاً صاف و یکنواخت بوده و در تمام طول متراژ رول پارچه های اسپان باند هیچ گونه ناهمواری به چشم نیاید.

قیمت رول پارچه اسپان باند

کاربردهای مهم پارچه های بی بافت اسپان باند کدام اند؟

خوب است بدانید که در روند تولید پارچه های بی بافت اسپان باند معمولاً از پلیمرهای مختلفی مانند پلی پروپیلن، پلی استر، پلی اتیلن و اغلب پلیمر هایی که دمای ویسکوزیته ذوب بالایی دارند استفاده می شود.
وجود این نوع پلیمرها در روند تولید و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز سبب شده تا پارچه های اسپان باند با ساختاری متخلخل و کاملاً یکدست به وجود بیایند که به دلیل نوع پیوند الیاف آنها و همچنین مواد مورد استفاده می توان از این پارچه در صنایع مختلف به راحتی استفاده کرد.
با یک بررسی دقیق در می یابیم که پارچه های بی بافت اسپان باند در صنایع مختلفی از کوچکترین صنایع تا صنایع بزرگ نظامی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
گاهی اوقات اگر با دقت به اطراف خود نگاه کنیم درمی ‌یابیم که منسوجات بی بافت کاملاً اطراف ما را احاطه کرده اند اما به دلیل اینکه همه ما آگاهی لازم در مورد شناخت این پارچه ها را نداریم ممکن است به نقش قابل توجه این پارچه ها توجه نکنیم.
در اینجا سعی می‌ کنیم تا به برخی از موارد استفاده و کاربرد های پارچه های اسپان باند به طور دقیق و کامل اشاره کنیم تا همه افرادی که به خوبی با این منسوجات آشنایی ندارند اطلاعاتی را به دست آورند.
نقش گسترده و مهم پارچه اسپان در صنعت پزشکی بر همگان واضح و روشن می باشد از این پارچه در بخش‌ های مختلف بیمارستانی به عنوان لباس بیمار، تولید گان و شان، دوخت انواع مختلف ماسک ها و بسیاری از موارد دیگر استفاده می شود.
در صنعت عمران و راهسازی نیز از پارچه های اسپان باند به عنوان لایه های مناسب زیره آسفالت، در ساخت پل های بتنی و همچنین یک لایه محافظ زهکش و درزگیر در جاده سازی و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می ‌گیرند.
در مصارف صنعتی مختلف از جمله تولید عایق کابل ها، برای تولید پلاستیک های تقویت شده و همچنین در تولید دیش های ماهواره ای و بسیاری از موارد مختلف دیگر می‌ توان از این پارچه ها استفاده کرد.
در بخش پوشاک نیز از پارچه های اسپان باند به عنوان آستری لباس، پوشاک، عایقی و محافظتی و تولید برخی از لباس های صنعتی خاص که در برابر مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارند و در بخش‌ های مختلف کفش ها استفاده می گردد.
نقش مهم و گسترده این پارچه در صنعت خودروسازی نیز کمرنگ نیست بلکه برای تولید انواع فیلترهای هوا و بنزین همچنین کیسه‌های هوا، نوارهای تزئینی، داخل اتاق خودرو و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.
در صنعت کشاورزی برای بسته بندی انواع میوه ها و مرکبات و همچنین تولید غارت و برپایی گلخانه ها و بسیاری از موارد دیگر که ممکن است هیچگاه ما به راحتی متوجه آنها نباشیم استفاده می کنند.
از این پارچه در بهداشت شخصی و نظافت همگانی نیز استفاده می شود و برای تولید پوشک بچه، اقلام بهداشتی مربوط به بانوان و همچنین دستمال های مرطوب برای استفاده افراد سالخورده و کودکان کاربرد دارد.
برای تولید انواع مختلف کاور و روکش صنعتی و خانگی مانند کاور لباس های مجلسی یا کاور برای دستگاه های صنعتی بزرگ و همچنین روکش و بسته بندی لوازم الکترونیکی، لوازم برقی، کیف و کفش و انواع پوشاک مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.
از نقش گسترده و مهم این پارچه ها در تولید صافی های صنعتی و خانگی،دستگاه های بزرگ و کوچک مانند دستگاه های نوشابه سازی، دستگاه شیردوش، دستگاه تصفیه آب و همچنین دستگاه های کوچک خانگی قهوه ساز و جارو برقی نمی توان چشم پوشی کرد.

قیمت رول پارچه اسپان باند

نقش اقتصادی پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

همان طور که گفته شد یکی از مهمترین موارد استفاده و کاربردهای پارچه اسپان در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می باشد.
در محیط های بیمارستانی به دلیل وجود آلودگی های مختلف و شلوغ بودن این فضاها لازم است تا هر گونه منسوجاتی که در این فضا مورد استفاده قرار می گیرد پس از یک بار استفاده کاملاً مورد شستشو قرار گرفته و پس از آن نیز توسط دستگاه های اتوکلاو کاملا استریل شود تا بتوان برای موارد بعدی نیز از آن استفاده کرد.
نکته مهمی که در این پروسه وجود دارد صرف هزینه های مختلفی از جمله مواد شوینده، هزینه پرسنل خدماتی و همچنین هزینه برق و آب و استفاده از دستگاه اتوکلاو می باشد که ممکن است نتیجه دریافت شده نیز به طور صد در صد به وجود نیاید.
از آنجا که پارچه های اسپان باند دارای قیمت های ارزان تری هستند و به راحتی می توان از آن برای مصارف مختلف دربیمارستان استفاده کرد، اغلب مدیران مراکز درمانی و بیمارستانی ترجیح می دهند تا به جای استفاده از منسوجات سنتی از این پارچه ها استفاده نمایند.
زیرا یکبار مصرف بودن این پارچه ها و آنتی باکتریال بودن آنها دو دلیل مهم می ‌باشد که استفاده از این پارچه را راحت‌ تر می ‌کند،از لحاظ اقتصادی مورد توجه قرار می ‌گیرند.
زیرا اگر به دنبال پیدا کردن نقش اقتصادی پارچه اسپان در مصارف بیمارستانی باشید باید به شما بگوییم که این پارچه ها می توانند نقش مهمی در پایین آوردن هزینه های منسوجات مختلف بیمارستانی ایفا کنند.
زیرا با استفاده از این منسوجات دیگر نیاز به مصرف مواد شوینده و استفاده از دستگاه اتوکلاو برای استریل کردن نمی باشد و در نتیجه هزینه های مربوط به این مواد و همچنین برق و آب نیز صرفه جویی شده و می توان با آن حجم های بیشتری از این پارچه ها را تهیه نمود.
مهمترین نقش آن جلوگیری از انتقال بیماری‌ های مختلف در افراد دیگر است که از لحاظ هزینه های درمانی نیز نقش تاثیر گذاری دارد.

قیمت رول پارچه اسپان باند

قیمت رول پارچه اسپان باند به چه عواملی وابسته است؟

همان طور که گفته شد پارچه های اسپان باند را به صورت رول هایی با متراژهای مختلف به بازار ارائه می‌ دهند که هر مصرف‌ کننده مطابق نوع نیاز خود می ‌تواند این رول ها را تهیه نماید.
اما نکته مهم در هنگام تهیه عمده رول پارچه اسپان باند،قیمت این محصولات می باشد که مورد توجه خریداران قرار می گیرد.
قیمت رول پارچه اسپان باند به عوامل بسیار زیادی به شکل مستقیم و یا غیر مستقیم ارتباط پیدا می کند برخی از این عوامل به صورت فنی بر این پارچه ها تاثیر دارند و برخی دیگر جز عوامل اقتصادی می باشند.
در اینجا به ذکر چند مورد از عوامل مهم و تاثیرگذار بر قیمت پارچه اسپان باند می پردازیم بدین صورت که:

  • کیفیت رول پارچه اسپان باند با توجه به تراکم بافت
  • توجه به نوع پلیمر انتخاب شده برای تولید
  • همچنین دستگاه های تولید این پارچه ها در کارخانجات مختلف
  • ضخامت و گرما پارچه های اسپان باند
  • متراژ هر رول از پارچه اسپان باند
  • وجود رنگ بندی های مختلف از رول های پارچه اسپان باند
  • عرض های متنوع پارچه اسپان باند

تمامی از موارد ذکر شده را می توان جزء عوامل فنی و مهم تاثیر گذار بر قیمت این محصولات دانست و هر کدام از این عوامل می‌ تواند به صورت جداگانه تأثیر زیادی بر این محصولات داشته باشد.
اما عوامل دیگری مانند حجم سفارشات و انتخاب نوع مراکز عرضه و همچنین نوسانات موجود در بازار هم می‌ تواند بر پارچه اسپان باند و قیمت آن تاثیر بگذارد.

راهنمای انتخاب و خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

با توجه به اینکه محیط های بیمارستانی از حساسیت‌ های خاصی برخوردار هستند باید در هنگام تهیه منسوجات مختلف برای این فضاها، توجه به نکات خاص داشته باشید.
با استفاده از راهنمای انتخاب و خرید عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی که توسط مراکز معتبر ارائه می گردد، می توانید مناسب ترین خرید ها را انجام دهید.
در اینجا ما سعی می کنیم تا برخی از نکات مهم در هنگام خرید و انتخاب این محصولات را برای شما ذکر کنیم تا با توجه به آنها بتوانید تجربه خوبی از خرید خود به دست آورید که به شرح زیر می باشد:

  1. توجه کافی به نوع پارچه یکبار مصرف از لحاظ آب دوست بودن و یا آبگریز بودن این پارچه ها
  2. توجه کافی به ضخامت عرض و رنگبندی پارچه های یکبار مصرف
  3. ویژگی هایی مانند ضد uv بودن و آنتی باکتریال بودن این پارچه ها
  4. نوع پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید این پارچه ها
  5. توجه به قیمت رول پارچه اسپان باند

قیمت رول پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند بدون واسطه

اغلب خریداران عمده پارچه اسپان باند به دنبال مراکزی هستند که بدون هیچ گونه واسطه ‌ای و با حذف آنها بتوانند خریدهای خود را با قیمت‌ های کاملا اقتصادی انجام دهند.
این نمایندگی فروش جزء مراکزی است که با حذف واسطه‌ ها اقدام به تهیه محصولات مورد نظر خود کرده و با ارائه آنها با قیمت های مناسب امکان دسترسی راحت تر را برای همه خریداران فراهم می آورد.
امکان خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف توسط این مجموعه برای اکثر مشتریان در اقصی نقاط کشور به وجود آمده است، که می‌ تواند یک راه مناسب برای دسترسی به تنوع بالای این پارچه ها بدون صرف هزینه و وقت باشد.
در این مجموعه قیمت رول پارچه اسپان باند در مشخصات مختلف به صورت یک لیست کامل و جامع عرضه شده است تا همه خریداران با بررسی دقیق این قیمت‌ ها و همچنین ویژگی ها و مشخصات هر یک از این پارچه ها اقدام به تهیه محصول مورد نظر خود نمایند.

مزیت انتخاب این نمایندگی برای تهیه پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است اما مهمترین آنها دسترسی به محصولات کارخانجات برند و مطرح بدون هیچ گونه واسطه ای می باشد که خیال خریداران از کیفیت بالای محصولات تهیه شده راحت است.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام