فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / ارزانترین قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در تهران

ارزانترین قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در تهران

قیمت پارچه اسپان باند بافتینه در تهران را می توانید به صورت آنلاین از سایت فروش پارادا به راحتی و با ارزان ترین قیمت استعلام نمایید و این اطمینان را داشته باشید که محصولات ارائه شده از طرف مجموعه ی ما بالاترین میزان کیفیت را دارا می باشد.

کارخانه تولیدی پارچه اسپان باند بافتینه

همان طور که مستحضر هستید کارخانه های زیادی در حال فعالیت در زمینه ی تولید انواع پارچه ها خصوصا اسپان باند هستند که از جمله ی آن ها می توانیم به کارخانه ی بافتینه اشاره نماییم.
این کارخانه در شهر ملایر استان همدان واقع شده است و توانسته است با توجه به تجربه ی زیادی که در زمینه ی تولید پارچه های اسپان باند دارد، خودش را به عنوان یک برند در میان تمامی کارخانه ها و نساجی های تولید پارچه معرفی نماید.
این نساجی به عنوان بزرگترین و یکی از خوشنام ترین کارخانه های تولید پارچه در میان سایرین شهرت دارد و میزان تولید بسیار بالای کارخانه حاکی از آن است که توانسته است با استفاده از متریال باکیفیت، توجه مشتریان این حوزه را به خودش جلب نماید.
قیمت پارچه اسپان باند در این کارخانه با توجه به میزان کیفیت آن تعیین شده است و در هر صورت از قیمت مناسب و خوبی برخوردار می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

بررسی کیفیت پارچه های اسپان باند بافتینه

کارخانه پارچه اسپان باند بافتینه با استفاده از برترین و بهترین تکنولوژی های روز دنیا و یا به عبارتی با بهره مندی از بهترین دستگاه ها توانسته است در کنار عالی ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه و متریال، اسپان باندهایی را تولید و به بازار عرضه نماید که مشتریان زیادی خواهان آن ها هستند.

نساجی بافتینه، انواع پارچه اسپان باند را در عرض ها و وزن و گرماژهای مختلفی تولید می نماید و همین مورد سبب می شود تا هر تولیدی با توجه به نوع نیازی که دارد و چیزی که قصد تولیدش را دارد، نوع پارچه و جنس آن را انتخاب نماید و بر این اساس خریدهای خود را انجام دهد.
این مجموعه از جمله شرکت هایی است که به عنوان یکی از معتبرترین برندهای تولید پارچه در ایران شهرت دارد و این شهرت و معروفیت بیشتر به دلیل وجود کیفیت بسیار بالا در تولیداتش می باشد.
از همه مهتر این است که تولیداتش را به صورت پارچه اسپان باند عمده به مرحله ی عرضه می رساند و مورد خرید و فروش قرار می دهد.

تمامی مصارف پارچه یکبار مصرف در صنعت امروزی

پارچه های اسپان باند که با نام های گوناگونی همچون یکبار مصرف در بازار امروزی شهرت دارند و مورد خرید و فروش قرار می گیرند، کاربردهای گوناگونی نیز دارا هستند که از آن جمله می توان به کارکرد آن ها در صنایع گوناگون اشاره نمود:

  • در صنایع بسته بندی و کاور کردن
  • در تولید انواع منسوجات پزشکی و بهداشتی
  • کشاورزی
  • عمران و راهسازی
  • فیلتراسیون و فیلترسازی ها
  • اتومبیل سازی
  • موارد متفرقه ی بسیار دیگر

پارچه های یکبار مصرف با توجه به قیمت بسیار پایینی که در بازار دارا هستند توانسته اند کارکردهای متفاوتی را به همراه داشته باشند که این مورد نیز با توجه به مشخصات و ویژگی های این پارچه ها می باشد.
هرکدام از مواردی که در بالا به آن ها اشاره کردیم موارد و نکات ریزی را در بر می گیرد که می توان در این گروه ها و دسته بندی ها جای داد و با استفاده از این پارچه، آن ها را تولید نمود.
در میان تمامی گروه ها و دسته بندی هایی که در بالا بیان نمودیم، پارچه اسپان باند بیمارستانی بالاترین میزان تقاضا را در حال حاضر در بازار دارد و از آن استفاده های فراوانی در صنعت پزشکی و بهداشتی می شود.
بنابراین همان طور که متوجه شدید هر گروه از موارد بالا در جایگاه خودشان کارکردهای فراوانی دارند ولی مهم ترین آن ها به دسته ی پزشکی و بهداشتی منوط می گردد که تولیداتی مطابق با نیاز روز دارند.

قیمت پارچه اسپان باند

بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند

اگر در همین مقاله کمی عقب تر باز گردید خواهید دید که در این مورد به صورت کوتاه توضیحاتی ارائه دادیم اما چیزی که مهم است و باید در مورد آن اطلاعات داشته باشید این است که، از پارچه های اسپان باند در دسته های گوناگون و صنایع مختلف، استفاده های فراوانی می شود و کاربردهای گوناگونی را دارا می باشند.
با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و مسائل بسیار دیگری می توانیم بیان نمود که در حال حاضر که ویروسی به نام کرونا شیوع پیدا کرده است، استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی رونق بالایی دارد و تولیدی های بیمارستانی و درمانی به خرید هرچه بیشتر این پارچه جهت تولید موارد بهداشتی و پزشکی روی آورده اند.
بنابراین بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند مربوط به صنایع پزشکی و بهداشتی می باشد.
تولیدات این نوع پارچه با توجه به نوع نیازی که در این دسته وجود دارد دارای کیفیت های گوناگونی می باشد و مشخصات و ویژگی های متفاوتی را دارا می باشند.

پارچه اسپان باند پزشکی و مشخصات آن

پارچه های اسپان باند را برای تولید هر دسته از محصولات که استفاده می نمایند، دارای ویژگی ها و مشخصات گوناگونی می باشند که همین مشخصات موجب می شود تا تفاوت هایی میان کیفیت و موارد دیگر این پارچه ها به وجود بیاید.
پارچه اسپان باند پزشکی نیز دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی می باشد تا در هنگام استفاده از آن ها در این صنعت مهم که به نوعی با جان مردم در ارتباط است، بتوان به بهترین نحو ممکن از آن ها بهره برداری نمود.
قیمت پارچه اسپان باند پزشکی نسبت به سایر پارچه های بیمارستانی بسیار کمتر است و از آن جایی که این نوع پارچه یکبار مصرف می باشد، تمایل به خرید آن ها بیش از سایر پارچه ها در این حیطه است.
پارچه های پزشکی به صورت یک تا چند لایه مورد تولید قرار می گیرند و بر این اساس نوع کارکرد آن ها مشخص می گردد.

این پارچه ها را در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری تولید می کنند و میزان گرماژ آن ها از ۱۶ گرم به بالا می باشد.

در واقع اگر بخواهیم در این مورد مثالی را بیان کنیم این است که در تولید لباس های یکبار مصرف بیمارستانی لازم است پارچه ی مورد نظر گرماژ ثابت و مشخصی داشته باشد یعنی باعث نشود که پارچه بدن نما باشد و یا آنقدر گرم و کلفت بشود که فرد استفاده کننده از آن عذاب بکشد.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی را معمولا با مشخصاتی همچون آنتی باکتریال، آنتی یووی، دارای لطافت و نرمی بالا، به صورت آب دوست و یا آب گریز بودن، واتر پروف و یا ضد آب تولید می نمایند و از هر نوعی در تولید مورد پزشکی و بهداشتی بهره برده می شود.

انواع پارچه اسپان باند برای گان و شان بیمارستانی

گان و شان لباس هایی هستند که در مراکز درمانی و بیمارستان ها از آن ها استفاده های فراوانی می شود و شان مخصوص بیمارانی است که می خواهند مورد عمل جراحی قرار بگیرند و گان نیز برای مصرف دکترها و پرستاران و پرسنلی که به نوعی با اتاق های عمل و جراحی در ارتباط هستند، به کار برده می شود.
پارچه گان و شان بیمارستانی از پارچه های اسپان باند و یکبار مصرف می باشد که با استفاده از ان ها این لباس ها را تولید می کنند تا پس از استفاده به راحتی و بدون کوچکترین تفکری درباره ی شست و شوی درست و اصولی و ضد عفونی مناسب، آن را دور بیندازند.
مصرف این نوع لباس ها در بیمارستان ها بسیار بالا است و عمدتا پرسنل ترجیح می دهند از این نوع که یکبار مصرف است، استفاده نمایند.
برای تولید این پارچه از رنگ های مشخصی استفاده می کنند که هرکدام در بخش خاصی مورد استفاده قرار می گیرد و عمده ی این رنگ ها به رنگ آبی، صورتی، ابی نفتی و سبز خلاصه می شود و بالاترین میزان تولید را دارند.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت هر متر پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی می توان با استفاده از روش های گوناگونی به دست آورد و با توجه به آن ها نسبت به خرید از یک مرکز فروش و یا کارخانه اطمینان حاصل نمود و یا این که ترجیح بر این باشد که از مرکز دیگری خرید خودمان را ثبت نماییم.
برای به دست آوردن قیمت این پارچه ها و این که مطمئن باشیم قیمت و کیفیت به هم می خورند لازم است تا با مشخصات و ویژگی های این پارچه ها آشنا شویم و بدانیم که مثلا پارچه های باکیفیت و مرغوب چه نوع پارچه ای هستند و نوع بی کیفیت را به راحتی از سایرین تشخیص بدهیم.
تولیدات هر کارخانه ای قیمتی متفاوت با سایر مراکز دارد و این تفاوت می تواند هم در کیفیت و هم در این که یک کارخانه به عنوان برند معتبر شناخته شده است و کارخانه ی دیگر این ویژگی را دارا نمی باشد، خلاصه شود.
قیمت پارچه اسپان باند اصفهان را هم به طرق گوناگون می توان از مراکز فروش و یا کارخانه های تولیدکننده دریافت نمود و با سایر نساجی های دیگر مورد مقایسه قرار داد.

از کجا ارزان ترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی بخرم؟

شاید سوال خیلی از افرادی که در حوزه ی خرید و فروش پارچه در حال فعالیت می باشند این باشد که از چه جایی می شود پارچه یکبارمصرف بیمارستانی را به صورت ارزان خریداری نمود؟
ارزان خریدن پارچه هنر نمی باشد بلکه شما باید بتوانید این پارچه را در عین ارزان بودن قیمتش با کیفیتی که ارزش خرید داشته باشد، خریداری نمایید.
تنها در این صورت است که می توان گفت فرد سود خوبی را به دست آورده است.
روش های خرید این پارچه ها زیاد است و از اصلی ترین این روش ها این مورد را می توان بیان نمود که پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را باید با حذف دلال و واسطه خریداری کرد تا ناخودآگاه قیمت اصلی پایین ترین قیمت بازار باشد.
پس از آن باید به این موضوع دقت کنید که از مراکزی خریدهای خودتان را انجام دهید که به عنوان برند هستند و معتبر می باشند و هرچه خریدهای خودتان را عمده تر و در حجم های بالاتر درخواست بدهید، فروشنده و یا تولیدکننده این امکان را دارد که تخفیف بالاتری را به شما بدهد.
راه دریافت ارزان این پارچه ها این است که به صورت مستقیم با تولیدکننده و یا نماینده ی رسمی آن ارتباط برقرار نمایید تا بتوانید قیمت پایین تری نسبت به بازار دریافت کنید.

قیمت پارچه اسپان باند

فروش عمده پارچه های بیمارستانی اسپان باند در تهران

پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را می توان با روش عمده در تهران خریداری نمود و این کار با کمک مراکز فروش عمده صورت می گیرد.
برای این که بتوانید به این مراکز اعتماد نمایید لازم است تا با معتبرترین آن ها که از طرف کارخانه، نمایندگی رسمی دارد و زیر نظر کارخانه در حال فعالیت می باشد، ارتباط برقرار نمایید.
از جمله مراکز معتبر فروش عمده یم توان به شرکت پارادا اشاره نمود که از جمله شرکت هایی هستیم که توانسته ایم که با ارائه ی بالاترین کیفیت از تولیدات مورد نظر و همچنین خوش قولی و بسیاری موارد دیگر که در انجام یک خرید به صورت عمده معتبر است و مورد توجه عده ی زیادی قرار دارد، مشتریان زیادی را به دست آوریم.
قیمت پارچه اسپان باند ارائه شده از طرف ما با حذف واسطه می باشد و دلال در این میان نقشی ندارد بنابراین قیمت مناسبی است که هم مشتری سود خوبی را به دست می آورد و هم فروشنده می تواند حجم فروش خودش را بالاتر ببرد.

استعلام قیمت پارچه اسپان باند از شرکت پارادا

برای به دست آوردن قیمت به روز پارچه اسپان باند می توانید به راحتی از طریق سایت ما اقدام کنید و با کارشناسان فروش و مشاوران ما به صورت آنلاین ارتباط برقرار نمایید و سوالات خود را در این زمینه از آن ها جویا شوید.
کارشناسان مجموعه ی پارادا بر این مورد سعی و کوشش ویژه ای دارند تا بتوانند شما را در تمامی مراحل خرید پارچه یاری کنند تا خریدی باکیفیت و خوب و با قیمت مناسب را تجربه نمایید.

از طریق اینترنتی و آنلاین درخواست لیست قیمت خود را ارسال نمایید تا نتیجه ی این درخواست به همان شکل اینترنتی برایتان ارسال گردد. این روش یکی از راحت ترین روش های دریافت لیست قیمت است که طرفداران بسیار زیادی دارد و به تازگی روی بورس آمده است و توانسته نظر افراد زیادی را به این روش جلب کند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

فروش پارچه اسپان باند یزد قیمت کارخانه

فروش پارچه اسپان باند در سال ۱۴۰۳ بصورت مستقیم از کازخانه با قیمت کیلویی ۸۵۰۰۰ …

کانال تلگرام اینستاگرام