فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / بهترین نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی

بهترین نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید بهترین کارخانجات نساجی پارچه تترون در ایران، همین حالا با قیمتی رقابتی در مجموعه سایت های نمایندگی پارچه پارادا، به انجام می رسد.
پارچه های زیادی امروزه در تولیدات بیمارستانی مورد استفاده واحدها یا کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی قرار می گیرند.
آنچیزی که خیلی مهم و ارزشمند بوده، در درجه اول کیفیت پارچه های بیمارستانی مصرفی و در درجه بعدی، قیمت این پارچه ها می باشد.
چرا که کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی می خواهند ضمن خرید ارزان نیاز پارچه ای خود، کیفیتی درجه یک و مرغوب از مایحتاج بیمارستان ها را تولید و به عرضه برسانند.
امروزه مراکز درمانی و بیمارستان ها، بیش از سایر روزهای عادی، به تجهیزات بیمارستانی خصوصا در زمینه پوشش های بیمارستانی احتیاج داشته اند.
حتما می دانید که ویروس منحوس کرونا این امر را ایجاب کرده تا تمامی کادر درمان بیمارستان ها، لباس های ایزوله مخصوص داشته باشند.
از طرفی با توجه به افزایش جمعیت بیماران مورد بستری، باید فکری به حال تهیه عمده انواع البسه فرم برای بیماران هم بود.
آیا می دانید که یکی از بهترین پارچه ها جهت دوخت و تولید انواع لباس فرم برای بیماران بستری در بیمارستان ها، پارچه تترون است؟
اگر چه خیلی از مراکز درمانی از پارچه های اسپان باند نیز استفاده می کنند، اما در صورت افزایش تقاضا، می توان شاهد کمبودهایی در عرضه این پارچه به بازار بود.
در اینجاست که پارچه های تترون بیمارستانی می توانند بهترین جایگزین بوده و در انواع کالیته رنگی، عرض و گرماژ، مورد استفاده قرار بگیرند.
در اینجا قصد داریم تا ضمن آشنایی بیشتر با انواع پارچه تترون بیمارستانی، نحوه خرید این پارچه بطور عمده و با کمترین قیمت ممکن را بدانیم.
پس پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا خریدی مطمئن نصیبتان گردد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

تولید پارچه تترون در ایران

امروزه به جرئت می توان ادعا کرد که یکی از پر تیراژترین پارچه هایی که در صنعت نساجی تولید می گردد، پارچه تترون است.
پارچه تترون از الیافی به نام پلی استر ویسکوز تولید شده و در دسته پارچه های دارای تار و پود و تخت بافت به شمار می آید.
در کارخانجات تولیدی پارچه تترون، استفاده از الیاف مرغوب و مواد اولیه درجه یک می تواند کیفیت های متفاوتی از این پارچه را روانه بازارهای فروش نموده باشد.
به همین سبب است که در بازارهای خرید و فروش پارچه تترون، شاهد کیفیت های مختلفی هستیم که نرخ قیمت متفاوتی را نیز دارا بوده اند.
در حال حاضر از جمله برترین کارخانجاتی که به تولید و نساجی بهترین و لطیف ترین پارچه های تترون در کشور ما مشغولند، می توان به این کارخانجات اشاره کرد:

  • کارخانه پارچه تترون درنا
  • کارخانه پارچه تترون سیب
  • کارخانه پارچه تترون عمید
  • کارخانه پارچه تترون بروجرد
  • کارخانه پارچه تترون کاشان

در این میان صنایع نساجی درنا، عمید و بروجرد، توانسته اند شهرت خوبی در میان مشتریان و خریداران کسب کرده و کیفیتی درجه یک را به عرضه برسانند.
البته ناگفته نماند که هم اکنون سایر کارخانجات نساجی نیز در ایران وجود داشته که می توانند کیفیت خوب و مرغوب از انواع پارچه های تترون را تولید و روانه بازارهای فروش نموده باشند.
آنچه که ملاک و معیار در تعیین کیفیت درجه یک یا درجه دو از انواع پارچه تترون بوده، مشخصاتی است که این پارچه بایستی دارا باشد.
از جمله مهم ترین مشخصه های یک پارچه تترون خوب و باکیفیت، می توان به این موارد اشاره جدی داشت:

  • یک پارچه تترون مرغوب دارای نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت مثال زدنی می باشد.
  • به هیچ وجه گوله یا تل نمی گردد.
  • دارای ثبات در رنگ است و به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نمی دهد.
  • دارای ثبات سایشی و کششی می باشد.
  • با عرض دقیق تولید شده و به صورت کاملا مناسب طاقه بندی می گردد.
  • با دارا بودن کیفیت رنگرزی عالی و مواد اولیه درجه یک در تولید خود، به هیچ وجه منجر به ایجاد حساسیت های پوستی نمی شود.
  • کاملا خنک می باشد.
  • بدن نما نیست.

و بسیاری دیگر از ویژگی های مهم که می توان برای انواع پارچه های تترون نام برد.
در بازار فروش پارچه های تترون، این پارچه تحت عنوان های ذیل و با دارا بودن مشخصاتی در عرض، گرماژ و کالیته رنگبندی خود، به فروش می رسد:

  1. پارچه تترون بیمارستانی
  2. پارچه تترون پیراهنی
  3. پارچه تترون مقنعه ای
  4. پارچه تترون ملحفه ای

این پارچه ها یا به طور ساده و یا در انواع طرح دار شامل طرح های چهارخونه، گلدار، راه راه و غیره، به عرضه می رسند.

در مورد عرض ها و گرماژهای تولیدی پارچه های تترون در کارخانجات ایران هم می توان گفت این پارچه ها با عرض های ۹۰ سانت الی سه متر و گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۸۰ گرم در بازار موجود می باشند.

پارچه تترون ژاپن بهتر است یا پارچه تترون ایران؟

حتما اگر شما هم خریدار پارچه تترون هستید می دانید که امروزه در بازارهای کشور، انواع پارچه تترون ژاپنی و وارداتی نیز عرضه می گردد.
خیلی ها تصور دارن که چون پارچه تترون ژاپنی یا خارجی، وارداتی بوده و تولید خارج است، باید کیفیت به مراتب بیشتری نسبت به انواع پارچه تترون تولید داخل داشته باشد.
اما آیا می دانید که هم اکنون در کارخانجات نساجی ایران و خصوصا اصفهان و تهران، انواع بهترین جنس و کیفیت از پارچه های تترون تولید و روانه بازارهای فروش پارچه می گردند؟
بنظر می رسد که کیفیت پارچه های تترون ایرانی، فرق چندانی با نمونه های خارجی نداشته و از طرفی این پارچه ها با قیمت خیلی پایین تری نسبت به پارچه های تترون خارجی، امکان خریداری داشته اند، که صد البته همینطور است.
در کشور ما، همانطور که در خطوط فوق ذکر شد، انواع پارچه تترون تولید نساجی هایی مانند درنا، عمید و غیره، کیفیتی فوق العاده داشته و تمامی مشخصات یک پارچه تترون درجه یک را دارند.
امروزه از این پارچه هایی تترون در موارد ذیل به خوبی استفاده می شود:

  • دوخت انواع البسه مخصوص بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • تهیه انواع پیراهن های مردانه و زنانه
  • دوخت مقنعه های بلند اداری و مقنعه های کوتاه مد امروزی
  • انواع ملحفه، رو تختی، رو بالشی و انواع سرویس خواب

در این میان به جرئت می توان گفت که جهت مصارف بیمارستانی و بهداشتی، پارچه های تترون بیشترین نرخ فروش را دارند.
پارچه های تترون بیمارستانی دارای مشخصات بسیار خوبی بوده و با توجه به قیمت قابل قبولی هم که داشته اند، توانسته اند مصارف بسیار ویژه ای را در محیط های بیمارستانی و درمانی دارا باشند.
در ادامه کمی بیشتر با انواع پارچه تترون بیمارستانی و مصارف آن آشنا شده و در آخر چگونگی خرید عمده این پارچه با بهترین قیمت ممکن را به خریداران می گوییم.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی

همانطور که در خطوط قبلی ذکر شد، یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین پارچه ها در تولیدات بیمارستانی، پارچه تترون می باشد.
پارچه های تترون بیمارستانی با دارا بودن تمامی ویژگی های یک پارچه تترون مرغوب و درجه یک تولید شده اند، با این تفاوت که غالبا در طیف رنگی مخصوص مراکز درمانی و بیمارستان ها عرضه می شوند.
پارچه تترون بیمارستانی دارای رنگبندی هایی همچون آبی، سفید و صورتی بوده و در این طیف رنگی، بیشترین نرخ فروش را دارد.
این پارچه ها با توجه به رنگ و البته عرض و گرماژی که داشته اند، در تولیدات گوناگون بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند.
عرض های پارچه تترون بیمارستانی عبارتند از:

  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰: این عرض از پارچه تترون در تولید انواع مقنعه مخصوص پرستاران، انواع لباس پرسنل، انواع رو تختی، رو بالشی و ملحفه.
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰: تترون عرض ۱۵۰، پرفروش ترین عرض پارچه تترون برای مصارف بیمارستانی به شمار می آید. از این عرض در تولید انواع لباس فرم بیماران در دو رنگ آبی و صورتی، بیشترین استفاده به عمل می آید. از دیگر مصارف عرض ۱۵۰ سانتی متری پارچه تترون بیمارستانی می توان به دوخت انواع ملحفه، رو بالشی و غیره اشاره داشت.
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر: عرض سه متری یکی از مقرون به صرفه ترین عرض های پارچه تترون بیمارستانی است که اگر چه با نام پارچه ملحفه بیمارستانی شهرت داشته، اما می تواند مصارف سایر عرض های این پارچه را هم در بر بگیرد. به طوری که امروزه کارخانجات تولیدی، از پارچه تترون عرض سه متر جهت دوخت لباس بیماران هم استفاده می کنند.

شایان ذکر است که هم اکنون در کارخانجات تولیدی پارچه تترون بیمارستانی شاهد تولید انواع پارچه های تترون با عرض های ۱۸۰ سانتی متر و ۲۴۰ سانتی متری هم هستیم که می توانند مصارف خاص خود را داشته باشند.
با توجه به سیاست بیمارستان ها، پارچه تترون بیمارستانی با رنگبندی آبی، سفید و صورتی، غالبا به ترتیب در تهیه لباس پرسنل، لباس بیماران مرد و خانم مورد استفاده قرار می گیرد.
لازم به ذکر است که با توجه به مشخصات منحصربفردی که پارچه تترون داشته، این پارچه عمدتا جهت دوخت لباس بیماران بکار گرفته می شود.
نرمی زیر دست، لطافت و ظرافت بالا، عدم بدن نما بودن و عدم ایجاد حساسیت های پوستی سبب گردیده تا پارچه تترون، گزینه مناسب تری به خصوص برای لباس بیماران کهنسال بوده باشد.
اما مصارف پارچه تترون به همینجا ختم نمی گردد.

این روزها که دنیا درگیر ویروس منحوسی به نام کروناست، شاهد میزان تقاضای بالا از انواع پارچه برای دوخت انواع ماسک هستیم. پارچه تترون برای ماسک می تواند یکی از مناسب ترین ها جهت دوخت انواع ماسک قابل شست و شو باشد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون برای ماسک

بله همانطور که متوجه شدید، نیاز شدید دنیا به ماسک جهت پیشگیری از مبتلا شدن به بیماری منحوسی چون کرونا، نیاز به پارچه نیز افزایش پیدا کرده است.
این موضوع سبب شده تا کارخانجات تولیدی انواع ماسک در کنار انواع پارچه های یکبار مصرف، از انواع پارچه تترون نیز برای تولید ماسک استفاده نمایند.
پارچه تترون، مناسب دوخت ماسک های بهداشتی قابل شست و شو است و به سبب دارا بودن بافتی درجه یک و مناسب، به زودی کیفیت خود را هم از دست نداده و برای چندین بار قابل استفاده می باشد.
این پارچه عمدتا در رنگ های سفید و گاها آبی، صورتی و سبز، می تواند مورد استفاده کارگاه ها و یا کارخانجات تولید انواع ماسک پزشکی و بهداشتی قرار بگیرد.
اما آیا می دانید که با توجه به نیاز مراکز درمانی به انواع تجهیزات بیمارستانی، چگونه می توان بهترین جنس و کیفیت از انواع پارچه های تترون بیمارستانی را سفارش خرید عمده داد؟

نمایندگی فروش پارچه تترون بیمارستانی در بازار

اگر شما هم به بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی سری زده باشید، می دانید که غالبا دو دسته فروشنده در بازار وجود داشته است:

دسته اول آن دسته از فروشندگانی هستند که خود واسطه بوده و مقداری قیمت را بر روی قیمت اصلی پارچه می کشانند. این مراکز فروش گاها نمی دانند که اصلا کیفیت پارچه عرضه شده اصل است یا خیر.

دسته دوم اما مراکز فروشی هستند که بدون هیچ واسطه ای، مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی، امکان خرید عمده پارچه های مورد نیاز مشتریان را برایشان رقم می زنند.

بنظر می رسد که اگر خریداران بتوانند دسته دوم از مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی را پیدا کنند، قطعا خریدی مقرون به صرفه و مطمئن از کیفیت پارچه، نصیبشان خواهد شد.
خوشبختانه این مجموعه توانسته است با حذف واسطه ها، خریدی بی نهایت متفاوت را برای مشتریان خود به ارمغان بیاورد. بی شک قیمت عرضه شده در این نمایندگی فروش، در کمتر مراکز فروشی پیدا می شود.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی در رنگبندی گوناگون

همیشه برای تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، قیمت پارچه در اولویت قرار داشته است.
چرا که این روزها مسائل اقتصادی به قدری مهم بوده که به راحتی نمی توان از کنار این قضیه گذشت.
لیست قیمت پارچه تترون بیمارستانی با توجه به فاکتورها و عوامل گوناگونی تعیین می گردد.
از جمله فاکتورهایی که موثر در قیمت پارچه بیمارستانی تترون هستند، می توان این موارد را نام برد:

  1. کیفیت پارچه
  2. رنگ پارچه
  3. عرض پارچه
  4. گرماژ پارچه
  5. حجم سفارش

در این میان می توان گفت که آن مرکز فروشی در میان مشتریان محبوب بوده که دو اصل قیمت و کیفیت پارچه های بیمارستانی تترون را متناسب با هم ارائه می نماید.

اگر می خواهید خریدی کاملا مقرون به صرفه از تمامی عرض ها و گرماژهای پارچه تترون بیمارستانی داشته باشید، برای یکبار هم که شده این مجموعه را برای خرید خود، انتخاب کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

خرید پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیمار، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به …

کانال تلگرام اینستاگرام