فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با قیمت جدید

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با قیمت جدید

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نیز می تواند به روش اینترنتی و آنلاین، به راحتی و بدون هیچ گونه مشکل خاصی انجام گیرد. شما نیز می توانید همین حالا و در کمترین زمان ممکن این پارچه را با قیمتی باورنکردنی خریداری نمایید.
پارچه ها عمدتا انواع و اقسام گوناگونی دارند و از هرکدام در کاری خاص استفاده می شود.
پارچه هایی هم در این میان وجود دارند که بسیار پرکاربرد هستند و همین موضوع سبب شده است تا از آن ها در موارد مختلفی بهره ببرند.
یکی از این پارچه ها، پارچه ی کجراه می باشد که مصارف مختلفی مخصوصا در مراکز درمانی و بیمارستان ها دارد.

آشنایی با پارچه کجراه و مصارف عمده آن

همان طور که مستحضر هستید، پارچه ی کجراه یکی از پارچه های پرکاربرد می باشد و در بازار پوشاک پوشاک بسیار شناخته شده است و در دوخت و آماده سازی موارد مختلفی نیز از آن استفاده می نمایند.
مشخصات و خصوصیاتی که پارچه های کجراه دارند موجب شده اند که این پارچه ها با تیراژ بسیار بالا به وسیله ی کارخانه های تولید پارچه و نساجی ها مورد تولید قرار بگیرد و خرید و فروش عمده ای در سطح کشور و بازار به همراه داشته باشد.
در حال حاضر مشاغل متعددی را مشاهده می فرمایید که در کار و فعالیت خود با پارچه های کجراه در ارتباط هستند و در فعالیت های خودشان به نوعی از این پارچه استفاده می کنند.
کلمه ی پارچه ی کجراه را همان طور که از نامش پیدا می باشد، از نوع بافت آن گرفته اند که شامل خطوط کج در بافتش می باشد و سبب این نوع نام گذاری بوده است.
جالب است بدانید که افرادی که با جنس پارچه ها آشنایی دارند، زمانی که از پارچه ی کجراه برایشان صحبت می کنیم، سریعا ذهنشان به سمت لباس های کار می رود.
پارچه های کجراه را در نوع الیافی که در تولید آن ها به کار می رود، تقسیم بندی می نمایند که شامل موارد زیر می شود:

  • پارچه کجراه فلامنت
  • پارچه کجراه فلامنت ویسکوز
  • پارچه کجراه کتان

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

این مواردی که بیان شد از پرمصرف ترین پارچه های کجراه هستند که توسط کارخانه و نساجی ها به صورت روزانه مورد تولید قرار می گیرند و به بازار جهت توزیع روانه و عرضه می شوند.
استفاده از پارچه های کجراه در تمامی موارد دوخت پوشاک نیز وجود دارد که این نوع از استفاده بیشتر در بخش لباس های فرم خودش را نشان داده است.
این را نیز به راحتی می توان گفت که تمامی تولیدکنندگان روپوش ها و لباس های فرم، اطلاعاتی در رابطه با این پارچه های کجراه از نظر کیفیت و قیمت آن دارا می باشند.
اما نکته ی مهم این است که مصارف عمده ی این پارچه محدود به لباس کار نمی شود و از آن در تهیه ی انواع روپوش ها و فرم های مدارس، روپوش های پزشکی و پرستاری، مانتو و شلوارهای اداری و در تهیه ی منسوجات بیمارستانی نیز استفاده می نمایند.

پارچه کجراه درجه یک چه مشخصاتی دارد؟

همان طور که می دانید پارچه ها در چند درجه مورد تولید قرار می گیرند که یکی از آن ها، تولید درجه یک می باشد که در واقع بهترین نوع تولید است و از آن در تولید موارد مختلف استفاده می نمایند.
این پارچه ها در هر درجه ای که تولید می شوند، خصوصیات و مشخصات متفاوتی دارند که می توان آن ها را به این صورت بیان کرد:

  1. از نظر رنگ پارچه کیفیت بالایی دارند و در واقع ثبات کافی در رنگ دارند.
  2. پارچه ها تراکم مناسبی دارا می باشند.
  3. یکی از مهم ترین خصوصیات کجراه های درجه یک این است که گلوله و یا به اصطلاح تل نمی شوند.
  4. ثبات سایشی بسیار بالا در این پارچه ها موجب می شود تا موارد استفاده ی آن گسترده تر شود.
  5. استقامت زیاد این پارچه های کجراه، سبب می گردد تا توجه افراد و تولیدی های بسیاری را به خودش جلب نماید.
  6. موارد استفاده ای که این نوع پارچه دارد، موجب می گردد تا در برابر شست و شو از ثبات رنگ خوبی برخوردار باشد و همین مورد در برابر ضد عفونی کردن و پرتوهایی که ناشی از شغل هایی مانند جوشکاری هستند نیز وجود دارد.
  7. استقامت بالایی که در این نوع پارچه ها از آن صحبت کردیم موجب می گردند تا به راحتی از آن ها در تولید لباس های کارهایی که به تحرک زیاد نیاز دارند استفاده نمود و از سایش و کشش آن ها اطمینان کافی داشت.
  8. پارچه ی کجراه از نظر قیمتی بسیار ارزان و به صرفه می باشد و می توان تولیداتی با قیمت های مناسب از آن داشت.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

مصارف پارچه کجراه در بیمارستان ها

مراکز درمانی و بیمارستان ها جهت دوخت و آماده سازی منسوجات خودشان به پارچه های گوناگونی نیاز دارند که بتواند نیاز آن ها را نیز برطرف نماید.
پارچه های کجراه یکی از انواع پارچه هایی هستند که از آن ها در تولید بخش انبوهی از این موارد استفاده می شود.
موارد استفاده ی پارچه های کجراه در بیمارستان ها را می توان به موارد زیر تقسیم نمود:

  • تولید انواع روپوش های پرستاری و پزشکی
  • تمامی لباس های فرمی که مخصوص پرسنل و کارکنان می باشد.
  • روپوش های مخصوص جراحی و اتاق های عمل و کلیه ی منسوجاتی که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند.
  • تولید و دوخت انواع روتختی و ملحفه های بیمارستانی

در واقع می توان گفت یکی از موارد پرمصرف پارچه های کجراه، همین منسوجات بیمارستانی می باشد.
این پارچه در کیفیت های گوناگونی مورد تولید قرار می گیرند و یکی از مهم ترین علت های این تفاوت در کیفیت نیز بر می گردد به تولید پارچه در کارخانه های گوناگون که به سبب نوع دستگاه ها و نخ هایی که در تولید آن ها استفاده می نمایند، از کیفیت های گوناگونی برخوردار می باشند.
روپوش های پزشکی و پرستاری را معمولا از کجراه های سفید تهیه می کنند و برای تهیه ی این روپوش ها باید از پارچه های کجراه بسیار باکیفیت استفاده شود و تمامی خصوصیات پارچه های درجه یک را دارا باشند.
لباس های فرم کارکنان بیمارستان ها هم با توجه به نوع رنگی که هر بیمارستان در نظر گرفته است تعیین می شود.
منسوجات اتاق های عمل هم که کلا باید از کیفیت فوق العاده ای برخوردار باشند و خواصی مانند ضد آب ژاولی را دارا باشند زیرا در محیطی قرار گرفته اند که مدام باید در حال شست و شو و ضد عفونی قرار بگیرند.
پارچه های ضدآب ژاولی مهم ترین پارچه هایی هستند که در بیمارستان ها مورد استفاده قرار می گیرند و تولیدات گسترده ای را دارا می باشند.

پارچه کجراه آبژاول سبز اتاق عملی

همان طور که متوجه شدید مصرف پارچه های کجراه در بیمارستان ها بسیار زیاد می باشد، به گونه ای هر بخشی از بیمارستان یک رنگ از این پارچه را مورد استفاده در تولید موارد و منسوجات مختلفی قرار می دهد.
اتاق های عمل بیمارستان ها، همگی چه در بیمارستان خصوصی و چه بیمارستان دولتی از ابتدا جا افتاده است که از پارچه های سبز رنگ استفاده نمایند.
این پارچه های سبز رنگ شامل موارد مختلفی در اتاق عمل می شود.
به عنوان مثال از پارچه کجراه سبز رنگ در تولید و دوخت روپوش های پزشکان و پرستاران نیز استفاده می شود و به عنوان گان نیز از آن پارچه ها استفاده می نمایند.
همچنین در تولید تمامی ملحفه ها و روتختی های بیماران در اتاق عمل نیز از این نوع و رنگ پارچه بهره برده می شود و کارایی های زیادی به خصوص در اتاق عمل دارند.
نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که این پارچه ها چون در معرض هرگونه ویروس و عفونتی قرار دارند و باید در محیطی کاملا استریلیزه قرار داشته باشند تا زمانی که با اجزای داخلی بدن بیمار در ارتباط هستند و یا اصلا به طور کلی در محیط اتاق عمل قرار گرفته اند، مشکلی از نظر بیماری و عفونت برای فرد بیمار به وجود نیاورند.
از آن جایی که این پارچه ها مدام باید در حال شست و شو و ضد عفونی کردن باشند، لازم است تا آن ها را ضد آب ژاولی آماده نمایند.
این خاصیت ضد آب ژاولی سبب می شود که هرچه پارچه مورد شست و شو و ضد عفونی قرار بگیرد مشکلی از نظر ظاهر و رنگ پارچه برای آن ها به وجود نیاید.
در واقع زمانی که پارچه را ضد آب ژاولی می نمایند، آن پارچه در زمان شست و شو با اتوکلاو و یا برخورد با مواد شوینده ی قوی همانند وایتکس، دچار رنگ پریدگی و یا پوسیدگی نشود.

در نهایت می توان گفت که پارچه هایی که با خاصیت ضد آب ژاولی مورد تولید قرار می گیرند، از ثبات رنگ بالایی برخوردارند و در برابر مواد ضد عفونی کننده نیز، مقاومت نسبی زیادی دارند.
خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نیز با مشخصاتی که بیان شد در ردیف های بالای متقاضی قرار دارد و طرفداران این پارچه در بیمارستان ها بسیار زیاد می باشند و از آن بیشتر در اتاق های عمل بهره می برند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در بازار ایران

شایان ذکر است که برای دانستن قیمت درست پارچه های کجراه بیمارستانی لازم است تا حتما با مشخصات و ویزگی های آن ها اشنا باشید و بتوانید به راحتی، درجه ی کیفی آن ها را تشخیص بدهید و بدانید که کدام نوع پارچه مرغوب است و کدامیک نامرغوب می باشد.
برای پیدا کردن قیمت این پارچه از چندین راه می توان اقدام کرد:

  1. یکی از این راه ها این است که به صورت مستقیم با تولیدکننده و کارخانه ها و نساجی های تولید پارچه در ارتباط شوید و از کارشناسان فروش آن ها قیمت اصلی را جویا شوید. قیمتی که در این روش به دست می آورید، قیمت عمده و بدون واسطه ی پارچه ها می باشد.
  2. روش دیگر این است که از طریق نمایندگی های نساجی ها جویا و پیگیر قیمت پارچه ها شوید تا آن ها برای شما کاتالوگ به همراه قیمت را ارسال نمایند.
  3. نوع دیگر قیمت گرفتن این است از طریق وبسایت های نساجی ها و کارخانه ها اقدامات لازم انجام شود و به راحتی و در کمترین زمان، لیست قیمت به روز محصولات را دریافت نمایید.
  4. روش آخر روشی جدید می باشد که بسیار مفید است به گونه ای که می توانید همزمان و بدون هیچ هزینه ای از چند کارخانه، لیست قیمت دریافت کنید و میان آن ها انتخاب کنید که از کدام کارخانه، خریدهای خودتان را انجام بدهید.

سفارش خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

برای خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی می توانید با روش ها و مدل های گوناگونی اقدام کنید و بر اساس آن ها هر میزان خریدی که دارید را انجام دهید.
از مهم ترین روش های خرید که امروزه بسیار روی بورس است و طرفداران زیادی دارد، خرید به روش اینترنتی می باشد که در این روش، هر میزان و حجم پارچه ای که مورد نیازتان است را می توانید از طریق آنلاین ثبت درخواست کنید و سفارش بدهید.

خرید به روش اینترنتی مزایای زیادی برای افراد دارد، از جمله این مزایا می توان به عدم محدودیت در زمان و مکان ثبت سفارش اشاره نمود که بر اساس آن افراد و متقاضیان در هر زمان از شبانه روز و هر مکانی که راحت هستند، می توانند سفارشات خودشان را ثبت نمایند.
روش دیگر که امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا کمتر انجام می گیرد، خرید به روش حضوری است که به درخواست وزارت بهداشت، برای کمتر کردن سطح روابط، افراد بسیار کمتر از گذشته با این روش خریدهای خود را انجام می دهند.
سفارش از طریق نمایندگی هم وجود دارد که همان در واقع به روش حضوری می باشد.
تمامی روش های فوق برای سفارش گذاری می باشند و هر فردی با توجه به سبک کار خود و نوع دید و نگرشی که دارد نسبت به انتخاب یک روش اقدام می نماید.
اما چیزی که واضح است این است که بر اثرپیشرفت علم و تکنولوژی در حال حاضر خرید به سبک اینترنتی و آنلاین از تمامی روش های دیگر پیشی گرفته است و بالاترین میزان سفارش را در اختیار دارد.
خریدی آسان و حتی به گونه ای که می توان در کمترین زمان و بدون هیچ هزینه ی اضافی، کارخانه های دیگر را رصد کرد و از میان آن ها یک مورد را برگزید و ثبت سفارش داد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی | عرضه مستقیم پارچه روپوش پزشکی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی مخصوص تهیه انواع روپوش پزشکان و لباس پرستاران، با عرض و …

کانال تلگرام اینستاگرام