فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه بیمارستانی اصفهان / مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی کارخانه اصفهان

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی کارخانه اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی در مراکزی که وجود دارد، تولید کارخانجات نساجی متفاوت می باشد، من جمله صنایعی که در شهر اصفهان وجود دارند.
در کشورها، شرکت های نساجی زیادی وجود دارند که تولید انواع پارچه های مورد نیازشان را انجام می دهد.
پارچه های مصرفی هر کشور و هر شهری در هر جای دنیا که همواره نیاز به خریدش حس می گردد، انواع پارچه بیمارستانی خواهد بود.
حال، هر بیمارستانی بنابر مصرفش و این که باید از آن پارچه، چه لباس ها و وسایلی دوخته گردد از منسوجات مختلف استفاده می کند.

روال کار در بیمارستان ها این گونه است که ابتدا مناقضه ای برگزار می شود و شرکت هایی که تمایل به همکاری دارند، انواع و سایل مورد نیاز آن مرکز درمانی را تهیه می کنند. شرط موفقیت در این مناقضه بر پایه قیمت و کیفیت می چرخد به گونه ای که هر شرکتی ارزان تر و مرغوب تر، وسایل مورد نیاز را تهیه کند برنده آن خواهد شد.
مناقضات بیمارستانی غالبا بصورت هر ساله برگزار می گردد.
در این میان هستند بیمارستان ها و مراکز درمانی که سالیان سال، با یک شرکت و تولیدی قرار داد بسته و وسایلشان را تنها از آن ها تهیه می نمایند و دیگر نیازی به برگزاری مناقضات سالیانه ندارند.

بیمارستان ها، لباس و روتختی و ساک و وسایل جراحی و…. را خریداری کرده و تولیدی ها و شرکت های برنده شده که با آن ها همکاری دارند را موظف می دارند هر زمان که نیاز به وسایل مصرفی خود داشتند، آن تولیدی و شرکت بدستشان برساند و در اصطلاح عوام، لنگشان نگذارد که اگر این اتفاق بیافتد، مطمئنا به سراغ شرکت های دیگری و بعدی که خوش قول هستند رفته و با آن ها، شروع به همکاری می نمایند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

آیا در کارخانه اصفهان تنها تولید پارچه تترون بیمارستانی انجام می شود؟

کارخانجات نساجی ای که در شهر اصفهان وجود دارند، تولید انواع پارچه مورد نیاز کشور را تامین می کنند.
از صفر تا صد مواد اولیه ای که قرار است برای تولید پارچه ها استفاده شود، در صنایع اصفهان تولید می گردد.
البته شرکت های نساجی دیگری هم در شهرهایی بغیر از اصفهان وجود دارند که بعنوان مثال ریسندگی و بافندگی یا تکمیل پارچه ها را انجام می دهند، در حالی که تعداد این صنایع به پای شهرک های اصفهان و تولیدی های فعالش نمی رسد.

تنها و تنها یکی از پارچه هایی که در کارخانجات اصفهان تولید می گردد، پارچه تترون است، چنانچه پارچه تترون تولید گشته، مصارف متفاوتی را دارد و هم برای دوخت پیراهن مردانه مجلسی استفاده می گردد و هم برای دوخت مقنعه و مانتو که پوشش مصرفی بانوان است و هم برای دوخت لباس های بیمارستانی و….

تولید انواع پارچه تترون بیمارستانی

کارخانجاتی که فعال در زمینه تولید پارچه های تترون بیمارستانیند از جمله شرکت های نساجی قرار گرفته در اصفهان، تولید این پارچه را در متراژهای ذیل انجام می دهند:

  1. ۵۰ متر
  2. ۱۰۰ متر
  3. ۱۵۰ متر
برای بارهای صادراتی و خریدهای در حجم عمده داخل، این خریداران هستند که مشخص می نمایند پارچه های تتترون بیمارستانی پیچیده شده به دور طاقه ها چند متری باشد و عدل بندی ها هم براساس نظر تنها آن ها انجام خواهد شد، اما متراژ طاقه های پارچه های تترون بیمارستانی در حالت عموم، ۳ گزینه ای خواهد بود که در خطوط بالایی به آن اشاره گشت.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی

صنایع همیشه سعی می کنند که رنگ پارچه تترون مورد استفاده در بیمارستان ها را با طیف روشن انجام دهند.
آن ها و بسیاری از خریداران می دانند که فروش پارچه تترون بیمارستانی با رنگ های روشن با قیمت مناسبی انجام می گردد تا زمانی که رنگ پارچه های تترون تولید گشته، طیف تیره ای را داشته باشد.

آبی، سفید و صورتی و سبز مغزپسته ای یا کاهویی از جمله رنگ های روشن پارچه بحساب می آید. در مقابل هم مثلا رنگ سبز یشمی، سورمه ای، مشکی و قهوه ای در رده رنگ های تیره بحساب می آید.

از حمله شاخصه هایی که کارخانجات سعی می کنند تا با رعایت این عامل قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی تولید گشته را مناسب تمام کنند، محدوده وزن خواهد بود:
پارچه های تترون که گرماژ کمتری را دارند، قیمت ارزان تری داشته و این پارچه با دارا بودن وزن بالاتر، قیمتش افزایش می یابد.

بر هیچ کسی پوشیده نیست که پارچه های تترون با عرض بیشتر، قیمت بالاتری دارند.
در کارخانه ها و در مرحله بعدی در نمایندگی و مراکز فروش، عرضه پارچه های تترون بیمارستانی با عرض های، بیشتر ۱۵۰ سانتی متر و ۳ متر است.
عرض ۱۵۰ این پارچه، امروزه در نزد خیاطانی که با بیمارستان ها طرف قرارداد هستند و همکاری می کنند، طرفدار بیشتری نسبت به عرض ۳ متر دارد.
در گذشته شاهد کاهش قیمت پارچه های تترونی بودیم که عرض ۳ را داشت که بخاطر این موضوع، تولیدی ها سوق پیدا کنند به خرید پارچه ای که عرض ۳ متر را دارد.
ناگهان قیمت فروش پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر، جهش پیدا کرد و بخاطر همین مسئله، متقاضیان دیگر تمایلی به خرید این عرض نشان نداده و ترجیح دادند با عرض ۱۵۰ سانتی متر، الگوهای مورد نیاز خود را طراحی کنند و برش دهند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

مرکز فروش پارچه تترون بیمارستانی بصورت مستقیم

فروش پارچه تترون بیمارستانی با گرماژ بین ۱۶۰ الی ۱۸۰، مطلوب و مورد نیاز همه خریداران هست.
البته بد نیست گفته شود که لول وزن تقریبی پارچه های مرغوب باید بین ۱۷۰ الی ۱۸۰ گرم باشد که پس از تولید و ریزش وزن در مرحله تکمیل در شرکت ها، گرماژش مناسب شده و کمتر گردد و بدن نما نباشد.
فرصت همکاری مراکز فروش با کارخانجات و نساجی های تولید کننده، منجر به عرضه مستقیم پارچه ها بیمارستانی گشته است.

باتوجه که در فروش مستقیم از کارخانه، کاهش قیمت بسیار محسوس است و به چشم می آید، تمایل خریداران در تهیه انواع پارچه بیمارستانی که بصورت عمده می باشد ، مشهود بوده و رضایت خریداران را هر چه بیشتر جلب می نماید.

حتی در خریدهای بسیار عمده که پای صادرات به کشورها در میان است، مراجعه به مراکزی که فروش مستقیم را انجام می دهند نیز دیده می شود.
تجار داخلی و خارجی زیادی در امر صادرات پارچه های بیمارستانی ایران فعالیت می کنند و از طریق روش های باربری معمول، بارها را به مقاصد کشورها و بعضا قاره های دیگر ارسال می نمایند.

فروش پارچه بیمارستانی

به سایت امتیاز داده و ما را خشنود سازید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید پارچه تترون بیمارستانی لباس بیمار

خرید پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیمار، با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به …

کانال تلگرام اینستاگرام