فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با مناسب ترین قیمت

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با مناسب ترین قیمت

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی با مناسب ترین قیمتی که در سایر بازارهای کشور عرضه شده، هم اکنون از طریق سایت فروشگاهی عرضه انواع پارچه های بیمارستانی امکان پذیر گردیده است.
پارچه هایی که در صنعت بهداشتی، پزشکی و درمانی مورد استفاده قرار می گیرند، امروزه در کارخانجات نساجی گوناگون با توجه به مشخصات خاص و ویژه ای که داشته تولید می گردند.
این پارچه غالبا برای مصارف ذیل کاربرد دارند:

  • تهیه البسه فرم بیماران زن و مرد و خردسال
  • تهیه لباس حراست بیمارستان ها
  • تولید انواع روپوش پزشکی و پرستاری
  • تهیه البسه مخصوص اتاق های جراحی
  • تهیه گان مخصوص بخش های مراقبت ویژه
  • تولید انواع ملحفه بیمارستانی
  • رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  • انواع دمپایی های یکبار مصرف
  • البسه فرم خدمه و کارکنان بیمارستان ها
  • تهیه انواع پرده مخصوص بخش های بیمارستانی
  • انواع مقنعه مناسب لباس بیماران زن و پرستاران

هر یک از مصارف فوق می توانند با استفاده از انواع پارچه ها به تولید رسیده باشند اما به طور کلی پارچه های ذیل به سبب دارا بودن مشخصات منحصربفرد، بیشتری استفاده ها را داشته اند:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی
  2. پارچه تترون بیمارستانی
  3. پارچه ترگال بیمارستانی
  4. پارچه کجراه بیمارستانی
  5. پارچه اسپان باند بیمارستانی یا پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

آیا می دانید که با توجه به اینکه کیفیت منسوجات تولیدی برای مصارف بیمارستانی رابطه مستقیمی با کیفیت پارچه های بیمارستانی داشته، چگونه می توان بهترین کیفیت این پارچه ها را در بازارهای داغ و پر حرارت امروزی خریداری کرد؟
با توجه به نیاز عمده ای که در بازارهای کشور به پارچه های بیمارستانی وجود داشته، بازار خرید و فروش این پارچه ها در تمامی ایام سال، بازار پر جنب و جوشی بوده و می تواند هم نگرانی و هم خوشحالی هایی را با خود به همراه داشته باشد.

چالش های خرید پارچه های بیمارستانی در بازار امروزی

همانطور که گفته شد با توجه به اینکه نیاز بیمارستان ها به البسه و منسوجات بیمارستانی، هیچ وقت تمام نمی شود، پس می توان بازار داغ و پر حرارتی را برای خرید و فروش پارچه های بیمارستانی قلمداد کرد.
این حرارت می تواند از یک سو نگرانی هایی را هم با خود به ارمغان بیاورد و مشتریان گاها نتوانسته باشند آن طور که انتظار دارند خرید خود را به انجام برسانند.
یکی از مهم ترین چالش هایی که متقاضیان خرید پارچه های بیمارستانی با آن مواجه هستند، حضور واسطه ها و دلالان اقتصادی است که می تواند با خود مشکلاتی را به همراه آورده باشد.
مثلا اینکه این واسطه ها به اصطلاح در دست شدن پارچه های بیمارستانی و پایین آمدن کیفیت آن ها نقش جدی دارند.
مورد بعدی اینکه پارچه های بیمارستانی عرضه شده توسط دلالان، بدون شک قیمت غیر واقعی را داشته و گاها تفاوت قیمت آن با قیمت درب کارخانه، از زمین تا آسمان است.
این دو مورد مهم می تواند مشتریان را کمی سردرگم کرده باشد که چگونه می توانند بدون هیچ واسطه ای، قیمت و کیفیت واقعی که همان قیمت و کیفیت درب کارخانه است از یک پارچه بیمارستانی خریداری نمایند.
با توجه به اینکه پارچه های بیمارستانی در مصارف گوناگونی کاربرد دارند، اما پارچه هایی که در تولید البسه بیماران کاربرد داشته، بایستی محتاطانه تر انتخاب گردند.
چرا که این پارچه ها تماس مستقیم با بدن بیماران داشته و بیماران بایستی در این لباس ها، نهایت آسایش و راحتی را حس کرده و از هر گونه حساسیت پوستی به دور باشند.
آیا می دانید که اولا مناسب ترین پارچه های موجود برای تهیه البسه فرم بیماران کدام پارچه ها هستند؟
ثانیا چگونه می توان با توجه به چالش های مهم مطرح شده در خطوط فوق، بهترین کیفیت این پارچه ها را خریداری کرد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان همراه این مطلب بوده و به شما قول می دهیم که می توانید خریدی مطمئن را تجربه کرده باشید.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه های مناسب البسه فرم بیماران کدام اند؟

البسه فرم بیماران می تواند در بخش های گوناگون، متفاوت باشد.
به عنوان مثال جنس لباس بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند با بیمارانی که ممکن است طولانی مدت در بخش های گوناگون بستری باشند، متفاوت است.
البته دولتی یا خصوصی بودن بیمارستان ها و میزان بودجه آنها نیز می تواند در تعیین جنس و کیفیت پارچه البسه بیماران مهم بوده باشد.
بر همین اساس به ترتیب نرخ قیمت، می توان پارچه های مناسب البسه فرم بیماران را این چنین معرفی کرد:

  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
  • پارچه فلامنت بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی

در این میان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از الیاف پرس تشکیل شده و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۰ الی ۶۰ گرمی به عرضه می رسد.
پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می تواند گزینه مناسبی برای البسه بیمارانی که کمتر از دو روز بستری هستند و یا البسه استفاده شده در رادیولوژی و ام آر آی برای مراجعه کنندگان باشد.
پارچه فلامنت بیمارستانی و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی هم با عرض ۱۵۰ سانتی متر گزینه مناسبی برای البسه فرم بیماران زن و مرد است.
پارچه تترون بیمارستانی می تواند هم با عرض ۱۵۰ و هم با عرض سه متر، از مصرفی ترین پارچه های مناسب تولید البسه فرم بیماران باشد.
پارچه تترون عروسکی بیمارستانی، مناسب دوخت البسه فرم بیماران خردسال بوده و با مدل ساده و در رنگبندی آبی و صورتی می توان در تهیه البسه بیماران بزرگسال کاربرد خوبی داشته باشد.
از مهم ترین دلایلی که پارچه های تترون بیمارستانی را مناسب ترین گزینه برای این مورد مطرح کرده، می توان به این موارد اشاره کرد:

  1. سبکی و خنکی
  2. عدم ایجاد حساسیت پوستی
  3. قابلیت شست و شو و استفاده چندین باره
  4. ثبات رنگی بالا

استفاده از پارچه تترون بیمارستانی با عرض سه متر می تواند صرفه اقتصادی خیلی بهتری را نسبت به سایر عرض های این پارچه داشته باشد.
پارچه ترگال بیمارستانی هم اگر چه قیمت بیشتری را نسبت به سایر پارچه ها دارد، اما امروزه در برخی از بیمارستان های خصوصی که میزان بودجه بالاتری دارند، در تهیه البسه فرم بیماران بکار برده شده است.
این پارچه به شکل آبژاول تولید می گردد و می تواند در کالیته رنگی سفید، آبی و صورتی مورد استفاده قرار گرفته باشد.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

پارچه فلامنت بیمارستانی در کیفیت مرغوب

پارچه فلامنت بیمارستانی همانطور که در خطوط فوق بیان شد، در دسته ارزان قیمت ترین پارچه های البسه بیمارستانی قرار داشته و می تواند در کیفیت های گوناگونی در بازار وجود داشته باشد.
همانطور که از نام این پارچه پیداست، پارچه های فلامنت بیمارستانی از الیاف فلامنت و گاها همراه با الیاف طبیعی پنبه تولید می گردند و در واقع قیمت تولیدی کمتری داشته اند.

این پارچه غالبا در طرح های ساده رنگی عرضه شده اما در انواع پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه نیز تولید شده و فروش خوبی دارد.
پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی به سبب آنکه دارای الیاف نرم تری بوده، می تواند کیفیت بهتر و البته قیمت بیشتری را دارا باشد.
پس در واقع اگر به دنبال کیفیت مرغوبی از پارچه فلامنت برای تهیه انواع البسه بیمارستانی هستید، توصیه می گردد تا پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را برای خرید انتخاب کرده باشید.
این پارچه عرض یک و نیم متر داشته و غالبا با گرماژ ۱۶۰ الی ۱۷۵ گرمی عرضه می شود و مانند سایر پارچه های بیمارستانی، باید کاملا بهداشتی، استریل و درجه یک از نظر کیفیت باشد.
آیا می دانید که از طریق کدام مراکز فروش پارچه بیمارستانی می توان بهترین کیفیت پارچه فلامنت بیمارستانی را در بازارهای امروزی خریداری کرد؟

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

بهترین نمایندگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

با توجه به اینکه پارچه فلامنت بیمارستانی جزو پارچه های ارزان قیمت در تهیه البسه فرم بیماران بوده، می تواند نرخ فروش بالایی را هم داشته باشد.
به همین سبب مهم است که خریداران توانسته باشند تا با بهترین نمایندگی هایی که این پارچه را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب عرضه می کنند؛ آشنایی پیدا نمایند.
بهترین نمایندگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی مرغوب آن نمایندگی فروشی است که:

  • با بزرگترین و معتبرترین کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی ارتباط مستقیم داشته باشد
  • حذف واسطه ها در دستور کار این نمایندگی قرار بگیرد
  • ارسال کالیته رنگی رایگان به تمامی مشتریان انجام پذیرد
  • نمونه های عدلی واقعی به مشتریان ارسال گردد
  • قیمت درب کارخانه به مشتریان اعلام شود
  • امکان خرید اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری در راستای کاهش هزینه های رفت و آمد برای مشتریان فراهم شده باشد

هم اکنون به جرئت می توان ادعا کرد که اگر شما مشتریان توانسته باشید همچنین نمایندگی فروش با این ویژگی ها را پیدا کنید، خریدی تضمین شده در انتظارتان خواهد بود.
پارچه بیمارستانی پارادا مفتخر است که یکی از مراجع و منابع اصلی فروش اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی به خصوص پارچه فلامنت بیمارستانی در کشورمان بوده و خریداران توانسته اند پس از خرید، خریدی رضایتمندانه را تجربه کرده باشند.
وجود چنین نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی، می تواند روند تولیدات البسه و منسوجات بیمارستانی را بهبود بخشیده باشد.
چرا که در حقیقیت با این تولیدات درجه یک و مرغوب می توانیم شاهد کیفیت بالایی منسوجات تولیدی باشیم که به نوعی در جلوگیری از ورود آلودگی ها و میکروب ها به محیط های بیمارستانی و درمانی نقش جدی داشته و در نهایت حفظ سلامت انسان ها را به دنبال خواهد داشت.

کمترین قیمت پارچه های بیمارستانی در بازار آنلاین

یکی از مهم ترین و بزرگترین مزیت هایی که وجود چنین نمایندگی های فروش آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی داشته، این است که کمترین قیمت پارچه نصیب مشتریان می شود.
در حقیقیت این نمایندگی ها بلافاصله پس از آنکه سفارشات را از طریق مشتریان ثبت کرده، در کمترین روز کاری این سفارشات را از درب کارخانه به دست مشتریان می رسانند.
این موضوع می تواند سبب گردد تا هم قیمت درب کارخانه برای مشتریان در نظر گرفته شده باشد و هم اینکه خریداران بدون دست شدن پارچه، کیفیت درجه یک و مرغوب پارچه تولیدی در کارخانجات معتبر را خریداری نموده اند.
البته این موضوع را هم مد نظر داشته باشید که قیمت پارچه های بیمارستانی می تواند با توجه به فاکتورهای گوناگون، متفاوت باشد.
این فاکتورها عبارتند از:

  • گرماژ پارچه
  • رنگ پارچه
  • عرض پارچه
  • کیفیت پارچه

طبیعی است که با توجه به سیاست های هر بیمارستانی؛ کالیته رنگی گوناگون جهت بخش های خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
اما رنگ های پرفروشی چون آبی، سفید، سبز، صورتی و آبی کاربنی از بیشترین نرخ قیمت برخوردار بوده اند و هر چقدر عرض یا گرماژ این پارچه ها هم بیشتر باشد، قیمت بالاتری برای این پارچه ها شامل شده است.
به طور خاص می توان به این موضوع اشاره داشت که بی ترید در بازارهای آنلاین خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، کمترین قیمت این پارچه ها نصیب مشتریان و متقاضیان خرید شده است.
در بازار آنلاین پارچه های بیمارستانی، خدمات ویژه ای جهت عرضه مستقیم این پارچه ها به مشتریان ارائه شده که در ادامه می توان به خدمات اشاره نزدیک تر و دقیق تری داشت.

خرید پارچه فلامنت بیمارستانی

خدمات ویژه مرکز فروش پارچه بیمارستانی درجه یک

در نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، خدمات جدید و متفاوتی به مشتریان و متقاضیان خرید ارائه می گردد که آنها را برای خرید مطمئن، راضی نگه می دارد.
این خدمات را می توان این چنین برشمرد:

  1. ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خرید با آگاهی بیشتر برای مشتریان
  2. ارائه جدیدترین لیست قیمت انواع پارچه های بیمارستانی از طریق کانال های ارتباطی در تلگرام و یا صفحه اینستاگرام
  3. قبول تمامی سفارشات از هر شهر کشور
  4. ایجاد امکان سفارش خرید اینترنتی و بدون مراجعه حضوری در راستای خریدی کاملا اقتصادی
  5. ارسال سفارشات در کمترین روز کاری
  6. ارسال رایگان کالیته رنگی پارچه های بیمارستانی به مشتریان
  7. پیگیری ارسال سفارش تا زمان رسیدن به دست مشتریان

این موارد سبب شده تا در حال حاضر بتوان نام گروه بازرگانی پارچه پارادا را به عنوان یکی از مهم ترین مراکز فروشی عنوان کرد که توانسته است منفعت و سود مشتریان را جزو دغدغه های خود قرار داده باشد.
با این وجود قطع به یقین درصد بالایی از مشتریان، پس از خرید از این مجموعه فروشگاهی، رضایت کافی را داشته و می توانند تبدیل به مشتریان ثابت شده باشد.

هدف اصلی این مجموعه آنست که کارگاه های تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی بتوانند با خرید آسان و اقتصادی انواع بهترین پارچه های بیمارستانی، تولیدات بهتر و بیشتری را انجام داده تا خدای نکرده بیمارستان ها از کمبود البسه و منسوجات، عاجز نمانده باشند.
توصیه مشاورین فروش این مجموعه، خرید فوری و بدون واسطه بهترین کیفیت انواع پارچه بیمارستانی در کمترین روز کاری می باشد.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

سفارش خرید پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه

پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخانه با کیفیت رنگ بسیار عالی و قیمت کاملا اقتصادی در سایت …

کانال تلگرام اینستاگرام