فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / خرید عمده پارچه اسپان باند بصورت اینترنتی و بی واسطه

خرید عمده پارچه اسپان باند بصورت اینترنتی و بی واسطه

خرید عمده پارچه اسپان باند  از این مرکز با قیمت مناسبی همراه است. اما با خرید عمده پارچه اسپان باند به صورت اینترنتی و بی واسطه از این مرکز فروش امکان تهیه پارچه در کمترین زمان با کیفیت بالا به وجود می آید.

دلایل محبوبیت پارچه اسپان باند در بازار امروزی

پارچه های اسپان باند جزء منسوجات جدید است که در چندین سال گذشته کاربرد گسترده ای در صنایع مختلف پیدا کرده است دلایل زیادی وجود دارد که این پارچه در بین مصرف‌ کنندگان از محبوبیت خاصی برخوردار می باشد.

اما بهتر است قبل از بررسی دلایل محبوبیت این پارچه ها به برخی از مشخصات و ویژگی های پارچه اشاره کرد، زیرا برخی از دلایل محبوبیت و فروش عمده این پارچه در بازار امروزی با توجه به همین ویژگی ها و مشخصات پارچه های یکبار مصرف است.

پارچه های اسپان باند جزء منسوجات نبافته قرار می گیرد که در روند تولید آن از هیچ گونه تار و پودی استفاده نمی شود بلکه با استفاده از دستگاه های مخصوص با فشار این پارچه ها تولید می گردند.

همان طور که گفته شد در روند تولید آن تار و پود وجود ندارد و همچنین از هیچ گونه الیاف نخ طبیعی نیز در آن استفاده نمی‌ کنند، بلکه مواد اولیه در روند تولید این پارچه ها پلیمرهای به دست آمده از صنایع پتروشیمی است که دارای کیفیت‌ های منحصر به فردی می باشند.

خوب است بدانید که از همه پلیمرهای به دست آمده از این صنایع نمی توان برای تولید پارچه های اسپان استفاده کرد بلکه باید این پلیمرها دارای ویژگی های خاصی مانند: وزن مولکولی بالا، توزیع مولکولی گسترده و همچنین دمای ویسکوزیته ذوب متوسط و رو به بالا داشته باشند.

چندین نوع پلیمر با این مشخصات وجود دارد که استفاده از آنها برای تولید پارچه های یکبار مصرف بسیار زیاد است، مانند: پلی استر، پلی اتیلن، پلی اورتان و پلی پروپیلن و الیاف ریون که جز بهترین ها در این حوزه محسوب می‌ شوند.

همه پارچه ها که از الیاف طبیعی و یا مصنوعی تولید می‌شوند طی یک فرایند خاص الیاف تبدیل به پارچه می گردند، پارچه های اسپان باند نیز از این قاعده مستثنا نمی باشند و با کمک دستگاه‌ های خاصی روند تولید آنها انجام می پذیرد.

این پارچه ها را در کارخانجات با کمک دستگاه های اکسترودر و سوزن‌ های سرنگ‌ شکل که سبب تشکیل الیاف رشته ای می‌ شوند تولید می کنند.

الیاف رشته‌ ای که توسط سوزن‌ های سرنگ‌ شکل به وجود می‌ آید، الیاف فیلامنت گفته می شود. این الیاف به شکل تصادفی و یا به صورت کاملا منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته و با کمک دستگاه های مخصوص تحت فشار و استحکام سازی قرار می گیرد، و پارچه‌ هایی با مشخصات خاص تولید می گردد.

مرحله فرایند استحکام سازی معمولاً به دلیل فعل و انفعالات شیمیایی که رخ می ‌دهد و امکان تولید پارچه های اسپان باند به شکل هیدروفیل و یا واترپروف وجود دارد که این عملیات ها به صورت غوطه ور سازی و یا پوشش دهی با اسپری انجام می شود.

تا اینجا با مراحل تولید پارچه های اسپان باند به شکل مختصر آشنا شدید، خوب است که با برخی از ویژگی های منحصر به فرد این پارچه ها نیز آشنا گردیده تا به دلایل محبوبیت این پارچه در بین صنعتگران مختلف پی ببرید از جمله:

  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به دو شکل واترپروف و هیدروفیل یکی از موارد استفاده و کاربرد متعدد این پارچه ها می باشد.
  • داشتن وزن سبک در عین حال مقاوم بودن این پارچه در برابر فشار و کشش موجب استفاده از آن در بخش ‌های مختلف صنعت شده است.
  • داشتن الیاف نرم و لطیف این پارچه ها و همچنین ضد حساسیت بودن آن سبب شده که در مصارف پزشکی بیشتر از دیگر صنایع مورد توجه قرار بگیرد.
  • آنتی باکتریال بودن این پارچه ها و مقاومت بالا در برابر اشعه فرابنفش خورشید یکی دیگر از دلایل پرکاربرد بودن این محصول است.
  • چاپ پذیری بالا و تنوع رنگ در این پارچه ها سبب می شود تا به راحتی مطابق هر سلیقه و نیاز بتوان از این پارچه استفاده کرد.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه موجب می شود تا سد مقاومت در برابر انواع باکتری ها به وجود آورده و توان پارچه از لحاظ کشش نیز بیشتر می‌ گردد.
  • قابلیت تنفس به راحتی توسط این پارچه ها نیز یکی دیگر از عوامل مورد علاقه بودن آن در صنایع مختلف و بخصوص در صنعت پزشکی است.
  • این پارچه ها در حین استفاده به هیچ عنوان پرزدهی ندارند، به همین سبب به راحتی می توان در بخش های پزشکی و موارد خاص از آن استفاده کرد.

خرید عمده پارچه اسپان باند

 برترین تولیدی های اسپان باند در کشور

در حال حاضر در کشور ما کارخانجات و تولیدی های متعددی حضور دارند که اقدام به تولید پارچه های اسپان باند در تنوع بالا می‌ کنند.

در کشور ما به دلیل وجود نفت و گاز به وفور و همچنین صنایع پتروشیمی انواع پلیمرهای با کیفیت برای تولید این پارچه ها در دسترس همه کارخانجات و مراکز تولیدی قرار دارد.

با توجه به اینکه همه مراکز تولیدی تلاش می کنند تا محصولاتی با کیفیت و درجه یک را تولید و عرضه نمایند. اما برخی از این تولیدی ها توانسته اند که به راحتی به این اهداف دست پیدا کنند و محصولات عرضه شده توسط آنها در بازار مورد استقبال بیشتری قرار می ‌گیرد.

 

در اینجا به برخی از دلایل برتر بودن تولیدی های اسپان باند در کشور اشاره می کنیم از جمله:

  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز مطابق با استانداردهای بین المللی، سبب شده تا پارچه های تولید شده نیز از کیفیت بهتری برخوردار شوند.
  • تهیه مواد اولیه درجه یک و با کیفیت به شکل مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب تر امکان ایجاد پارچه های مرغوب و عرضه آنها با قیمت کمتر را به وجود می آورد.
  • به کارگیری نیروهای متخصص و زبده همچنین مهندس ماهر و کاربلد و آموزش دیده برای قرارگیری در پای دستگاه‌ ها و انتخاب ترکیبات مناسب در روند تولید این پارچه ها نقش بسیار زیادی در تولید پارچه با کیفیت بالا دارد.
  • بررسی های دوره ای کارشناسان مجرب در این حوزه برای جلوگیری از خراب شدن دستگاه ها و تعمیرات به موقع آنها یکی دیگر از موارد مورد اهمیت است. 
  • تجهیز کردن کارگاه های تولیدی به آزمایشگاه های مخصوص برای بررسی و کنترل کیفیت پارچه های اسپان باند از لحاظ ضخامت، ترکیبات رنگی و کلیه مراحل و موارد مهم برای صاحبان صنایع در درجه اهمیت بالا قرار دارد.

انواع پارچه اسپان باند مناسب صنایع گوناگون

با توجه به اینکه پارچه های اسپان باند در تنوع بالایی از لحاظ خصوصیات و ویژگی ها تولید می شوند. امکان استفاده از این پارچه ها در صنایع مختلف وجود دارد.

استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت های گوناگون به حدی زیاد و چشمگیر شده است که به هیچ عنوان امکان حذف آنها در حال حاضر وجود ندارد.

با توجه به اینکه پارچه های اسپان باند از لحاظ ویژگی در دو نوع آبدوست و آب گریز تولید می ‌شوند، به راحتی می‌ توان از این پارچه استفاده های متعددی کرد.

در اینجا به برخی از موارد استفاده پارچه اسپان باند در صنایع گوناگون را مورد بررسی قرار می دهیم از جمله:

  • در صنعت پزشکی در کلیه بخش های بیمارستانی و درمانی از انواع مختلف پارچه های اسپان باند استفاده می شود.
  • در صنعت کشاورزی برای کشت قارچ تجهیز گلخانه ها و همچنین حفظ رطوبت خاک و جلوگیری از یخ زدن زمین در آبیاری های شبانه در فصول سرد مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت راه و ساختمان ها برای تولید انواع قالب های بتنی، همچنین دیوارهای پیش ساخته مناسب برای پل ها و تثبیت خاک در جاده سازی کاربرد گسترده ‌ای دارد.
  • در صنعت تولید فیلتر برای انواع دستگاه های صنعتی بزرگ و کوچک مانند: شیر دوش ها، دستگاه تصفیه آب و فیلترهای مناسب جاروبرقی و همچنین چای ساز و غیره از این پارچه ها استفاده می شود.
  • در صنعت تولید کالای خواب برای روکش متکا و همچنین تولید روانداز و زیرانداز هتل ها و مسافرخانه ها جزء محصولاتی است که موارد مصرف زیادی دارد.
  • در صنعت تولید کاور و بسته بندی برای دوخت انواع کاور لباس های مجلسی کت و شلوار های مردانه و بسته بندی مواد غذایی خشک مانند: چای، قند، شکر و بسته ‌بندی لوازم الکترونیکی و بسیاری از موارد دیگر به کار می رود.

شایان ذکر است که به غیر از موارد ذکر شده از این پارچه در صنایع مختلف دیگری مانند صنایع نظامی، صنایع تولید چای کیسه ای، صنایع خودروسازی و بسیاری از موارد مختلف پارچه های اسپان باند کاربرد دارند.

خرید عمده پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند آنتی باکتریال برای مصارف بیمارستانی

همه ما می‌ دانیم که آنتی باکتریال بودن منسوجات بیمارستانی اهمیت زیادی پیدا می ‌کند و برای جلوگیری از نفوذ باکتری و میکروب بهتر است تا از این منسوجات به شکل کاملا استریل شده استفاده شود.

پارچه های اسپان باند را به شکل کامل آنتی باکتریال تولید می ‌کنند تا به راحتی بتوان در مصارف بیمارستانی از این پارچه استفاده نمود.

درگذشته برای استریل منسوجات بیمارستانی از دستگاه ‌های اتوکلاو به مقدار زیاد استفاده می شد، که این استفاده ها هزینه های زیادی در بر داشت. اما در حال حاضر با تولید این پارچه ها به شکل کاملاً آنتی باکتریال این هزینه های اضافی از بیمارستان ها حذف شده و صرفه اقتصادی خوبی دارد.

پارچه های آنتی باکتریال اسپان باند برای تولید لباس بیمار، گان و شان جراحی و همچنین روانداز و زیر اندازهای مختلف بیشترین استفاده و کاربرد را دارند.

 

 پارچه یکبار مصرف مناسب گان و شان بیمارستانی

یکی از لوازم پرکاربرد در مراکز درمانی و بیمارستانی گان و شان جراحی می باشد که پس از هربار استفاده باید مورد ضدعفونی و شستشوی مناسب قرار بگیرد.

در حال حاضر که از پارچه های یکبار مصرف برای تولید گان و شان بیمارستانی استفاده می شود بسیاری از هزینه‌های شستشو و استریل حذف شده و همچنین پارچه‌ ها با وجود سه لایه بودن امکان محافظت بیشتری را از بدن بیمار در برابر عفونت های مختلف موجود در اتاق عمل دارد.

از گرماژهای بین ۳۸ تا ۴۰ گرم برای تولید انواع مختلف گان و شان جراحی استفاده می گردد، زیرا این گرماژ پارچه و سه لایه بودن آن مناسب‌ ترین گرماژ است که جلوی فعالیت پزشک را نمی ‌گیرد و به خوبی از بدن او محافظت می کند.

مناسب ترین رنگ برای تولید گان و شان بیمارستانی رنگ سبز و آبی پر رنگ می باشد، زیرا این رنگ ها در تضاد کامل با رنگ قرمز خون بوده و از انحراف چشم جراح و دستیارانش جلوگیری می‌ کند و همچنین این رنگ موجب ایجاد آرامش بیشتر در فضای اتاق عمل می گردد.

 پارچه اسپان باند خوب چه مشخصاتی دارد؟

پارچه های اسپان باند با مشخصات و ویژگی های مختلفی تولید و به بازار عرضه می گردند و موارد استفاده و کاربرد متعددی دارند.

با توجه به تنوع کارخانجات تولیدی بهتر است است بدانیم که پارچه های اسپان باند خوب در بازار چه مشخصاتی دارند؟

لازم به ذکر است که پارچه های اسپان باند دارای گرماژ های مختلف است، اما نکته مناسب در این گرماژ ها این است که باید در تمام سطح پارچه گرماژ به شکل یکسان باشد و پارچه ها به صورت کاملاً یکدست تولید شود.

همچنین تنوع رنگ بندی این پارچه ها بسیار زیاد است که باید پارچه‌ هایی انتخاب شوند که این رنگها در تمام طول طاقه به یک نسبت قرار بگیرد و قسمت هایی از پارچه کم رنگ تر و پررنگ تر نباشد.

تراکم بافت پارچه های اسپان باند اهمیت زیادی در موارد استفاده آن پیدا می‌ کند و باید این تراکم به گونه‌ ای باشد که با کشش های معمولی الیاف آن از هم گسسته نشوند.

داشتن ویژگی‌ های منحصر به فردی مانند آنتی باکتریال بودن و مقاومت در برابر حرارت نیز جزء ویژگی هایی است که پارچه های اسپان باند خوب به همراه دارند.

ضد حساسیت بودن پارچه های اسپان باند یکی دیگر از ویژگی هایی است که به راحتی نمی توان از آن چشم پوشی کرد. زیرا موارد استفاده از این پارچه و ارتباط آن با پوست بسیار زیاد است، به همین جهت مورد توجه قرار می ‌گیرد.

خرید عمده پارچه اسپان باند

تعیین قیمت پارچه اسپان باند در بازار امروز

خرید عمده پارچه اسپان باند با توجه به موارد استفاده و کاربردهای زیاد این پارچه بسیار پر رونق می باشد.

اما نکته مهم در خرید عمده پارچه اسپان باند تعیین قیمت این پارچه ها در بازار امروز است.

با توجه به نوسانات زیادی که در این روزها به وجود آمده هر روزه باید به دنبال به دست آوردن قیمت این پارچه ها باشیم در غیر اینصورت امکان خرید آن با قیمت های مقرون به صرفه را از دست خواهیم داد.

اما خوب است بدانیم که عوامل زیادی وجود دارد که در تعیین قیمت پارچه اسپان باند در بازار امروز تاثیرگذار می باشند با بررسی برخی از این عوامل می توانید با دغدغه کمتری قیمت این محصولات را به دست بیاورید از جمله:

  • ضخامت و گرماژ پارچه
  • تراکم بافت پارچه
  • تنوع در رنگ بندی پارچه ها
  • کیفیت مواد اولیه و نوع پلیمر مورد استفاده
  • برند کارخانه تولید کننده
  • میزان عرضه و تقاضا

 

سفارش خرید عمده پارچه اسپان باند از شرکت پارادا پارچه

خرید عمده پارچه اسپان باند در صورتی که از مراکز فروش معتبر انجام بگیرد حتماً با قیمت های مناسبی همراه می‌ شود.

با سفارش خرید عمده پارچه اسپان باند از شرکت پارادا پارچه می توانید از لحاظ کیفیت و قیمت این محصولات اطمینان کافی داشته باشید.

خوب است بدانید که سفارش خرید عمده پارچه اسپان باند از طریق شرکت پارادا  پارچه دارای مزیت های متعددی می باشد که در اینجا برخی از این موارد را به اختصار بیان می کنیم:

  • عرضه مستقیم و بدون واسطه پارچه از کارخانجات معتبر تولید کننده
  • تنوع بالا در عرضه رنگ بندی پارچه های اسپان باند
  •  امکان دسترسی به گرماژ های مختلف پارچه های اسپان باند
  • وجود کارشناسان ماهر برای دریافت راهنمایی های لازم در حین خرید و انتخاب
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر خریدار

در صورتی که قصد خرید عمده پارچه اسپان باند را دارید همین حالا با بخش فروش شرکت پارادا پارچه تماس بگیرید تا تجربه یک خرید خوب و مقرون به صرفه را به دست بیاورید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

فروش پارچه اسپان باند یزد قیمت کارخانه

فروش پارچه اسپان باند یزد با قیمت کارخانه در خود کارخانه های یزد و همین …

کانال تلگرام اینستاگرام