فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی باکیفیت تولید اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی باکیفیت تولید اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی توسط مراکز فروش مستقیم به سریع ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن انجام می شود. تترون بیمارستانی تولید اصفهان یکی از باکیفیت ترین تترون های موجود در بازار می باشد.
کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، همواره به دنبال نیاز پارچه ای خود تقریبا در تمامی ایام سال هستند.
چرا که ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها همواره نیاز به یک سری لباس و منسوجات در بخش های گوناگون خود داشته اند.
اگر چه پارچه های گوناگونی در تولیدات بیمارستانی بکار گرفته می شوند، اما پارچه تترون یکی از مصرفی ترین و باکیفیت ترین این پارچه هاست.
پارچه تترون با بافت های متفاوت و وزن های مختلف در رنگ ها و عرض های گوناگون تولید می شوند. قیمت پایین، رنگبندی بسیار متنوع و شاد و همچنین وزن، ویژگی هاییست که تترون معمولی را از پارچه تترون بیمارستانی جدا می کند. پارچه تترون بیمارستانی، در بیشتر کارخانه های استان اصفهان تولید می شود.

این پارچه از الیافی مانند فلامنت، ویسکوز و پلی استر بافته که غالبا تار پارچه از فلامنت و پود آن از ویسکوز و پلی استر ساخته می شود. بعد از تولید پارچه در کارخانجات ریسندگی، تترون برای رنگرزی به واحدهای مربوطه منتقل و بعد از رنگ گیری به روش های مختلف در طاقه پیچیده می شود. ۱۵۸۰ رنگ از این پارچه وجود دارد که کارخانه ها معمولا بین ۴۰ الی ۹۰ رنگ از آن را تولید و به فروش می رسانند.
آیا می دانید که این پارچه بسیار محبوب و پر کاربرد بوده به طوری که صدها کارخانه آن را تولید می کنند؟

فروش پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه تترون را بشناسید

پارچه تترون در انواع مختلف در بازار موجود می باشد که شامل:

  • تترون بیمارستانی: بیمارستان ها شاید بزرگترین مصرف کنندگان این پارچه باشند. تترون بیمارستانی باید دارای تراکم مناسب بافت باشند تا از بدن نما بودن آن جلوگیری کنند و به دلیل شستشوی بسیار در مراکز درمانی باید دارای ویژگی های خاصی باشند تا در برابر شستشو و مواد ضد عفونی کننده مقاوم بوده و رنگ آن ها ثابت باقی بماند.
  • پیراهنی: تترون پیراهنی که با عرض ۱۵۰ سانتی متری تولید می شود از پرمصرف ترین و پرطرفدارترین این پارچه است.
  • طرحدار: غالبا در عرض های ۹۰ و ۱۵۰ سانتی متری و معمولا با طرح های راه راه و چهارخانه تولید می شوند.
  • تترون خارجی: با وجود این که تولیدات داخلی پارچه های تترون از کیفیت بسیار بالایی برخودار است اما متاسفانه در بازار تترون های خارجی نیز وجود دارد. معروف ترین تترون خارجی موجود در بازار، تترون ژاپنی است که تقریبا ۵۰ رنگ مختلف از آن وارد می شود.

همچنین تترون چینی با عرض ۹۰ سانتی متر در بازار نیز خرید و فروش می شود. تترون های خارجی دارای قیمت بالایی هستند که همین امر باعث کاهش درخواست و مصرف این پارچه شده و توجیه اقتصادی ندارند.
تترون بیمارستانی رنگ های بسیار متنوعی دارد که بین این رنگ ها، رنگ آبی برای بیماران آقا و رنگ صورتی برای بیماران خانم در اغلب بیمارستان های دولتی مورد استفاده قرار می گیرد و همین طور بیمارستان های خصوصی مجاز به استفاده از هر رنگ دلخواه هستند.

پارچه های تترون بیمارستانی و مشخصات آن ها

در این جا با خصوصیات و برخی از کاربردهای پارچه های تترون بیمارستانی آشنا می شوید:

  1. پارچه تترون با عرض ۹۰ سانتی متر، که برای مقنعه پرستاران و لباس نوزادان مناسب است.
  2. عرض ۱۵۰ سانتی متری که برای بیماران بزرگسال و همچنین پرسنل مورد استفاده قرار می گیرد.
  3. تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متری، که بیشتر برای ملحفه استفاده می شود. البته برای روپوش های بیمارستانی نیز کاربرد دارد.
  4. تترون عرض ۲ متر برای روتختی و ملحفه کاربردیست که غالبا در رنگ سفید تولید می شود. همچنین این تترون برای تهیه روپوش های پزشکی و پرستاری مورد استفاده تولیدی ها می باشد.
  5. تترون با عرض ۳ متر از صرفه اقتصادی بالایی برخوردار است و این تترون به دلیل راحتی در برش پارچه بین تولیدی ها محبوبیت زیادی دارد.

تترون با عرض ۱۵۰ سانتی متری و ۳ متر، فروش و طرفداران بیشتری در بین سایر اندازه های تترون بیمارستانی دارد.
تترون بیمارستانی در رنگ های متنوعی خریداری و به فروش می رسد که اغلب، رنگ هایی مانند آبی، سبز، صورتی، سفید و… در بیمارستان ها به مصرف می رسند.
بسیار مهم است که بیمار در لباس خود احساس راحتی کند بنابراین جنس لباس باید لطیف، سبک و به گونه ای باشد که حساسیت پوستی برای بیمار ایجاد نکند و بهتر است از رنگبند های شاد تهیه شود.

از ویژگی های دیگر تترون بیمارستانی با کیفیت، جذب نکردن عرق بدن و نرم بودن زیر دست است. فراموش نکنید که بدن نما نبودن لباس بیمار نیز اهمیت خاص خود را دارد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

کارخانه تولید پارچه تترون بیمارستانی اصفهان

در حال حاضر کارخانه های نساجی کشور پیشرفت شایانی داشته اند و اصفهان که لقب قطب نساجی کشور را یدک می کشد انواع مختلف پارچه های بیمارستانی در سراسر کشور را تامین می کند.
تولید فراوان پارچه های بیمارستانی در نساجی های اصفهان باعث حتی صادرات به کشورهای همسایه نیز شده است. تمامی مراحل بافندگی اعم از تولید مواد اولیه، ریسندگی نخ، بافت پارچه خام و رنگریزی پارچه در ایران انجام می گیرد که می توان گفت در
تولید و فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید کنندگان داخلی به خودکفایی کامل رسیده اند.
تولید پارچه بیمارستانی کار بسیار پیچیده ای بوده و ابتدا لازم است که نخ برای تولید پارچه در کارخانه اصفهان ریسیده و بعد بافته شود و بعد از آن نخ ها را کنار هم بافته و تبدیل به پارچه می کنند. کیفیت پارچه های بیمارستانی از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین باید از متریال مرغوب و کیفیت بالا استفاده شود.
کارخانه تولید کننده پارچه تترون بیمارستانی اصفهان رقیب قدری برای دیگر کارخانجات کشور است. کارخانه اصفهان تترون بیمارستانی کشور را تامین میکند و بعد از تولید، آن را در اختیار نمایندگی های سراسر کشور می گذارد.
کارخانه اصفهان پارچه های تولید شده را در عدل های مورد نظر قرار می دهد که این عدل ها توسط خود شرکت تعیین می شوند. معمولا متراژ این عدل ها ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متری است.

از کجا پارچه تترون بیمارستانی باکیفیت تهیه کنیم؟

برای خرید پارچه دو راه وجود دارد که راه اول خرید حضوری پارچه بیمارستانی از بازار ها و راه دوم خرید مستقیم از نمایندگی های معتبر است که مستقیما از خود کارخانه پارچه را برای مشتریان ارسال می کند.
بدیهی است که راه اول با صرف وقت زیاد همراه بوده که با توجه به زندگی پر مشغله ی امروزی بسیار خسته کننده است و همچنین با وجود دست به دست شدن پارچه بین دلالان قیمت این محصول نیز با قیمت واقعی تفاوت آشکاری دارد.
اما مشریان می توانند با صرف کمی وقت و تحقیق، مراکز فروش مستقیم این پارچه را پیدا کرده و خریدی مطمين، با صرفه و راحت داشته باشند.
اما به یاد داشته باشید که همیشه قیمت ارزان محصول نشان دهنده ی خرید مستقیم و بی واسطه ی شمار از شرکت نیست. بازار مملو از پارچه های ارزان بی کیفیت است. توجه داشته باشید که به همان اندازه که قیمت مناسب مهم است کیفیت محصول خریداری شده نیز اهمیت دارد.
اجازه ندهید که قیمت ارزان شما را از کیفیت مناسب منع کند. لازم به ذکر است با خرید مستقیم از نساجی های پارچه بافی محصولی با کیفیت بالا و هم با قیمت واقعی بدست مشتریان می رسد.
علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه، آشنا شدن با تولیدکنندگان مختلف، خرید سریع و بی وقفه، گرفتن مشاوره های مناسب برای خرید پارچه مورد نظر، تحویل سریع و به موقع و همین طور امکان قیاس قیمت ها از مزایای خرید کردن مستقیم از مراکز و نمایندگی های طرف قرار داد با کارخانه می باشد.
این که تترون بیمارستانی که بدست شما می رسد همان باشد که سفارش داده اید یکی از مهم ترین دلایل برای خرید شما از نمایندگی های معتبر است. یکی از ویژگی هایی که در کیفیت و قیمت پارچه تترون بیمارستانی دخیل است وزن آن می باشد. وزن تترون بیمارستانی از ۱۵۰ گرم تا بیش از ۱۸۰ گرم است که تترون های با کیفیت تر وزن های بالاتری دارند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی به قیمت روز

نوع نخ مورد استفاده در تهیه پارچه مهم ترین عامل برای قیمت تترون بیمارستانی می باشد اما عوامل زیاد دیگری از جمله رنگ، تراکم بافت، وزن و عرض پارچه و… در قیمت فروش پارچه تترونی بیمارستانی دخیل می باشد.
به این صورت که تترون بیمارستانی با وزن بیشتر قیمت بالاتری نیز دارد اما خرید مستقیم از کارخانه و یا نمایندگی ها می تواند بخشی از قیمت کاذب موجود در بازار را کاسته و با قیمتی مناسب تر محصول را تهیه کرد.
فروش پارچه تترون بیمارستانی در شهرهای مختلف از نمایندگی های معتبر این امکان را به خریداران می دهد که راحت و با صرف کمترین وقت، نیاز خود را برطرف کنند.
واسطه ها، این گروه که میان مصرف کننده و تولیدکنندگان قرار میگیرد باعث افزایش بی رویه و کاذب قیمت ها شده و قدرت خرید مناسب را افراد خواهان این محصول میگیرند و همین طور فروش تولیدکننده ها را نیز کاهش می دهند.
دست به دست شدن پارچه میان واسطه ها و نیز هزینه های جا به جایی باعث می شود، خریدار پارچه را گران تر از قیمت واقعی خریداری کند. در ایران نمایندگی های زیادی موجود هستند که تترون بیمارستانی را با قیمت واقعی کارخانه بدست مشتریان می رسانند. این نمایندگی ها به صورت کاملا مستقیم با کارخانه های تولیدکننده، طرف قرار داد می باشند.
نمایندگی های موجود با حذف واسطه ها ارسال سفارش برای مشتریان را به صورت مستقیم از کارخانه فراهم می کنند.
لازم به ذکر است که تترون بیمارستانی با رنگ های روشن قیمتی یکسان دارند اما تترون با رنگ تیره متفاوت بوده و قیمت بالاتری نیز دارد. از یاد نبرید که به دلیل وجود زیاد پوشاک قاچاق و خارجی موجود در بازار باید از تولیدات داخلی حمایت ویژه ای صورت گیرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

ارسال پارچه تترون بیمارستانی به سراسر کشور

همه روزه باربری ها شاهد ارسال تترون بیمارستانی به سراسر کشور هستند. آشکار است که اگر شما بتوانید پارچه را به طور مستقیم از کارخانه های تولید کننده تهیه و دست دلالان و واسطه ها را کوتاه کنید می توانید خریدی ارزان و با کیفیت داشته باشید.
این محصول در اینترنت توسط خریداران مختلف مورد استقبال بی نظیری قرار گرفته و توسط افراد زیادی خریداری شده است.
مهم ترین دلیلی که امروزه وب سایت ها مورد توجه خریداران عمده تترون بیمارستانی قرار گرفته اند سفارش محصولات با کیفیت بالا است.
امروزه خصوصا در شهرهای بزرگ برای رفتن به بازار و خرید حضوری باید مسیر های طولانی همراه با ترافیک طاقت فرسا را طی کرد. البته هزینه ی بالای سوخت را فراموش نکنید اما خریداران می توانند با پیدا کردن مرکز های فروش معتبر و بررسی های لازم، با آرامش در منزل خود با آگاهی، آسان، به صرفه و هر میزان که لازم است خرید را برای خود انجام دهند.
همان طور که اشاره شد فروش این پارچه توسط مراکز معتبر زیادی انجام می گیرد که موجب شده تا خریداران مستقیم از کارخانجات تولید کننده با رضایت خرید کنند.
این مراکز سفارشات را در کوتاه ترین زمان ممکن برای مشتریان ارسال می کنند و امکان پیگیری سفارش برای خریداران را فراهم می کنند تا خریداران با خیالی آسوده و رضایتی کامل خرید خود را به سرانجام برسانند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

عرضه سایر پارچه های بیمارستانی در این نمایندگی

هم اکنون با توجه به اینکه این نمایندگی فروش، ارتباطی مستقیم با برترین کارخانجات تولیدی انواع پارچه های بیمارستانی داشته، توانسته عرضه مستقیم و ارزان این پارچه ها را نیز به انجام برساند.
انواع پارچه های بیمارستانی موجود در این نمایندگی، عبارتند از:

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت فروش ویژه، با عرض ها و گرماژهای موجود، کالیته رنگی مخصوص مراکز درمانی و بیمارستانی
  2. پارچه ترگال بیمارستانی در انواع ساده و کجراه، با رنگبندی سفید، آبی و سبز و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرم با تضمین در آبژاول بودن
  3. پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی در مدل های ساده و طرح دار (چهارخونه)، در رنگبندی آبی و صورتی، دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای معین
این پارچه ها مستقیما از درب کارخانه های تولید کننده، به دست مشتریان می رسند. پس قیمت زیر بازار داشته و می توانند برای تولیدی های لباس و منسوجات بیمارستانی، تولیدات با قیمت تمام شده کاملا مقرون به صرفه تری به ارمغان آورده باشند و خریدی مطمئن را برایشان رقم زنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

خرید پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیمار، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به …

کانال تلگرام اینستاگرام