فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید پارچه اسپان باند اصفهان

مرکز خرید پارچه اسپان باند اصفهان

خرید پارچه اسپان باند نیز امروزه رونق بالایی دارد و به دلیل یک بار مصرف بودن و ویژگی های خاصی که دارد، طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است. یکی از این اسپان باند های پر طرفدار محصول استان اصفهان است.
از پارچه های پرفروش در صنعت نساجی، پارچه های اسپان باند می باشند.
این پارچه ها، اگر چه مصارف گوناگونی در صنایع مختلف دارند، اما بیشترین استفاده آنها در صنعت پزشکی و بیمارستانی می باشد.
در اینجا ضمن آشنایی بیشتر با پارچه اسپان باند بی بافت، چگونگی خرید بهترین پارچه اسپان باند تولید اصفهان را برایتان بازگو کرده و خریدی مطمئن را برای شما رقم خواهیم زد.

آشنایی با پارچه های بی بافت

منسوجات بی بافت را می توانیم به این شکل که گونه ای از پارچه هستند که بدون بافت تولید می شوند تعریف کنیم. به این صورت که الیاف در هم آمیخته می شوند و بر روی آن ها عملیات اتصال انجام می گردد.
در زمان کنونی چیزی در حدود ۳۰ درصد از منسوجات جهان به صورت بی بافت می باشند و این در حالی است که روز به روز بر تعدادشان افزوده می شود.
در منسوجات بی بافت از تارو پود خبری نیست و اتصال و در هم تنیدگی الیاف این پارچه ها به وسیله ی فشار، حرارت، ضربه و یا مواد شیمیایی انجام می شود. مهم است بدانید با انجام هر یک از موارد فوق که پارچه ای تولید شود، آن پارچه از خواص متفاوتی برخوردار خواهد شد.
دلایلی وجود دارند که پارچه های بی بافت را روز به روز محبوب تر می کند که عبارتند از:

  • تولید با حجم و سرعت بالا
  • قیمت بسیار پایین
  • بازیافت آسان آن
  • طیف وسیعی از محصولات قابل تولید با این پارچه

مهم ترین کاربرد این پارچه های بی بافت در صنعت بهداشت و درمان می باشد.
مراحل تولید منسوجات بی بافت از سه مرحله ی اصلی تشکیل می شود:
در مرحله ی اول یک لایه از رشته های الیاف و یا فلامنت تشکیل می شود که مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی آن پلی استر و پلی پروپلین است. در ادامه فلامنت ها با استفاده از روش های خاص به هم متصل می شوند. در آخر یک شبکه ی منظم به شکل تار عنکبوت از فلامنت هایی که به هم متصل شده اند تشکیل می شود و یک لایه منسوج نبافته به این صورت ایجاد می گردد.
روش های اتصال بین فلامنت ها را می توان به این صورت بیان کرد که:

  1. روش مکانیکی (سوزن زنی)
  2. روش حرارتی (ترموباندینگ)
  3. روش شیمیایی (به وسیله مواد اتصال دهنده)
  4. روش هیدروداینامیکی (درگیر سازی به وسیله ی آب که به آن اسپان لس هم می گویند)

خرید پارچه اسپان باند

از جمله فعالیت های پررونق در زمینه ی تولیدی و پارچه، فعالیت در زمینه ی منسوجات بی بافت مخصوصا اسپان باند است.
تولید پارچه های اسپان باند از حاشیه سود بسیار بالایی برخوردار می باشد.
پارچه های اسپان باند ویژگی های خاصی دارند که سبب کاربردهای گسترده ی آن در صنوف مختلف شده است. از جمله ویژگی های این پارچه های بی بافت می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

  1. هزینه ی تمام شده و نهایی اسپان باند بسیار کمتر است و از نظر بازیافتی، راحت تر بازیافت می شود.
  2. اسپان باند ها در رنگ ها و گرماژهای متفاوتی تولید می شوند. این پارچه قابلیت تولید در گرماژهای میانگین ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم را دارد.
    پارچه های اسپان باند قابلیت تولید شدن به صورت چند لایه را نیز دارند.
  3. اسپان باندها ضد اشعه ی خورشید هستند.
  4. پارچه های اسپان باند بسیار مورد توجه طرفداران محیط زیست واقع شده است زیرا این پارچه ها به راحتی بازیافت می شوند و مجدد به چرخه ی تولید بر می گردند. ضرر و زیانی برای محیط زیست به همراه ندارد.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان

کارخانه های تولید پارچه های اسپان باند در شهرهای زیادی قرار دارند. هرکدام با کیفیت و ویژگی ها و کالیته ی رنگی خاص، این پارچه ها را تولید می کنند. از مهم ترین شهرهای تولید کننده ی این پارچه های اسپان باند، اصفهان و تهران است که در واقع بیشتر کارخانه ها در این شهرها واقع شده است.
از شهرهای مهم دیگری که کارخانه اسپان باند دارد و به کیفیت بسیار بالای محصولاتش معروف است می توانیم به کلاردشت اشاره کنیم.
از مهم ترین و معروف ترین کارخانه های تولید اسپان باند، می توانیم به کارخانه ی بافتینه ملایر اشاره کنیم که فعالیت خودش را در سال ۱۳۶۵ با تولید انواع موکت و نخ های پلی پروپلین آغاز کرده است.
این کارخانه با استفاده از مدرن ترین تجهیزات و پیشرفته ترین دستگاه ها در جهت تولید پارچه های اسپان باند و با بهره گیری از کارمندان و پرسنل مجرب در حوزه ی تولید پارچه، نامی پر آوازه در صنعت پارچه از خود بر جای بگذارد.
این کارخانه در شهرستان ملایر، استان همدان واقع شده است. در عین حال دارای نمایندگی های متعددی در شهرهای مختلف من جمله تهران می باشد که می توانند همه نوع اطلاعات در رابطه با پارچه های اسپان باند و حتی قیمت تمام شده ی خرید برای شما را به شما بگویند، این کار زیر نظر کارشناسان فروش مجموعه انجام می گیرد که در این زمینه تحت آموزش از طرف کارخانه قرار گرفته اند.
تولید انواع منسوجات اسپان باند را به عهده دارد و با کیفیت های متفاوتی و طبق نیاز مشتری نیز تولید و عرضه می نماید.
برای خرید محصولات تولیدی کارخانه بافتینه می توانید به درب کارخانه مراجعه فرمایید و یا با مراجعه به نمایندگی های رسمی فروش و همچنین از طریق خرید اینترنتی که از سایت تخصصی خود شرکت بافتینه است، سفارش خود را ثبت و پرداخت نمایید.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند در کدام صنعت پرتقاضاتر است؟

از پارچه اسپان باند در صنایع مختلفی استفاده می شود.
هر تولیدی و یا کارخانه های اسپان باند بسته به نوع بازار هدفی که در نظر گرفته است، شروع به تولید می نمایند.
برای شروع به کار تولید محصولاتی بر پایه ی اسپان باند، تولیدی ها و کارخانه ها نیاز به دستگاه های دوخت، برش، دوخت حرارتی و دستگاه چاپ بر روی پارچه اسپان باند دارند.
موارد مصرفی انواع پارچه های اسپان باند به گروه ها و صنایع ذیل تقسیم می گردد:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی (دستمال های بهداشتی، کلاه و ماسک، لباس یک بار مصرف، لباس های اتاق عمل و جراحی و غیره)
  • مصارف کشاورزی (بسته بندی انواع کود و پوشش های گلخانه ای، پرورش قارچ، دامداری و مرغدای و …)
  • صنایع اتومبیل سازی (تزیینات داخلی خودرو، کاور و چادر و …)
  • صنعت راه و ساختمان (دیوارهای کاذب، دکوراسیون و غیره)
  • صافی های صنعتی (فیلترهای صنعتی و صنایع شیر و دامداری)
  • صنایع بسته بندی و کاور کردن (بسته بندی موادغذایی و ساک های تبلیغاتی، روکش های مبل و لوازم خانگی و غیره)
  • محیط زیست (رفع آلودگی های نفتی از دریا و غیره)
  • موارد متفرقه ای مانند تولید تشک، بالش و لحاف، تابلو فرش، تولید چادرهای صنعتی، کیسه ی جارو برقی، ست رومیزی، صنایع نظامی و تولید کیف و کفش و غیره …

شایان ذکر است بیان کنیم که هرکدام از این صنایع تولید خود را داشته و فروش نسبتا بالایی دارند و با توجه به زمان و مکان نیز استفاده از یکی از این موارد بیشتر می شود.
برای مثال در حال حاضر که ویروس کرونا و یا کووید ۱۹ شیوع پیدا کرده است، بالاترین سهم تولید و فروش اسپان باند ها به صنایع پزشکی و بهداشتی اختصاص یافته است و تولیدات این کارخانه ها روز به روز بیشتر می شود.
در عین حال، تقاضا نیز برای محصولات پزشکی و بهداشتی بالا می باشد.

خرید پارچه اسپان باند

چگونگی ثبت سفارش خرید پارچه اسپان باند در حجم بالا

پارچه های اسپان باند در کارخانه های مخصوص و در شهرهای معروف تولید می شوند.
اگر بخواهیم سفارشی از پارچه های اسپان باند با حجم بالا بدهیم، باید با رجوع به این کارخانه ها و اعلام مقدار مورد نیاز و همراه با خصوصیاتی که برای پارچه های اسپان باند نیاز داریم، درخواست خودمان را مبنی بر خرید به کارشناسان فروش مجموعه ها تقدیم نماییم و ثبت کنیم.
روش های خرید زیادی برای پارچه های اسپان باند وجود دارد که یکی از آن ها مراجعه به درب کارخانه می باشد که سبب حذف واسطه ها می گردد و می تواند قیمتی مناسب تر را در پی داشته باشد.
اما موردی که وجود دارد این است که هزینه هایی نیز در پی دارد مانند هزینه ی رفت و آمد و حمل و نقل.
حذف هزینه های اضافه می تواند بر اساس خرید اینترنتی نیز انجام شود. از طریق خرید اینترنتی، تولیدی ها و افراد می توانند در هر زمان و مکانی که تمایل دارند با خیالی راحت خرید خود را انجام دهند.
در این روش فروشندگان هم می توانند به راحتی در تایم های غیر کاری و اداری فروش داشته باشند.
مهم ترین مزیت این روش این است که افراد می توانند هرگونه اطلاعاتی که در رابطه با نوع پارچه های اسپان باند لازم دارند به راحتی به دست بیاورند و امکان مقایسه ی قیمتی و کیفیتی بین محصولات نیز وجود دارد.
مورد دیگر نحوه ی خرید پارچه اسپان باند در حجم بالا این است که افراد و تولیدی ها به نمایندگی رسمی کارخانه ها در شهر خودشان و یا کلا به نمایندگی های فروش پارچه های اسپان باند مراجعه کرده و خرید خود در هر مقدار حجمی که مورد نیازشان است را ثبت نمایند.
در این روش گاهی اوقات افراد با واسطه ها طرف می شوند که این نیز می تواند در قیمت نهایی که مشتری باید بپردازد اثر داشته باشد.
افراد تازه کار در این حیطه ی کاری حضور دارند که ترجیحا توصیه می شود حتما با اطلاعات کامل به خرید پارچه های اسپان باند، آن هم در حجم بالا دست بزنند. زیرا این افراد هیچ گونه اطلاعاتی درباره پارچه ها ندارند و همین موضوع سبب می شود نتوانند کیفیت خوب را از بد و ویژگی های خاص آن را تشخیص بدهند و خریدی که با قیمت بسیار پایین می توانند انجام دهند را صرفا با قیمتی گزاف تر پرداخت نمایند و این مورد می تواند د آینده ی شغلی این افراد تاثیرگذار باشد و گاها ضرری غیر قابل جبران خواهند داشت.
مرکز فروش عمده پارچه های اسپان باند بیمارستانی
پارچه های اسپان باند انواع گوناگونی دارد که یکی از این موارد اسپان باند بیمارستانی است که امروزه طرفدار بسیار زیادی دارد.
افراد زیادی در جست و جوی مکان ها و سایت هایی هستند تا بتوانند این پارچه های اسپان باند بیمارستانی را به صورت عمده و با قیمتی بسیار مناسب دریافت نمایند.

مراکز فروش عمده ی حضوری در بازار تهران موجود می باشد که افراد می توانند با مراجعه به این بازارها، پارچه های مناسب کار و فعالیتشان را به صورت عمده و در حجم بالا سفارش بدهند و خریداری کنند.
خرید پارچه اسپان باند به قیمت عمده می تواند بسیار مناسب باشد و تولیدی ها با اقدامات لازم که بر روی پارچه ها انجام می دهند، می توانند سود مناسبی را دریافت نمایند.

خرید پارچه اسپان باند

قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در بازار آنلاین

پارچه های اسپان باند و یا یک بار مصرف بیمارستانی دارای قیمت های متفاوتی است. مثلا حتی در سطح یک شهر هم امکان قیمت های متفاوت نیز وجود دارد که این ها بستگی به کیفیت پارچه ها دارد.
بسته به نوع کیفیت پارچه ها و خصوصیاتی که پارچه های اسپان باند را از یکدیگر جدا می کنند قیمت آن ها تعیین می گردد.
خصوصیات پارچه های اسپان باند شامل:

  • آب گریز بودن
  • آب دوست
  • ضد آب و یا واترپروف بودن پارچه
  • چاپ دار یا ساده بودن
  • آنتی باکتریال
  • آنتی یووی
  • و در نهایت لطافت پارچه

این خصوصیات هر کدام به تنهایی وقتی به یک پارچه افزوده می شود سبب افزایش قیمت آن می گردد.
همچنین قیمت خرید پارچه اسپان باند به این که از کدام کارخانه هم عرضه شده است متفاوت می باشد.
کارخانه هایی با برندهای معتبر و معروف که به دلیل بالا بودن کیفیت کار و همچنین خوش قولی توانسته اند بازار را به دست بگیرند، مسلما قیمت هایی متفاوت با تولیدی های معمولی خواهند داشت، هرچند که از نظر کیفیتی با هم تفاوت زیادی نداشته باشند.

خوبی خرید از بازارهای آنلاین این است که افراد به راحتی می توانند چندین کارخانه و تولیدی را با هم مقایسه کنند و از هرکدام قیمت بگیرند. با توجه به اطلاعاتی که از کارخانه ها و کیفیت و کالیته رنگی آن ها می گیرند، می توانند به راحتی محصول مورد نظرشان را انتخاب نمایند و خریداری کنند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام