فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / سفارش خرید بدون واسطه از کارخانه پارچه اسپان باند تهران

سفارش خرید بدون واسطه از کارخانه پارچه اسپان باند تهران

کارخانه پارچه اسپان باند انواع مختلفی از این پارچه را تولید می کند. برای سفارش خرید بدون واسطه از کارخانه پارچه اسپان باند تهران از طریق این مرکز فروش می توانید اقدام کنید.

پارچه اسپان باند را چقدر می شناسید؟

پارچه اسپان باند چیست؟
موارد استفاده از پارچه های اسپان باند کدام است؟
از چه موادی برای تولید پارچه اسپان باند استفاده می شود؟
پارچه های اسپان باند به پارچه بی بافت گفته می شود که در روند تولید آن از هیچ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی شود این پارچه ها کاملاً نرم و لطیف هستند و موارد مصرف فراوانی دارند.
ممکن است همه افراد در طول روز با این پارچه ها سر و کار داشته باشند اما نام این پارچه ها را به خوبی نشناسند.
پارچه های اسپان در بازار به نامهای مختلفی مانند بی بافت، نبافته، لایه سوزنی و یکبار مصرف نیز مشهور می باشند.
در حال حاضر به دلیل شیوع برخی از ویروس و بیماری های گوناگون استفاده از پارچه های اسپان باند بسیار فراگیر شده است.
مواد اولیه در روند تولید پارچه های اسپان باند را پلیمرهای مختلفی تشکیل می دهند که با کمک دستگاه های پیشرفته در کارخانجات با کمک فشار و پرس این پارچه ها را تولید می کنند.
روند تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات مختلف به این صورت است که پلیمر مورد نظر را در دستگاه ریخته و تحت حرارت قرار می دهند
پس از ذوب پلیمرها به صورت کامل مواد مذاب وارد سوزنهای سرنگ‌های شکل می ‌شود.
در این قسمت با کمک اکسترودر و فشاری که به سرنگها وارد می کند این مواد به صورت الیاف فیلامنت و رشته های باریک خارج می شود.
الیاف را بر روی نوار نقاله های متحرک مورد کشش قرار می دهند تا در پایان سرد شدن با کمک دستگاه های پرس به پارچه های اسپان تبدیل شود.
پس از پایان مراحل تولید پارچه اصفهان این پارچه را به بخش رنگرزی منتقل می‌ کنند و در تنوع بالایی از رنگ آماده سازی می نمایند.
پارچه های اسپان را در چند عرض مختلف و پرکاربرد تولید می ‌کنند اما امکان سفارشی سازی این پارچه نیز وجود دارد به راحتی می‌ توان به کارخانجات تولیدی رنگ مورد نظر و عرض خاص را سفارش داد.
البته این نکته لازم است که بدانید برای تولید پارچه های سفارشی باید این محصول را در حجم های عمده سفارش دهید که برای کارخانه امکان تولید آن به دلیل صرف هزینه های مختلف به وجود بیاید.
مشهورترین پلیمری که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد پلیمر پلی پروپیلن و پلی اتیلن می باشد.
اما پلیمر پلی استر نیز در روند تولید این منسوجات مورد استفاده قرار می گیرد که جزء گرانترین پلیمرها محسوب می‌شود زیرا این پلیمر دیگر قابل بازیافت نمی باشد.
اما پارچه هایی که توسط پلی استر تولید می شوند از مقاومت و استحکام بیشتری برخوردار است.

کارخانه پارچه اسپان باند

برترین کارخانه پارچه اسپان باند در ایران

به دلیل استفاده روز افزون از پارچه های اسپان باند در حال حاضر کارخانجات زیادی اقدام به تولید این پارچه کرده‌اند.
در شهرهای مختلف مانند: تهران، اصفهان، یزد و تبریز کارخانجات متعددی حضور دارند که مشغول به تولید پارچه های اسپان می باشند.
تمامی کارخانجات مختلف در حال حاضر به دلیل پیشرفت صنعت و تکنولوژی بهترین محصولات خود را ارائه می دهند.
اما گاهی اوقات با بررسی برخی از نکات و مسائل پی می‌ بریم که محصول تولید شده در کارخانه خاصی از کیفیت بهتری برخوردار می باشد.
کارخانه تولید پارچه اسپان باند تهران جزء بهترین های حوزه فعالیت خود می باشد زیرا در این کارخانه پارچه ها تحت شرایط مناسب تولید می شود.
برخی از امکانات و شرایط کار کارخانه پارچه اسپان باند تهران بدین صورت است که:

  • تمامی دستگاه ها و تجهیزات مورد استفاده در این کارخانه کاملا استاندارد و مطابق با پیشرفت تکنولوژی روز دنیا می باشد.
  • مهندسین فعال در این کارخانه کاملاً از تخصصهای بالا برخوردارند که به راحتی می ‌توانند روند تولید این پارچه ها را مدیریت کنند.
  • تمامی پرسنل و نیروهای فعال در این کارخانه ها از تجربه کاری خوبی برخوردار می باشند.
  • پارچه اسپان باند تولید شده در این کارخانه دارای استاندارد جهانی می باشد و به بهترین شکل بدون هیچ گونه کم و کاستی تمامی استانداردها و نکات مهم رعایت می شود.
  • در این کارخانه به راحتی امکان سفارشی سازی پارچه های اسپان در عرضها و رنگهای متنوع وجود دارد.

انواع پارچه یکبار مصرف و مصارف آنها

همانطور که می دانید پارچه ها در انواع و اقسام گوناگون تولید می ‌شوند و هر کدام دارای ویژگی های خاص و کاربردهای منحصر به فرد هستند.
این موضوع در مورد پارچه های اسپان نیز صدق می کند و می توانیم پارچه را در انواع کیفیتها و مشخصات مختلف تولید کرد که هرکدام مناسب برای کارکرد خاص می باشد.
زمانی که می خواهیم در مورد موارد استفاده و مصرف پارچه های اسپان صحبت کنیم یعنی می خواهیم به صورت مستقیم به بازار هدف و صنایع مصرف کننده این محصول اشاره کنیم.
صنایع و بازار هدف زیادی برای پارچه های اسپان وجود دارد که به صورت عمده و در تناژهای بالایی محصول را خریداری می کنند که برخی از این موارد عبارتند از:

  • صنعت پزشکی: پارچه های اسپان به دلیل یکبار مصرف بودن جزء پرکاربردترین منسوجات در صنعت پزشکی می باشد که از آن برای تولید انواع محصولات مورد استفاده در بیمارستان ها مانند لباس بیمار، گان و شان، ماسک و بسیاری از موارد دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنعت کشاورزی: از این پارچه در صنعت کشاورزی برای پوشش گلخانه ها، جلوگیری از هدر رفت آب و همچنین پوشش زمین های زراعی برای محافظت از یخ زدگی و پرورش قارچ استفاده می شود.
  • صنعت خودروسازی: از اسپان باند برای تزئینات داخلی خودرو جهت صداگیری و عایق بندی و همچنین روکش صندلی و کاور و در خطوط رنگ نیز از این پارچه استفاده می کنند.
  • صنعت بسته بندی و کاور: از این پارچه برای بسته بندی انواع مواد غذایی مانند برنج، چای و همچنین لوازم مختلف مانند کیف و کفش و برای تولید کاور کت و شلوار و لباسهای مجلسی استفاده می شود.
  • صنعت فیلتراسیون: برای تولید فیلترهای مختلف برای دستگاه های نوشابه سازی دستگاه های شیردوش و همچنین فیلترهای صنعتی و فیلتر جاروبرقی نیز از این پارچه استفاده می کنند.

کارخانه پارچه اسپان باند

۴ نکته قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند برای بیمارستان ها

با بررسی ویژگی ها و مشخصات پارچه های اسپان باند تا به این لحظه دریافتیم که این پارچه جز منسوجات پر کاربرد است که مصارف آن بسیار گسترده می باشد.
برای تولیدی هایی که به صورت عمده به پارچه اسپان باند نیاز دارند بررسی برخی از فاکتورها و ویژگی‌های خاص این پارچه دارای اهمیت می باشد.
به طور کلی اگر قبل از اقدام به خرید پارچه اسپان باند تمامی نکات در مورد پارچه ها را بدانید می توانید به بهترین نحو برای انتخاب این پارچه تصمیم بگیرید.
مهمترین نکته‌ای که باید به آن دقت کرد مورد استفاده پارچه اسپان است که برای چه کاربردی قرار است تهیه شود.
در اینجا به بررسی چهار نکته مهم قبل از خرید پارچه اسپان باند برای بیمارستان ها می پردازیم:
آبدوست و یا آبگریز بودن پارچه اسپان برای مصارف بیمارستانی اهمیت دارد زیرا در برخی موارد لازم است تا پارچه‌ های هیدروفیل استفاده شود و در برخی موارد نیز بهتر است تا از پارچه های واترپروف استفاده کرد.
تعداد لایه های پارچه اسپان نیز برای مصارف بیمارستانی مهم می باشد زیرا این پارچه در چند لایه تولید می‌ شود که از هر کدام برای مورد خاصی استفاده می کنند.
آنتی باکتریال بودن این پارچه ها در مصارف بیمارستانی اهمیت زیادی دارد زیرا این پارچه به صورت مستقیم با جان انسانها درگیر می‌ شود.
گرماژ و ضخامت پارچه نیز جز عوامل مهمی است که باید به آن دقت کرد زیرا در برخی از موارد انتخاب گرمایش بالا برای جلوگیری از بدن نما نبودن البسه مهم می باشد.

لیست قیمت عمده فروشی پارچه های اسپان باند بیمارستانی

پارچه های اسپان باند در شهرهای مختلف پخش می گردد که ممکن است این پارچه در شهرهای مختلف و حتی در سطح یک شهر نیز با قیمتهای متنوع عرضه شود.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی یکی از موارد پرکاربرد در بیمارستانها می باشد که به دلیل ویژگی ها و خواص بی نظیری که این پارچه دارد اکثر افراد ترجیح می دهند تا این پارچه را جایگزین منسوجات بافت دار کنند.
مصرف گسترده که پارچه اسپان باند دارد موجب می‌ شود تا اکثر افراد و تولیدی ها ترجیح دهند که این پارچه ها را به صورت عمده تهیه کنند.
تهیه لیست قیمت از مراکز فروش عمده که محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانجات تولید کننده تهیه می کنند موجب می شود تا قیمت این محصولات کاملاً مناسب باشد.
تهیه لیست قیمت این پارچه ها از نمایندگیهای مستقیم که با حذف واسطه ها محصولات خود را تهیه و عرضه می‌کند و موجب می‌ شود تا حاشیه سود بیشتری برای خریدار به وجود بیاید.
عوامل زیادی می تواند بر لیست قیمت پارچه اسپان باند تاثیر گذار باشد که برخی از آن عبارتند از:

  • گرماژ پارچه: پارچه های اسپان در گرماژ و ضخامتهای متنوع تولید می‌ شود که هرچه گرماژ بالاتر باشد در نتیجه مواد اولیه بیشتری مورد استفاده قرار گرفته است.
  • چند لایه بودن پارچه: این پارچه ها به صورت یک، دو و سه لایه و حتی در برخی موارد بیشتر نیز تولید می شود که هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشد مواد اولیه بیشتری استفاده شده است و قیمت این محصول طبیعتاً بیشتر می شود.
  • مواد اولیه پارچه: مواد اولیه مختلفی وجود دارد که می‌دتوان از آن برای تولید پارچه های اسپان استفاده کرد هرچه قیمت مواد اولیه بیشتر باشد به طور قطع قیمت پارچه های تولیدی نیز بیشتر می ‌شود.
  • عرض پارچه: پارچه های اسپان را در عرضهای مختلفی تولید می کنند که هر عرض مناسب برای کارکرد خاصی می باشد با افزایش عرض شاهد افزایش قیمت این محصول نیز هستیم.
  • میزان تولید پارچه: هر چه کارخانجات تولیدی فعال شده و پارچه های بیشتری را تولید کنند به طور حتم قیمت عرضه این محصول در بازار مناسبتر می باشد و در صورتی که به یکباره تقاضای این پارچه ها افزایش پیدا کند موجب افزایش قیمت پارچه نیز می‌ شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

چرا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند؟

در حال حاضر پارچه های اصفهان با کیفیت بالا در کارخانجات داخل کشور تولید می شود از آنجایی که کارخانجات در برخی از شهرها وجود دارد امکان دسترسی به آن برای همه افراد مصرف کننده به راحتی وجود ندارد.
کارخانه ها سعی می کنند تا محصولات خود را از طریق نمایندگی های معتبر در مناطق مختلف نیز عرضه کنند اما ممکن است برای برخی از خریداران دسترسی به نمایندگی ها نیز ممکن نباشد.
در حال حاضر با پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن فضای مجازی و اینترنت در همه مشاغل و خانه ها موجب شده تا کارخانه‌ داران به فکر عرضه محصولات خود از طریق اینترنت نیز بیفتد.
با بررسی مزایای خرید اینترنتی به راحتی به این سوال که چرا خرید اینترنتی پارچه اسپان باند مناسب است می توان پاسخ داد؟
حال برخی از مزیت های خرید اینترنتی را مورد بررسی قرار می‌ دهیم که عبارتند از:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه از لحاظ گرماژ، رنگ و کیفیت بدون خروج از منزل امکان پذیر است.
  • خرید پارچه اسپان باند با کاهش هزینه های مختلف که مربوط به پروسه خرید و رفت و آمد و حمل و نقل می باشد.
  • ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز یک ویژگی خوب برای خرید اینترنتی محسوب می شود که نیاز به زمانبندی خاص ندارد.
  • امکان انتخاب و سفارش پارچه در کمترین زمان ممکن و صرفه‌جویی در وقت از ارزش بالایی برخوردار است.
  • امکان مطالعه و بررسی کامل جزئیات مختلف پارچه در سایتهای فروش این امکان را به خریدار می دهد تا با آگاهی کامل خرید خود را انجام دهد.
  • دریافت راهنمایی از طریق مشاوران فعال در سایت که به راحتی می توان از طریق آنلاین و یا تلفنی با آنها ارتباط برقرار کرد.
  • امکان پرداخت مطمئن و بدون خطر از طریق درگاه های آنلاین بانکی موجب اطمینان خاطر خریدار برای پرداخت هزینه می شود.
  • ارسال محصول خریداری شده در بسته بندیهای کاملاً مقاوم و محکم بدون آسیب در مراحل ارسال این اطمینان را به مصرف کننده می دهد که هیچ گونه آلودگی و میکروبی به این محصول ورود نمی کند.
  • ارسال محصول خریداری شده در کمترین زمان ممکن و هر نقطه که خریدار بخواهد امکان پذیر است.

اما توصیه مهم به خریداران اینترنتی این است که قبل از اقدام به خرید نهایی از معتبر بودن سایت مطمئن شوید که به راحتی می توانید با بررسی نشان اعتماد الکترونیک سایت و همچنین بررسی نظر مشتریان قبلی در مورد کیفیت و نحوه ارسال مرسولات خود به نتیجه نهایی برسید.
ممکن است در برخی از سایتهای فروش پارچه ها را با قیمتهای کاملا ارزانتر پیدا کنید اما به شما توصیه می شود تا از سایتهایی که فروشنده نامعتبر دارند هرگز خرید نکنید.
این نکته نیز برای خرید اینترنتی اهمیت زیادی دارد اینکه حتماً از سایتهایی خرید خود را انجام دهید که به صورت مستقیم با کارخانه پارچه اسپان باند در ارتباط هستند.

کارخانه پارچه اسپان باند

ارسال پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی به سراسر کشور

در حال حاضر پارچه های اسپان باند به یکی از منسوجات پرکاربرد تبدیل شده است مراکز تولیدی مختلفی به دنبال تهیه این محصول می باشند.
انتخاب یک مرکز فروش معتبر که امکان ارسال محصولات خریداری شده به سراسر کشور را داشته باشد می تواند بهترین گزینه برای خرید محسوب شود.
کارشناسان فروش این مجموعه تلاش می ‌کنند تا انواع مختلف پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی را با کیفیتهای متنوع ارائه دهند و در صورت تقاضای مشتری این محصولات را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن ارسال کنند.

اگر به دنبال پیدا کردن قیمت مناسب پارچه های اسپان باند هستید می بایست از طریق این مرکز فروش اقدام به خرید انواع مختلف پارچه اسپان کنید. زیرا این مرکز به صورت دست اول محصولات خود را از کارخانه‌های تولیدی تهیه می ‌کند به دلیل حذف واسطه ها موجب عرضه محصولات با قیمتهای مناسب می شود.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام