فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / پارچه کجراه بیمارستانی رنگی | عرضه مستقیم پارچه روپوش پزشکی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی | عرضه مستقیم پارچه روپوش پزشکی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی مخصوص تهیه انواع روپوش پزشکان و لباس پرستاران، با عرض و گرماژ معینی به شکل طاقه ای و عدلی عرضه مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی می گردد.
پارچه های زیادی هستند که توسط کارگاه های تولیدی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند و امروزه در کارخانجات نساجی پارچه تولید و به عرضه می رسند.
آنچه که برای این کارگاه های تولیدی مهم بوده، انتخاب پارچه ای مناسب جهت مصارف موجود است که گاها دیده شده پارچه مصرفی مناسب نبوده و تولیدات این کارگاه ها یا کیفیت خوبی نداشته و یا اینکه به فروش نرفته است.
پس کسب آگاهی بیشتر پیرامون انواع پارچه بیمارستانی، شناخت عرض و گرماژ مصرفی آنها و موارد مصرف این پارچه ها از نکات قابل تأمل قبل از خرید است که بایستی مورد توجه خریداران قرار بگیرد.

یکی از پارچه هایی که در تولیدات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد، پارچه کجراه است که در اینجا قصد داریم تا با کمی شناخت بیشتر این پارچه، بهترین خرید از آن را برای شما خریداران رقم بزنیم. کافیست تا پایان همراه ما بوده تا خریدی باو رنکردنی را تجربه نمایید.

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

درباره پارچه کجراه بیشتر بدانید

شایان ذکر است که امروزه در کارخانجات نساجی کشور و به خصوص در اصفهان، پارچه ای تخت بافت و با تراکم بافت بالا به نام پارچه ترگال تولید می گردد که در صنعت تولید لباس و پوشاک، جایگاه فوق العاده ای دارد.
پارچه ترگال تولیدی این کارخانجات از الیاف فلامنت و الیاف پلی استر ویسکوز به عنوان الیاف طبیعی تهیه و تکمیل شده و پس از رنگرزی به صورت خمی یا راکتیو به دو صورت عدلی و طاقه ای روانه بازارهای فروش می گردد.
پارچه های ترگال موجود در بازار، دو مدل بافت دارند:

  1. مدل اول دارای بافت مربعی ساده بوده و با نام پارچه ترگال ساده به عرضه می رسد.
  2. مدل دوم دارای بافت کج راه یا خطوط کج راه است و با نام پارچه ترگال کجراه یا همان پارچه کجراه شناخته می گردد.

پارچه ترگال ساده دارای گرماژ ۲۴۰ گرمی و پارچه کجراه به سبب نوع بافت، تراکم بافت بالا و ضخامت بیشتر، دارای گرماژ ۲۸۰ گرمی بوده و هر دو با عرض ۱۵۰ سانتی متر به بازارهای فروش روانه شده اند.
در این میان پارچه کجراه که ضخیم تر بوده، ثبات و پایدار بیشتری داشته و گران قیمت تر است، با نام پارچه کجراه و مشهور به پارچه لباس کاری نیز می باشد.
در حقیقت امروزه در برخی از کارخانجات تولیدی پارچه کجراه، این پارچه همراه با الیاف پنبه و پلی استر ویسکوز به شکل ۳۰-۷۰ و یا ۷۰-۳۰ تولید شده که هر چقدر میزان الیاف پنبه در آن بیشتر باشد، پارچه مرغوب تر و نرم تر می باشد.
اغلب کارخانجات تولیدی پارچه کجراه خصوصیات و ویژگی هایی مشابه از این پارچه را تولید می کنند؛ اما به طور کلی با توجه به اینکه ممکن بوده تا مواد اولیه، نوع نخ مصرفی، نوع رنگرزی و … گاها متفاوت باشد، شاهد کیفیت های گوناگونی از این پارچه در بازارهای پارچه فروشی نیز بوده ایم.

مصارف پارچه کجراه چیست؟

همانطور که متوجه شدید یکی از پارچه های ضخیم و باثبات در صنعت نساجی، همین پارچه کجراه است که توانسته استفاده های بسیار خوبی را نیز دارا بوده باشد.
امروزه اغلب تولیدی های لباس کار در حوزه های گوناگون؛ از بهترین کیفیت و متنوع ترین رنگبندی های پارچه کجراه به خوبی استفاده می کنند.
از جمله این موارد می توان به لباس کار پالایشگاه ها، سایت های نفت و گاز، کارگاه های جوشکاری، تراشکاری، پمپ بنزین ها، لباس های اداری و غیره اشاره ویژه تری داشت.
از جمله خصوصیاتی که سبب شده تا پارچه کجراه مشهور به پارچه لباس کاری شود، می توان این موارد را به طور خاص تر اشاره داشت:

  • عدم جذب مایعات
  • مقاوم در برابر اشعه جوشکاری
  • دارا بودن آهار مناسب و مقاومت خوب در برابر پارگی
  • ثبات رنگی، ثبات کششی و سایشی فوق العاده

آیا می دانید که هم اکنون بسیاری از تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی هم از انواع پارچه کجراه استفاده می کنند؟
اما با توجه به اینکه بازار خرید و فروش پارچه های مصرفی در حوزه بیمارستان ها در تمامی ایام سال داغ و پرحرارت است، نگرانی در مورد چونگی خرید بهترین کیفیت پارچه کجراه بیمارستانی به همراه قیمت مناسب آن، مانند سایر پارچه های بیمارستانی، وجود داشته است.
چرا که متأسفانه بازار دلالی و واسطه گری پیرامون پارچه های مصرفی بیمارستان ها زیاد بوده و ممکن است به هیچ وجه قیمت و کیفیت متناسب با هم و واقعی به دست مشتریان نرسیده باشد.
به نظر شما بهترین راهکار برای خرید پارچه کجراه بیمارستانی با قیمت واقعی و کیفیت درجه یک در بازارهای با شرایط گفته شده در خطوط فوق چیست؟

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

قبل از آنکه بگوییم تا چگونه می توانید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی رنگی را در بازار خرید کنید، بیایید کمی بیشتر با این پارچه و مصارف آن آشنا شوید.

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی در طیف رنگی سفید، آبی و سبز، بیشترین نرخ تولیدی را در کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی داشته و با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۸۰ گرمی تولید و به عرضه می رسد.
این پارچه به سبب مشخصه های کلیدی همچون عدم جذب مایعات و به ویژه خاصیت ضد آبژاولی بودنش، می تواند مصارف بسیار خوبی را در ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها داشته باشد.
از مهم ترین موارد مصرفی پارچه کجراه بیمارستانی رنگی می توان به تولید انواع روپوش پزشکی با رنگ سفید و تولید انواع لباس مخصوص پرستاران و اتاق جراحی با رنگ های آبی و سبز اشاره کرد.
عدم جذب مایعات در پارچه کجراه بیمارستانی می تواند این پارچه را گزینه مناسب تری برای تهیه لباس پزشکان قرار داده که ممکن است در طول شیفت کاری خود با ترشحات و مایعات گوناگونی سر و کار داشته باشند.
خاصیت ضد آبژاول بودن پارچه کجراه بیمارستانی رنگی سبب شده تا این پارچه در صورت شست و شو و ضد عفونی شدن به صورت مکرر توسط بیمارستان ها، به زودی کیفیت رنگ خود را از دست نداده و برای چندین و چند بار قابلیت استفاده را دارا باشد.
از دیگر ویژگی هایی که برای پارچه مصرفی در تولید روپوش پزشکی مد نظر قرار می دهند، عدم تل شدن و یا به اصطلاح دو دون نشدن پارچه و روپوش پزشکی بوده که پارچه کجراه بیمارستانی به خوبی این خصوصیت را هم دارد.
البته ناگفته نماند که از پارچه های کجراه بیمارستانی با رنگبندی گوناگون، در تولید انواع ملحفه بیمارستانی و به خصوص لباس کارکنان؛ خدمه و حراست بیمارستان ها هم استفاده می نمایند.
ذکر این نکته هم خالی از لطف نبوده که هم اکنون در شهر اصفهان و کارخانجاتی مانند فدک، تک و مهنام، بهترین کیفیت از انواع پارچه کجراه بیمارستانی رنگی را تولید و آن را برای مصارف بیمارستانی به بازارهای فروش ارائه می نمایند.

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

نحوه فروش پارچه کجراه برای مصارف بیمارستان

پارچه کجراه برای مصارف بیمارستانی جدای از ویژگی ها و مشخصاتی که در فوق ذکر شد، با یک سری مشخصات و اطلاعات فنی عرضه می شود که می تواند در قیمت آن نیز اثرگذاری داشته باشد.
نحوه فروش پارچه کجراه بیمارستانی در اغلب شرکت های پخش پارچه های بیمارستانی با مشخصات ذیل بوده هست:

  • عرض: ۱۵۰ سانتی متر
  • گرماژ یا وزن: ۲۸۰ گرم
  • الیاف: پلی استر ویسکوز
  • رنگبندی متنوع
  • متراژ طاقه: ۴۰ متر
  • متراژ عدل: ۳۲۰ متر
  • نحوه فروش: طاقه ای و عدلی

اما همواره می توان این نکته را یادآور شد که در بازارهای شلوغ و پر از تبلیغات و واسطه گری پارچه های بیمارستانی، خرید این پارچه ها، مشتریان را با سردرگمی و نگرانی هایی مواجه گردانیده است.
در واقع متقاضیان خرید پارچه بیمارستانی نمی دانند که از کجا و چگونه می توانند دو اصل کیفیت و قیمت متناسب با هم از نیاز پارچه ای خود را بدون نگرانی خریداری کرده باشند.
حتما می دانید که انتخاب اشتباه در خرید پارچه بیمارستانی می تواند خسارات سنگین مالی را متوجه واحدها و یا کارگاه های تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی کرده باشد.
پس بایستی برای این واحدهای تولیدی مهم باشد که چه نوع کیفیتی از پارچه مورد نظر خود را از کجا، با چه قیمتی و چگونه خریداری و دریافت می کنند!
آیا می دانید بهترین شیوه خرید پارچه کجراه بیمارستانی در بازارهای حال حاضر خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی چیست؟

چگونگی خرید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی

وقتی می گوییم که شما خریداران باید بهترین راهکار خرید بهترین پارچه کجراه بیمارستانی یا سایر نیاز پارچه ای خود را پیدا کنید، این حرف در راستای سود شما تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی و افزایش قدرت فروش شما می باشد.
در واقع مرغوبیت پارچه ی مصرفی در تولیدات بیمارستانی، رابطه مستقیمی با کیفیت منسوجات تولید شده داشته و این موضوعی انکار ناپذیر بوده است.
خریداران پارچه کجراه بیمارستانی در صورتی می توانند بگویند که بهترین خرید خود را انجام داده که نیاز پارچه ای خود را با قیمت متناسب با کیفیت پارچه خریداری کرده باشند!
در اینجا مهم است که شما خریداران پارچه کجراه بیمارستانی، نمایندگی های فروشی را پیدا کنید که قیمت و کیفیت پارچه های عرضه شده خود را دو اصل جدای ناپذیر ندانسته و با جلوگیری از دخالت هر گونه واسطه و به اصطلاح دست شدن پارچه، پارچه عرضه شده را مستقیما به دست مشتریان خود برسانند.
کاملا واضح است که پیشنهاد این نمایندگی فروش پارچه های بیمارستانی، خرید پارچه کجراه بیمارستانی به شکل اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری می باشد.

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

سفارش آنلاین پارچه کجراه بیمارستانی

خوشبختانه با توجه به اینکه امروزه اینترنت و فضای مجازی فراگیر شده، فراهم آوردن بستر امن در خرید اینترنتی پارچه کجراه بیمارستانی و سایر پارچه های بیمارستانی، گامی مهم بوده که می تواند در درجه اول به نفع خریداران و سپس به نفع عرضه کنندگان آن تمام گردد.
به این صورت که خریداران پارچه بیمارستانی می توانند ضمن کسب اطلاعات بیشتر پیرامون پارچه مورد نیاز خود در سایت های موجود و بعد از آن کسب مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید، به بهترین انتخاب نیاز پارچه ای خود دست پیدا کرده باشند.
یکی از بزرگترین مزایایی که سفارش آنلاین پارچه کجراه بیمارستانی دارد این بوده که خریداران می توانند با همان قیمت درب کارخانه، سفارشات خود را انجام داده و بدون هیچ واسطه ای، به شکل مستقیم از درب کارخانجات موجود پارچه خود را تحویل بگیرند.
در این صورت است که خرید پارچه کجراه بیمارستانی می تواند با کمترین قیمت موجود در سایر بازارهای کشور همراه بوده و در واقع خریدی اقتصادی تر برای خریداران به ارمغان آورده شده است.
این موضوع به خصوص برای کارگاه های تازه تأسیس البسه بیمارستانی مهم بوده که بتوانند در ابتدای کار تولیدی خود، نیاز پارچه ای خود را با کمترین قیمت که همان قیمت دست اول کارخانه بوده به شکل مطمئن از کیفیت نیز، خریداری کرده و تولیدات با قیمت تمام شده کمتری را داشته باشند.

پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

عرضه مستقیم انواع پارچه لباس بیمارستانی

هم اکنون توسط این مجموعه بازار عمده فروشی انواع پارچه بیمارستانی، خریداران می توانند بجر پارچه کجراه بیمارستانی رنگی، سایر پارچه های لباس بیمارستانی را هم سفارش خرید داده باشند:

  • پارچه تترون بیمارستانی در تمامی عرض ها و گرماژها
  • پارچه اسپان باند بیمارستانی با عرض ۱۶۰ سانتی متر و گرماژ ۳۰ الی ۹۰ گرم
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرم

این پارچه ها تولیدی از بهترین کارخانجات نساجی پارچه در ایران بوده و با قیمت دست اول کارخانه در کالیته رنگی متنوع و بدون هیچ افزایش قیمتی به عرضه می رسند.
در این میان پارچه های تترون بیمارستانی با متنوع ترین عرض ها و گرماژها تولید شده و می توانند در تهیه انواع لباس بیمار، روپوش پرستاران و پزشکان، مقنعه پرستاران، لباس بیماران خردسال، انواع ملحفه و رو تختی، رو بالشی و غیره، کاربردهای بسیار خوب و ویژه ای را داشته باشد.
اگر قصد خریدی متفاوت از نظر کیفیت و قیمت پارچه های لباس بیمارستانی دارید، برای یکبار هم که شده می توانید سفارش خرید خود را از طریق این مجموعه، انجام داده و آنها را مستقیما از درب کارخانجات تولیدی دریافت نموده باشید.

قیمت روز پارچه های بیمارستانی عرضه شده در این مجموعه، بر اساس فاکتورهایی چون رنگ پارچه، گرماژ پارچه، عرض پارچه و کیفیت پارچه بوده، اما به طور کلی قیمت عرضه شده، کمترین قیمت و کاملا رقابتی می باشد. خرید اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی را همین حالا از طریق این نمایندگی به ثبت برسانید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی با قیمت جدید

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی نیز می تواند به روش اینترنتی و آنلاین، به راحتی …

کانال تلگرام اینستاگرام