فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / پارچه یکبار مصرف اسپان باند | نمایندگی پارچه نبافته اسپان باند بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف اسپان باند | نمایندگی پارچه نبافته اسپان باند بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف اسپان باند جهت مصارف گوناگون پزشکی و بیمارستانی در متراژهای مختلف و گرماژهایی که موجود بوده، از طریق نمایندگی پارچه نبافته اسپان باند بیمارستانی آماده خرید با قیمت رقابتی می باشد.
پارچه یکبار مصرف اسپان باند با مشخصات و ویژگی های تولیدی خود توانسته از محبوب ترین پارچه ها در بسیاری از صنایع به خصوص صنایع پزشکی و بهداشتی بوده باشد.
در بازارهایی که در آن نقش واسطه ها گاها پر رنگ تر از نقش فروشندگان مستقیم و واقعی می گردد، کمی سخت است که خریداران بتوانند خرید با قیمت و کیفیت واقعی را تجربه کنند.
در این بین راهکاری بجز شناخت نمایندگی های فروش مستقیم و معتبر پارچه های بیمارستانی باقی نمی ماند.
آیا نمایندگی پارچه نبافته اسپان باند بیمارستانی را در بازارهای ایران می شناسید؟
چگونه می توان خریدی مطمئن از قیمت و کیفیت را از طریق این نمایندگی فروش تجربه کرد؟
آیا امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند وجود داشته است؟
بی شک آشنایی بیشتر با پارچه های اسپان باند، کارخانه های تولید و موارد استفاده از این پارچه ها می تواند کمک شایانی را در راستای خریدی مطمئن به خریداران که غالبا تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی هستند، نموده باشد.
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کرده تا خریدی باور نکردنی در انتظارتان باشد.

پارچه یکبار مصرف اسپان باند

چقدر پارچه یکبار مصرف اسپان باند را می شناسید؟

همانطور که گفته شد قبل از خرید یک پارچه، شناخت مشخصات و ویژگی های تولیدی آن پارچه و خصوصا کارخانجاتی معتبر که آن پارچه را تولید می کنند می تواند به خریداران در راستای انتخابی درست، کمک خوبی کرده باشد.
پارچه یکبار مصرف اسپان باند هیچ گونه الیافی از تار و پود نداشته و توسط دستگاه پرس پارچه اسپان باند یا حتی دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند در کارخانجات تولید می گردد.
در واقع پارچه یکبار مصرف اسپان باند از الیاف پرس تشکیل شده و به همین سبب است که آن را از منسوجات نبافته یا بی بافت در صنایع نساجی پارچه می شناسند.
پارچه های اسپان باند یا آب دوست تولید می شوند یا آب گریز و دارای مشخصه ی آنتی باکتریال بودن و آنتی یو وی بودن نیز هستند و این موضوع سبب شده تا این پارچه ها در اغلب صنایع بجز صنایع پزشکی و بهداشتی کاربرد گسترده و خوبی داشته باشند.
این پارچه ها را با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم تولید می کنند که البته برای مصارف گوناگون می تواند این گرماژها تغییراتی را داشته باشد.
اگر چه شناخت کیفیت و ویژگی های پارچه یکبار مصرف اسپان باند مهم بوده، اما آشنایی با برندهایی که به تولید کیفیت خوب و قیمت ارزان از این پارچه می پردازند نیز می تواند برای خریداران حائز اهمیت باشد.
چرا که به هیچ وجه تولید کننده ای را نمی یابید که بخواهد با خرید بی کیفیت ترین پارچه های مصرفی، تولیدات بی کیفیت انجام داده و قدرت فروش و اعتبار خود را در برابر مشتریانش از دست بدهد، مگر آن که به اشتباه پارچه ی مصرفی خود را انتخاب و خریداری کرده باشد.
آیا می دانید که معتبرترین کارخانه های تولید پارچه اسپان باند در کجا فعالیت می کنند و نحوه خرید مستقیم از این کارخانه ها چگونه است؟

کارخانه های تولید پارچه پارچه اسپان باند

در حال حاضر ایران یکی از کشورهای فعال در حوزه صنعت نساجی به خصوص نساجی پارچه های بی بافت با نام پارچه اسپان باند می باشد که توانسته کیفیت خوبی از این پارچه ها را روانه بازارهای فروش کرده باشد.
در حال حاضر کارخانه های تولید پارچه اسپان باند در مناطقی چون تهران، اصفهان، یزد، مشهد، ملایر و … تولید شده و در این شهرها هم از بیشترین نرخ فروش برخوردار است.
در این کارخانه های تولید کننده انواع پارچه اسپان باند، دستگاه هایی پیشرفته و مدل جدید از انواع دستگاه های مخصوص پرس الیاف پارچه اسپان باند و دستگاه دوخت حرارتی پارچه اسپان باند بکار گرفته می شود تا بالاترین کیفیت پارچه تولید و به بازارهای خریئ و فروش پارچه عرضه گردد.
بی تردید استفاده از مواد اولیه مرغوب، دستگاه های پیشرفته و کادری مجرب در تولید پارچه اسپان باند، می تواند مرغوبترین کیفیت از این پارچه را به ارمغان آورده باشد تا امکان استفاده از آن در بسیاری از صنایع موجود فراهم گردد.
بسیاری از کارخانه های تولید پارچه یکبار مصرف اسپان باند طرف قرار داد با برخی از صنایع بوده و نیاز پارچه ای آن ها را تأمین می نمایند.
این صنایع می توانند شامل صنعت بسته بندی و کاور، صنعت کشاورزی، راهسازی، تولید چرم مصنوعی و به خصوص صنایع پزشکی و بهداشتی بوده باشند.
اما گاها به واسطه حضور واسطه ها در بازار خرید و فروش پارچه، خریداران در هر یک از صنایع فوق نتوانسته به شکل مستقیم با این کارخانجات ارتباط برقرار کرده تا بتوانند قیمت و کیفیت واقعی از پارچه اسپان باند مورد نیاز خود را خریداری نمایند.
با توجه به اینکه بیشترین استفاده از پارچه یکبار مصرف اسپان باند برای مصارف بیمارستانی و بهداشتی است، آیا می دانید که چطور امکان خرید مستقیم این پارچه از درب کارخانه های معتبر تولید کننده وجود دارد؟

پارچه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی

یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در مصارف بیمارستانی و بهداشتی، پارچه اسپان باند است که با نام پارچه اسپان باند بیمارستانی یا همان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مشهور می باشد.
پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستانی، در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و با گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم عرضه شده و می تواند با هر یک از مشخصه های ذیل تولید گردد:

  • آنتی باکتریال بودن
  • آنتی یو وی بودن
  • قابلیت چاپ طرح های مختلف
  • آب دوست بودن
  • آب گریز بودن

در میان تمامی عرض ها و گرماژهای پارچه اسپان باند بیمارستانی، عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰ و ۶۰ گرمی این پارچه، بیشترین نرخ فروش را دارا بوده اند.

مصارف پارچه اسپان باند در ارگان های دولتی و خصوصی می تواند کاهش هزینه های بیمارستانی را به همراه داشته باشد، چرا که این پارچه یکبار مصرف است و به دلیل قابلیت بازیافتی که داشته، می تواند به راحتی به دور ریخته شده و از نظر مسائل بهداشتی هم مناسب ترین گزینه تلقی گردد.
برخی از مهم ترین مصارف بیمارستانی پارچه اسپان باند عبارتند از:

  1. تهیه البسه مخصوص اتاق عمل مانند گان و شان، ماسک و کلاه یکبار مصرف، کاور کفش، روپوش پرستاران و پزشکان
  2. البسه فرم بیمار (زن و مرد بزرگسال با رنگبندی آبی و صورتی)
  3. انواع تنظیف های بهداشتی
  4. رو انداز و زیر اندازهای مخصوص تخت بیماران
  5. تولید انواع دمپایی یکبار مصرف بیمارستانی مناسب بخش های بستری و رادیولوژی
  6. تولید ساک وسایل مخصوص اتاق بیماران

ویژگی هایی از جمله نرمی و لطافت پارچه، سبکی وزن و آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند سبب شده تا این پارچه در هر یک از تولیدات فوق، بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار آید.
این نکته هم فراموش نگردد که پارچه اسپان باند برای این مصارف می تواند به شکل یک لایه، دو لایه و سه لایه مورد استفاده قرار گرفته باشد.

پارچه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه اسپان باند برای تولید ماسک

حتما می دانید که کارخانجات تولیدی انواع ماسک از پارچه های مختلفی جهت تولیدات خود استفاده می کنند که به جرئت می توان گفت پارچه اسپان باند یکی از مصرفی ترین آن ها به شمار می آید.
پارچه اسپان باند برای تولید ماسک های بهداشتی در اندازه ها، کیفیت ها و رنگبندی های گوناگون به شکل دو و چند لایه مورد استفاده قرار می گیرد تا از نطر شیوع بسیاری از بیماری های واگیردار به خصوص در مراکز درمانی و بیمارستانی جلوگیری کرده باشد.

امروزه برای تهیه انواع ماسک های بهداشتی از انواع پارچه اسپان باند سفید و آبی رنگ بیشترین استفاده را انجام می دهند که می تواند عرض ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای سبک ۳۰ الی ۶۰ گرمی را دارا باشد.
امروزه متأسفانه در بازارهای خرید و فروش پارچه اسپان باند برای تولید ماسک دیده شده که برخی از عرضه کنندگان ناشناخته، قیمتی غیر واقعی و نامنصفانه را به مشتریان خود عرضه می دارند.
موضوعی که تولید کنندگان ماسک را به خصوص در شرایطی که نیاز بازار زیاد است و باید پاسخگوی این نیاز باشد، دچار چالش جدی کرده است و آن این بوده که چگونه می توان پارچه اسپان باند را با کیفیت خوب و قیمت واقعی خریداری کرد؟
نمونه این موضوع می تواند در شرایطی مانند شیوع ویروس کرونا در کشور ما باشد که متأسفانه شاهد جولان گری بسیاری از افراد سودجو در زمینه فروش پارچه برای تهیه انواع ماسک بوده ایم.
به نظر شما بهترین راهکار خرید پارچه اسپان باند مخصوص ماسک یا دیگر مصارف پزشکی و بهداشتی در بازارهای کنونی چیست؟

پارچه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه اسپان باند را از کجا تهیه کنیم؟

نگرانی و چالش جدی که کارخانه های تولید کننده مصارف بهداشتی و بیمارستانی با آن مواجه بوده، تهیه نیاز پارچه ای آن ها با قیمت متناسب با کیفیت بوده است.
حتما می دانید که در بازارهای فروش پارچه، فروشندگان و فروشگاه های زیادی برای عرضه پارچه به خصوص پارچه اسپان باند و یکبار مصرف حضور داشته اند، اما در این میان مشتریان به دنبال آن فروشندگانی هستند که دو موضوع قیمت و کیفیت پارچه را متناسب با هم ارائه می دهند.
متأسفانه در بازارهای حضوری خرید و فروش پارچه اسپان باند، فروشندگان گاها از دست واسطه ها و دلالان پارچه های خود را خریداری می کنند و به تولیدی های منسوجات بیمارستانی می فروشند.
این موضوع سبب شده تا هم پارچه به اصطلاح دست شده باشد و علاوه بر اینکه کیفیت آن پایین بیاید، گاها دچار افزایش قیمت زیادی نیز گردد.
اما به نظر می رسد که خرید اینترنتی پارچه اسپان باند به خوبی در میان مشتریان جا افتاده و خریداران کافیست با شناخت نمایندگی فروش مستقیم پارچه اسپان باند، خریدی متفاوت را برای خود رقم بزنند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی به دور از تمامی واسطه ها و مستقیما از درب کارخانه می تواند خریدی کاملا مقرون به صرفه و با قیمتی رقابتی به انجام برسد.
آیا می دانید که یکی از مزایای خرید اینترنتی پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، خرید با قیمت روز است و می تواند در کاهش هزینه های تولید انواع لباس و منسوجات بیمارستانی نقش فزاینده ای داشته باشد؟

پارچه یکبار مصرف اسپان باند

قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی

مقصود از قیمت روز پارچه اسپان باند بیمارستانی یعنی اینکه مشتریان بتوانند قیمت واقعی این پارچه را خرید کنند.
این خرید یعنی اینکه مستقیما از درب کارخانه های تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی، سفارش ثبت شده و به سمت مقصد که همان آدرس مشتریان است ارسال شده باشد.
بد نیست که بدانید قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی ممکن است در برخی از شرایط نوساناتی را به همراه داشته باشد، اما به طور کلی قیمتی کاملا ارزان بوده است.
این قیمت علاوه بر نوسانات بازار می تواند به فاکتورهایی همچون عرض پارچه اسپان باند، رنگ پارچه اسپان باند، گرماژ پارچه اسپان باند و در نهایت درجه یک یا درجه دو بودن کیفیت این پارچه بستگی داشته باشد.
خوشبختانه یکی از مراکز فروشی که قیمت روز یا همان قیمت درب کارخانه از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را عرضه می کند، همین مجموعه فروش عمده و اینترنتی انواع پارچه بیمارستانی بوده هست.

نمایندگی پارچه های نبافته بیمارستانی

نمایندگی پارچه نبافته اسپان باند بیمارستانی با نام گروه بازرگانی پارچه پارادا، توانسته متفاوت ترین شیوه در فروش اینترنتی این پارچه را رقم زده باشد.
خریدارانی که از این نمایندگی خرید کرده اند همواره از کیفیت و قیمت پارچه ها راضی بوده و تبدیل به مشتری با ایمان ما شده اند، بعنی علاوه بر اینکه خودشان خرید می کنند، با خود مشتری هم می آورند.
در این نمایندگی فروش پارچه های نبافته بیمارستانی، علاوه بر پارچه های اسپان باند بیمارستانی، پارچه فلامنت بیمارستانی هم به عنوان پارچه یکبار مصرف بیمارستانی عرضه می شود.
این پارچه یکی از پارچه های مناسب در تولید البسه فرم بیماران بوده و با عرض ۱۵۰ سانتی متری و گرماژی بین ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی به فروش می رسد.

اگر شما هم به عنوان یک تولیدی تازه تأسیس در زمینه تولید منسوجات و البسه بیمارستانی به تازگی فعالیت خود را شروع کرده و نمی دانید که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی ارزان و باکیفیت را از کجا خریداری کنید، می توانید بدون هیچ دغدغه و نگرانی، روی این مجموعه فروش عمده و آنلاین، حساب ویژه ای را باز کرده باشید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه اسپان باند

فروشگاه خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی از فروشگاه های اینترنتی امروزه طرفداران بیشماری داشته و افراد …

کانال تلگرام اینستاگرام