فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به کمک پارچه های مختلفی صورت می گیرد. این پارچه ها در رنگ های مختلف و با جنس نخ متفاوت تولید می شوند. پارچه اسپان باند بیمارستانی نمونه ای از این پارچه هاست. از دیگر نمونه های پارچه های بیمارستانی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارچه لباس تترون بیمارستانی که یکی از پر مصرف ترین انواع پارچه است.
  • پارچه طرح ترگال که بیشتر برای تولید لباس بیمار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • پارچه ترگال بیمارستانی که بیشتر برای روپوش پرستاران و پزشکان به کار می رود.

پارچه های فوق همگی دارای تنوع رنگی می باشند.

تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی | نمایندگی فروش پارچه اسپان باند

تولیدکننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

تولیدکننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانیتولید کننده انواع پارچه بیمارستانی با استفاده از مواد اولیه ای که در سال های اخیر روی کار آمده است، لباس های یکبار مصرف را برای بیماران طراحی و تولید می کنند. این لباس ها همان طور که از نامشان پیداست برای استفاده برای یک بار تولید می شوند و بنابراین دارای جنس سبکی می باشند. در خط تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی پارچه های مخصوصی برای این منظور که به کار گرفته می شود که اسپان باند نمونه ای از آنهاست. اسپان باند نوعی پارچه بی بافت است که در حال حاضر یکی از منسوجات بسیار پر مصرف در بیمارستان ها می باشد.

مرکز پخش و فروش انواع پارچه بیمارستانی

مرکز پخش و فروش انواع پارچه بیمارستانیکارخانه تولید پارچه بیمارستانی می تواند به عنوان نوعی مرکز پخش و فروش انواع پارچه قرار گیرد. این پارچه ها در انواع مختلفی تولید می شوند که برخی قابلیت استفاده چندین باره و برخی دیگر فقط برای یکبار مصرف تولید می شوند. مثلا لباس پرستاران و پزشکان معمولا از پارچه های تترون سفید تهیه می شود که قابلیت شستشوی چندین باره را دارند. در مقابل برای بخش هایی مانند ام آر آی و تهیه انواع ماسک و کفش بیمار از پارچه هایی استفاده می شود که با یکبار پوشیدن و استفاده به دور انداخته شود. تولید کنندگان پارچه بیمارستانی از طریق واحد های پخش و توزیع خود این پارچه ها را به مراکز دوخت انواع لباس بیمارستانی ارسال می دارند.

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانیپارچه یکبار مصرف بیمارستانی در کارخانجات تولید کننده پارچه تولید شده و روانه بازار های فروش می شود. کارخانه تولید پارچه اسپان باند از جمله واحد های فعال در زمینه تولید انواع پارچه بیمارستانی می باشد. این پارچه نوعی پارچه یکبار مصرف است. خرید پارچه تترون بیمارستانی به عنوان نوعی دیگر از پارچه نیز به صورت عمده انجام می شود. این پارچه ها برای دوخت به خیاط ها داده می شود و انواع لباس بیمارستانی در سایز های مختلف طراحی و تولید می شود.

روش های خرید پارچه یکبار مصرف

روش های خرید پارچه یکبار مصرفپارچه های یکبار مصرف را می توان به کمک شیوه های مختلف تهیه و خریداری نمود. برخی از رایج ترین این شیوه ها عبارتند از:

  • خرید عمده و کلی 
  • خرید اینترنتی از سایت های فروش اینترنتی 
  • خرید از نمایندگی های فروش 
  • خرید مستقیم از درب کارخانه
  • خرید مستقیم از طریق مراجعه به پارچه فروشی ها

این پارچه ها دارای انواع مختلفی می باشند که در پارچه فروشی ها و فروشگاه هایی که عرضه کننده تجهیزات و لوازم بیمارستانی هستند قابل مشاهده می باشند.

بزرگترین تولیدی پارچه یکبار مصرف

بزرگترین تولیدی پارچه یکبار مصرف فعالیت تولید انواع پارچه یکبار مصرف به صورت وسیع و گسترده در سطح کارخانه های بزرگ یا به صورت کارگاهی و واحد تولیدی کوچک صورت می گیرد. در این زمینه بزرگترین تولیدی های پارچه قادر به تامین این کالا و ارسال آن به نقاط مختلف می باشند. انواع پارچه های بیمارستانی یکبار مصرف مانند پارچه اسپان باند در رنگ های متنوع مانند آبی، و صورتی تولید و برای مصرف آماده و دوخته می شوند. این پارچه ها نیازی به شستشو ندارند و پس از یکبار مصرف به دور انداخته می شوند. به همین دلیل مسائل بهداشتی در استفاده از این لباس ها رعایت می شود. به دلیل یکبار مصرف بودن این پارچه ها بسیار سبک می باشند و در بیمار احساس راحتی ایجاد می کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کازخانه پارچه یکبار مصرف

کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

کارخانه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در شهر اصفهان به تولید پارچه های سوزنی نیز پرداخته …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام