فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده | مشخصات + نمایندگی فروش عمده

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده | مشخصات + نمایندگی فروش عمده

خیلی از عزیزانی که در صنف‌ پارچه فعالیت دارند، پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده را انتخاب و خریداری می کنند، چون این پارچه بسیار کاربردی بوده و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد به همین دلیل دارای فروش بالایی می باشد.

حال یکی از دغدغه های خریداران عمده این پارچه، پیدا کردن یک مجموعه معتبر است که دارای میزان کافی پارچه همراه با قیمت مناسب باشد، اگر شما هم جزو این دسته هستید و قصد خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را دارید، حتما ما را تا پایان برای حل شدن این چالش، همراهی کنید.

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

یکی از پارچه هایی که امروزه به صورت عمده زیاد خریداری می شود، پارچه فلامنت پنبه طرح دار است. در واقع پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده برای بیمارستان ها به دلیل ویژگی هایی که دارد، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد.

یکی از ویژگی های مهم این پارچه که باعث شده در بیمارستان ها مورد استفاده قرار بگیرد، نرم و لطیف بودن آن است و علاوه بر این مورد قابلیت کشسانی این پارچه نیز باعث شده تا لباس هایی که از آن دوخته می شوند، بسیار راحت باشند و شخص حرکات خود را آزادانه انجام دهد.

ویژگی مهم دیگر این پارچه، ضد حساسیت بودن آن است که از اهمیت زیادی برخوردار می باشد چون در محیط های بیمارستانی باید از لباس هایی برای بیماران استفاده شود که برای آنها حساسیت ایجاد نکند.

علاوه بر این موارد ثبات رنگ این پارچه نیز باعث شده تا بسیار پرفروش باشد و از آنجایی که برای رعایت بهداشت در بیمارستان ها زیاد لباس ها شسته می شوند، این پارچه یک گزینه عالی است.

تنفس پذیری یکی دیگر از ویژگی های پارچه فلامنت پنبه طرح دار است که باعث می شود هوا از داخل لباس به خوبی عبور کند و شخص زیاد دچار تعریق نشود.

به طور کلی پس می توان نتیجه گرفت پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده به دلیل ویژگی هایی که دارد، فروش بالایی داشته و قطعا خرید عمده آن بسیار به صرفه است.

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده

کاربردهای پارچه فلامنت پنبه طرح دار

پارچه فلامنت پنبه طرح دار بیمارستانی، برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد، به عنوان مثال از این پارچه برای دوخت ملحفه های بیمارستان استفاده می شود چون به علت وجود باکتری و ویروس ها نیاز است بعد از تعویض هر مریض، ملحفه ها شسته شوند. این پارچه نیز به دلیل ثبات رنگ و مقاومت در برابر مواد شوینده یک گزینه عالی در این زمینه است.

یکی‌ دیگر از کاربردهای این پارچه، برای دوخت پرده های بیمارستان است که به دلیل داشتن عرض مناسب و طرح و رنگ های زیبا، به خوبی می توان به وسیله آن پرده مناسب را دوخت.

حال یکی از کاربردهای مهم این پارچه در زمینه دوخت لباس های بیماران و فرم کارکنان مثل خدمه و حراست می باشد که این به دلیل کیفیت بالا، نرمی و لطافت و ویژگی های دیگر این پارچه است.

به طور کلی می توان گفت پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده به دلیل قیمت مناسب برای بیمارستان ها که احتیاج به مقدار بالایی از این پارچه دارند، یک گزینه عالی و اقتصادی است.

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار

قطعا خریداران عزیزی که قصد خرید پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده را دارند، قیمت مناسب برایشان از اهمیت زیادی برخوردار است. اما به این نکته باید توجه کرد که به دلیل قیمت مناسب، نباید از کیفیت بالا چشم پوشی کرد. پس شما خریدار عزیز در وهله اول باید به کیفیت پارچه توجه کنید.

حال در مورد قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار باید بگوییم که عوامل مختلفی در این زمینه تاثیر گذار هستند، به عنوان مثال کیفیت بالا، قیمت پارچه را نیز افزایش می دهد. قطعا پارچه های درجه یک از نظر قیمت با پارچه های درجه دو قابل مقایسه نیستند.

گزینه دیگری که در این زمینه می تواند تاثیر گذار باشد، برند پارچه است چون برندهایی که شناخته شده تر هستند، از اعتبار بیشتری برخوردار بوده و به همین دلیل ممکن است قیمت بالاتری را ارائه دهند.

گرماژ پارچه گزینه دیگری است که قیمت را افزایش و یا کاهش می دهد و قطعا هرچه گرماژ پارچه بالاتر و از الیاف بیشتری برای آن استفاده شده باشد، قیمت بیشتری خواهد داشت.

به جز موارد بالا گزینه هایی مثل: هزینه های تولید، وضعیت بازار، مکان خرید و غیره در قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار تاثیر گذار هستند.

حال شما خریدار عزیز که به دنبال خرید عمده این پارچه هستید و قیمت مناسب برای شما ملاک است، می توانید با مجموعه ما تماس حاصل فرمایید تا پارچه فلامنت پنبه طرح دار را با قیمت استثنائی خریداری کنید.

با مقایسه قیمت های ما با دیگر همکاران متوجه تفاوت قیمت ها خواهید شد.

لیست قیمت پارچه فلامنت پنبه طرح دار

خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار از مجموعه پارادا

پارچه فلامنت پنبه طرح دار عمده در موارد زیادی مثل بیمارستان ها مورد استفاده قرار می‌ گیرد و به همین دلیل فروش بالایی از بازار را به خود اختصاص داده است.

حال شما خریداران عزیز اگر قصد خرید عمده پارچه فلامنت طرح دار را دارید و به دنبال یک عمده فروشی پارچه هستید تا کیفیت و قیمت عالی را در کنار هم داشته باشد، مجموعه ما می تواند به این نیاز های شما پاسخ دهد.

ما در مجموعه پارادا که در زمینه فروش عمده پارچه فعالیت داریم، پارچه فلامنت پنبه طرح دار را در رنگ ها و مدل های مختلف برای شما مشتریان عزیز موجود کرده ایم که شما با توجه به نیاز خود، می توانید طرح و رنگ مورد نظر را به صورت عمده خریداری کنید.

ما در مجموعه خود به دنبال رضایت مشتریان هستیم پس به شما اطمینان می دهیم که پارچه های فروشگاه ما درجه یک هستند و قطعا شما از خرید آنها راضی خواهید بود.

پس اگر شما خریدار عزیز به دنبال قیمت مناسب هستید و می خواهید پارچه های مد نظرتان از کیفیت بالایی نیز برخوردار باشند، مجموعه ما را فراموش نکنید و هر میزان پارچه که لازم دارید را سفارش دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت خرید پارچه فلامنت پنبه

قیمت خرید عمده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

قیمت خرید عمده پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی تولید شرکت های نساجی اصفهان و دیگر صنایع …

کانال تلگرام اینستاگرام