فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه

لیست قیمت پارچه اسپان باند در بازار از تنوع بالایی برخوردار می باشد. برای دریافت لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه باید از طریق مراکز معتبر و نمایندگی های پخش اقدام کنید.

هر آنچه از روش های تولید پارچه اسپان باند نمی دانید

در حال حاضر پارچه اسپان باند جزء مهم ترین منسوجات در صنعت نساجی محسوب می‌ شود، زیرا به دلیل وجود آلودگی ها و میکروبهای مختلف استفاده از این پارچه بسیار افزایش پیدا کرده است.
پارچه های اسپان باند جزء منسوجات بی بافت قرار می گیرد که توسط الیاف فیلامنت به صورت مستقیم تبدیل به پارچه می شود و هیچ گونه عملیات بافندگی سنتی بر روی آن صورت نمی پذیرد.
کارخانه تولید پارچه اسپان باند این پارچه را با روشهای مختلف توسط دستگاه های اسپاندینگ تولید می کند. الیاف پارچه می‌ توانند به صورت شبکه منظم و یا به صورت تصادفی در کنار یکدیگر قرار بگیرند.
به طور کلی برای ثبات نسبی لایه های اسپان از فرآیندهای خاصی استفاده می شود که ویژگی های پارچه تولیدی مطابق با خواسته مشتریان تکمیل شود.
پارچه های اسپان باند را در بازار به نام پارچه های یکبار مصرف، لایه سوزنی، بی بافت و نبافته نیز می شناسند.
در روند تولید این پارچه ها معمولاً از حرارت یا محلول استفاده می‌ کنند تا الیاف به یکدیگر پیوند بخورند.
تقریباً می توان مشخصات این پارچه ها را با پارچه های نمدی یکی دانست، زیرا در روند تولید این پارچه ها و پارچه های نمدی از هیچ گونه الیاف تار و پود استفاده نمی کنند.
نحوه قرارگیری الیاف و آرایش آن در لایه پارچه ممکن است کم یا زیاد باشد که موجب می شود پارچه اسپان باند در گرماژهای مختلف پدید آید.
در روند تولید پارچه های اسپان باند تقریباً از هیچ گونه الیاف طبیعی و یا مصنوعی که به شکل نخ هستند استفاده نمی شود. بلکه از پلیمرهای مختلف برای تولید این پارچه با کمک دستگاه های پیشرفته و به روز استفاده می شود.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

مراحل تولید پارچه های اسپان باند به طور مختصر به این صورت است که:

  1. پس از تهیه پلیمرهای مناسب آنها را وارد دیگهای مخصوص می کنند تا تحت حرارت قرار گرفته و کاملا به شکل مایع در آیند.
  2. پلیمرهای ذوب شده را با فشار وارد سوزن‌های سرنگ‌های شکل می کنند تا برای خروج آماده شود.
  3. سپس با کمک دستگاه اکسترودر به این سوزن ها فشار وارد شده و مواد پلیمری مذاب با کمک فشار هوا به صورت علی‌اف فیلامنت خارج می شود
  4. الیاف فیلامنت خارج شده بر روی ریل های متحرک قرار می‌ گیرند و پس از پایین آمدن دما توسط کشش و فشاری که به این الیاف وارد می شود کاملاً نازک می شوند.
  5. الیاف فیلامنت نازک شده مناسب برای تولید پارچه های اسپان می باشند که با کمک دستگاه های خاص این پارچه ها را به صورت شبکه های منظم و یا نا منظم در کنار یکدیگر تولید می کنند.
  6. نکته مهم در قرارگیری الیاف در کنار یکدیگر و تولید پارچه اسپان است که باید در تمام طول پارچه گرماژ آن یکسان باشد به همین سبب استفاده از دستگاه‌ های با کیفیت بالا اهمیت زیادی در تولید این پارچه ها دارد.

از پلیمر های مختلفی در روند تولید پارچه های اسپان استفاده می کنند که هر پلیمر با توجه به نوع ساختار که در آن وجود دارد موجب ایجاد پارچه های اسپان با ویژگی های مختلف می شود.
اما به طور معمول از پلیمرهای با وزن مولکولی بالا که توزیع مولکولی گسترده‌ای دارند استفاده می شود. البته در حال حاضر به دلیل پیشرفت دستگاه ها از پلیمرهای با ویسکوزیته ذوب متوسط نیز برای تولید این پارچه ها استفاده می کنند.

پرکاربردترین پلیمری که در حال حاضر موارد استفاده فراوانی دارد پلیمر پلی پروپیلن است که پارچه های اسپان تولید شده از این پلیمر را به پارچه های pp نیز می شناسند. این پلیمر از چگالی پایینی برخوردار است و امکان بازدهی بیشتر از لحاظ گرماژ مقدار پارچه تولیدی با حداقل هزینه را دارد.

مشخصات بهترین نوع پارچه اسپان باند نبافته

در حال حاضر به لطف پیشرفت های تکنولوژی انواع دستگاه های به روز مطابق با استانداردهای بین المللی در کارخانجات نساجی فعالیت می کنند.
کارخانه تولید پارچه اسپان باند با وجود این دستگاه های پیشرفته این پارچه را با بهترین کیفیت ممکن در بازار عرضه می ‌کند.
به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که پارچه های اسپان باند دارند و تقریباً حذف آنها از صنایع مختلف امکان پذیر نمی باشد.
برخی از مشخصات بهترین نوع پارچه های اسپان باند نبافته عبارتند از:

  • پارچه های اسپان باند را در دو نوع هیدروفیل به معنای آبدوست و واترپروف به معنای آبگریز تولید می کنند.
  • این پارچه ها قابلیت تنفس بسیار خوبی دارد و به همین جهت موارد استفاده از آن بیشتر است.
  • در برابر حرارت و آتش مقاومت خوبی دارد.
  • این پارچه ها را به راحتی می توان قالب گیری کرد و به شکل های مختلف تبدیل نمود.
  • از الیاف نرم و لطیفی برخوردار است اما در عین حال کاملا پایدار و مقاوم می باشد.
  • در برابر حشرات مقاوم است و هیچ گونه آسیبی به آن نمی رسد.
  • در برابر کشش، فشار و پارگی استحکام بسیار خوبی دارد.
  • در برابر اشعه یووی خورشید مقاومت بالایی دارد و هیچ گونه نور را از خود عبور نمی دهد.
  • به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید می ‌شود و در مجاورت با آب و رطوبت به راحتی دچار کپک زدگی نمی گردد.
  • قابلیت چاپ بالایی دارد و یکی از دلایل استفاده از این پارچه در صنایع مختلف می باشد.

نکته مهم در بیان همه ویژگی‌ های این پارچه این است که تمامی خواص ذکر شده در یک منسوج وجود ندارد و به خصوص در منسوجاتی که از لحاظ خواص با یکدیگر در تضاد هستند. بنابراین مطابق با نیاز خود این پارچه ها را می توانید تهیه کنید.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

خریداران پارچه اسپان باند چه کسانی هستند؟

در بین منسوجات متعددی که در کارخانجات نساجی تولید می شود تقریباً هیچ گونه پارچه ای نتوانسته است با پارچه اسپان باند رقابت کند.
پارچه های اسپان باند از لحاظ ویژگی‌ ها و خصوصیات خاصی که دارد و همچنین از لحاظ قیمت و هزینه های کمتر موارد استفاده بیشتری نسبت به دیگر پارچه ها در بازار دارد.
اگر شما هم در دسته افرادی قرار دارید که به تازگی با پارچه های اسپان باند آشنا شده اید شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که خریداران پارچه اسپان باند چه کسانی هستند.
در پاسخ به این سوال بهتر است بگوییم که معمولاً خریداران پارچه های اسپان باند مراکز و صنایع مختلفی هستند که از این پارچه به صورت عمده استفاده می کنند و به اجبار آنرا در تناژهای بالا تهیه می نمایند.
بهتر است در در مورد خریداران پارچه اسپان باند بگوییم که اغلب صاحبان مشاغل و صنایع مختلفی که از این پارچه استفاده می‌ کنند جز خریداران عمده و بزرگ این پارچه محسوب می شوند که برخی از آن را به اختصار بیان می کنیم:

  • صاحبان بیمارستان ها و یا مراکز تولیدی البسه بیمارستانی
  • تولید کنندگان کالای خواب
  • فعالان در حوزه صنعت مبلمان
  • کارخانه های اتومبیل سازی
  • فعالین در حوزه راه و ساختمان
  • کارخانجات تولید فیلترهای صنعتی و خانگی
  • تولید کنندگان کاورهای مختلف از جمله کاور لباس و لوازم خانگی
  • کارخانجات تولید کیف و کفش
  • فعالین حوزه صنعت بسته بندی از لحاظ مواد غذایی و یا کتاب و سی دی و غیره

پارچه اسپان باند یکبار مصرف برای مصارف بیمارستان ها

با توجه به ویژگی های پارچه اسپان باند که یک پارچه متخلخل و حفره دار هست می‌ توان گفت که مهمترین کاربرد آن در حوزه بهداشت و پزشکی می باشد.
در بخش های مختلفی از بیمارستان ها از پارچه های اسپان باند استفاده می کنند که موجب آسان تر شدن کارها و همچنین صرفه جویی از لحاظ زمان و هزینه می‌شود.
بیشترین موارد استفاده از پارچه های یکبار مصرف در بیمارستان ها عبارتند از:

  1. در تولید البسه بیمار
  2. برای تولید گان و شان جراحی در مدلهای مختلف
  3. برای تولید کلاه جراح و کاور کفش
  4. در تولید انواع ماسک پرستاری و جراحی
  5. برای تولید ملحفه، رو انداز و زیر انداز مخصوص برای اورژانس و بخشهای خاص
  6. همچنین این پارچه برای دستمال های بهداشتی مرطوب و تولید رویه پوشک های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

پرفروش ترین عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند

کارخانه تولید پارچه اسپان باند این پارچه ها را در عرضهای مختلف و گرماژهای متنوعی تولید می کند.
تنوع عرض و گرماژ در این کارخانه بسیار زیاد است اما برخی از عرضها و گرماژها مورد استفاده بیشتری دارد.

عرض پارچه های اسپان معمولا ۱۰۰ سانتی متر ۱۲۰ سانتی متر ۱۶۰ سانتی متر و در برخی از موارد با سفارش مشتری تا عرض ۴۰۰ سانتی متر نیز امکان تولید دارد.
گرماژ پارچه های اسپان از ۸ گرم شروع شده و تا ۳۸۰ گرم ادامه دارد.
اما در این میان پارچه های اسپان با عرض های ۱۲۰ و ۱۶۰ جزء پرطرفدارترین عرض این پارچه قرار دارند.
همچنین پارچه های اسپان با گرماژ های ۲۵، ۳۰، ۴۰، تا ۹۰ گرم جزء پر استفاده ترین ضخامت های پارچه اسپان محسوب می شوند.

لیست قیمت پارچه اسپان باند

۴ نکته مهم قبل از خرید پارچه اسپان باند در تناژ بالا

معمولاً پارچه های اسپان باند در بازار به صورت عمده خرید و فروش می شوند زیرا این پارچه ها موارد مصرف فراوانی دارد.
بیشتر تولیدی ها و کارخانجات مختلف اقدام به خرید پارچه اسپان باند در تناژ بالا می کنند.
در صورتی که به تمامی نکات مهم در مورد انتخاب پارچه های اسپان باند دقت شود می توان خرید مناسبی انجام داد.
در اینجا چهار نکته مهم که اهمیت زیادی دارند را بیان می‌کنیم تا قبل از خرید پارچه اسپان باند در تناژ بالا آنها را بررسی کنید از جمله:

  1. گرماژ پارچه: پارچه های اسپان باند در گرماژهای متعددی تولید می‌ شود که هر گرم آن مناسب برای کارکرد خاص می باشد. اولین نکته‌ ای که باید در این زمینه به آن دقت کرد انتخاب گرماژ مناسب با کارکرد مورد نظر است و دومین نکته در مورد گرماژ دقت به یکسان بودن گرماژ در تمام طول پارچه می باشد.
  2. رنگ پارچه: تنوع رنگی پارچه های اسپان باند موجب شده تا دست خریدار در حین انتخاب باز بوده و مناسب با نیاز خود از رنگ های مختلف استفاده کند اما قبل از خرید پارچه باید به یکسان بودن رنگ در تمام طول طاقه نیز دقت کرد و همچنین یکسان بودن رنگ طاقه ها با یکدیگر اهمیت زیادی دارد.
  3. کیفیت پارچه: پارچه های اسپان با کیفیت بالا به هیچ عنوان پرز و گوله گوله نمی شود و همچنین در حین استفاده و شستشو رنگ پس نمی دهد. دقت کافی به این نکته اهمیت زیادی دارد، زیرا در صورت انتخاب پارچه بی کیفیت در موارد استفاده از آن نیز تاثیر گذار است.
  4. چاپ پذیری پارچه: عمل چاپ بر روی پارچه های اسپان توسط روش چاپ فلسکو و سیلک انجام می‌ شود. باید متناسب با هزینه های خود این پارچه ها را برای چاپ سیلک یا فلسکو انتخاب کنید. زیرا در برخی از صنایع امکان چاپ بر روی پارچه اسپان اهمیت زیادی دارد.

برای بررسی نکات ذکر شده قبل از خرید این پارچه ها می توان به صورت تصادفی یک یا چند رول از پارچه را انتخاب کرده و این ویژگی ها را به طور دقیق بررسی کرد.

عوامل موثر بر لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

از آنجا که پارچه های اسپان باند بیمارستانی موارد استفاده فراوان در بیمارستانها، درمانگاه ها و تمامی مراکز بهداشتی دارد، قیمت این پارچه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار می شود.
وقتی پای خرید پارچه به صورت عمده در میان است بررسی لیست قیمت پارچه در مراکز مختلف یکی از مهمترین کارهایی است که خریدار باید انجام دهد.
با بررسی لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در می یابید که عوامل زیادی وجود دارد که بر قیمت این پارچه ها موثر می باشند.
برخی از عوامل تاثیر گذار به صورت مستقیم با توجه به کیفیت و ویژگی های پارچه و برخی دیگر نیز با توجه به شرایط موجود در بازار می تواند بر قیمت پارچه های اسپان تاثیر بگذارد.
برخی از مهم ترین عوامل موثر بر لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی عبارتند:

  • گرماژهای متنوع و پرکاربرد پارچه
  • پرکاربردترین عرض پارچه اسپان با توجه به موارد استفاده از آن
  • کیفیت پارچه از لحاظ کیفیت رنگ و نوع بافت پارچه
  • برند کارخانجات تولید کننده
  • رنگ بندی پارچه اسپان و برخی از رنگ های پرطرفدار در مصارف بیمارستانی
  • میزان عرضه و تقاضا در بازار
  • خرید اینترنتی پارچه اسپان و یا حضوری
  • نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز

لیست قیمت پارچه اسپان باند

سفارش آسان پارچه اسپان باند از درب کارخانه

در حال حاضر استفاده از پارچه اسپان باند بسیار فراگیر شده است و در صنایع مختلف و بیشتر از همه در صنعت بهداشتی از این پارچه ها استفاده می کنند.
از لحاظ صرفه اقتصادی برای کسب و کارهایی که به این پارچه در تناژهای بالا نیاز دارند بهتر است تا پارچه های اسپان را از درب کارخانه سفارش دهند.
دو راه برای سفارش پارچه اسپان باند از درب کارخانه وجود دارد، یکی اینکه به صورت مستقیم به کارخانجات مراجعه کرده و سفارشات خود را تهیه کنید.
اما روش دوم که آسانتر از روش اول است استفاده از خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از طریق سایتهای آنلاین معتبر می باشد.
در صورتی که قصد سفارش آسان پارچه اسپان باند از درب کارخانه را دارید همین حالا با کارشناسان حاضر در سایت تماس گرفته تا در مورد نحوه تهیه، ویژگیهای پارچه و انتخاب نمونه مناسب به طور کامل شما را راهنمایی کنند.

خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از این سایت موجب می‌شود تا به راحتی لیست قیمت پارچه اسپان باند را تهیه کرده و در مورد انتخاب گرماژ و رنگبندی آن به راحتی تصمیم بگیرید. این سایت فروش به طور مستقیم زیر نظر کارخانه تولید پارچه اسپان باند می باشد، به همین جهت جزء مطمئن ترین سایتهای آنلاین عرضه پارچه های اسپان است.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام