فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

بهترین کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان بهترین کارخانه تولید انواع پارچه های بی بافت می باشد. آیا می دانید پارچه بی بافت چیست؟ در کارخانه های تولیدی انواع پارچه بی بافت را به چه شیوه هایی تولید می کنند؟ در مورد موارد مصرف پارچه های اسپان لس و بی بافت چه می دانید؟ در ادامه این بحث، پاسخ تمامی این سوالات را دریافت خواهید کرد.
پارچه های جدیدی با شیوه تولید متفاوت به بازار عرضه شده اند که از آن ها به عنوان منسوجات بی بافت و یا به زبان لاتین، non-woven یاد می شوند. این پارچه ها ساختار متفاوتی داشته و بر خلاف دیگر پارچه و منسوجاتی که در بازار هستند، دارای تار و پود در هم بافته نمی باشند.
از آنجایی که متقاضی برای انواع پارچه ها و منسوجات بی بافت زیاد است، روز به روز به تعداد کارخانه هایی که در حوزه تولید و عرضه پارچه اسپان لس، اسپان باند و دیگر گونه ها فعالیت می کنند، افزوده شده است.
در زیر، چند گونه مختلف از منسوجات بی بافت را به شما معرفی می کنیم:

  • نمد
  • پارچه های بیمارستانی اسپان باند
  • انواع پد های بهداشتی
  • لایی لباس، کفش و …

در این تاپیک قرار است پیرامون پارچه های اسپان لس و پارچه های اسپان باند به صورت جامع و کامل صحبت نماییم.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان

همانطور که در ابتدای امر بیان شد، پروسه و مراحل تولید پارچه اسپان لس با دیگر منسوجات متفاوت است. در کارخانه های تولید پارچه نخی، فاستونی، تترون و …، پروسه تولید با توجه به سیستم های متداول بافت توسط دستگاه های بافندگی و تار و پودی انجام می شود.
اما سیستم تولید پارچه اسپان لس اینطور نیست و به روش شکل گیری لایه و اتصال دهی الیاف تولید می گردد. این روش ها که هر یک به نحوی در کارخانه های تولیدی به کار گرفته می شوند، عبارتند از:

  1. روش سوزن زنی یا Needle Punching که روش مکانیکی محسوب می شود.
  2. فوم باندینگ یا Foam & Chemical Bonding که روش شیمیای به حساب می آید.
  3. روش ترموباندینگ یا Thermo Bonding که روشی حرارتی است.
  4. روش Spun melt Bonding که از طریق آن اسپان باند ها تولید می شوند.
  5. روش اولترا سونیک که توسط امواج صوتی صورت می گیرد.
  6. روش هیدروباندینگ یا Hydro Bonding که روش تولید اسپان لس هاست.
  7. روش Air Through Bonding که توسط هوای گرم صورت می گیرد.
  8. روشHydro entangling که به آن درگیر سازی به وسیله آب هم گفته می شود.

به منظور آماده سازی پارچه های بدون بافت، بسته به تجهیزات و شیوه کار کارخانجات تولید کننده این نوع از منسوجات، یکی از این روش های نام برده شده در بالا پیش گرفته می شوند.

در بازار جهانی با توجه به بالا رفتن تقاضا برای انواع پارچه اسپان لس، چیزی حدود ۳۰% پارچه های کل را اینچنین پارچه های بی بافتی تشکیل می دهند و این نشان می دهد که داغ بودن بازار فروش پارچه های اینچینی تنها مختص ایران نیست و بازار جهانی را هم درگیر نموده است.

یکی از بهترین شرکت ها و کارخانه تولید پارچه اسپان باند در اصفهان توانسته بخش قابل توجهی از نیاز بازار ایران را پاسخگو باشد.
در این کارخانه انواع پارچه اسپان لس با مواد اولیه طبیعی، مصنوعی و یا ترکیبی به بازار عرضه می شود.
مواد اولیه ای که کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان به کار می گیرد عبارت است از:

  • پنبه
  • ویسکوز
  • پلی استر

البته چون پارچه های بی بافت تهیه شده از مواد اولیه پنبه از قیمت بالایی برخوردار هستند، کارخانه های تولیدی از الیاف پنبه بازیافتی که عمل سفیدگری بر روی آن ها انجام شده استفاده می کنند تا بتوانند این تفاوت قیمت را جبران نمایند.
ناگفته نماند که به جز اصفهان، دیگر کارخانه های تولید اسپان لس در شهر های تهران، یزد، ملایر، همدان، مشهد، کلاردشت و … واقع شده اند.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

مشخصات پارچه اسپان باند بیمارستانی

منسوجات بی بافت، از کاربرد های بسیار وسیعی برخوردار هستند. برخی از کاربرد این پارچه ها در زیر بیان شده است:

  • تجهیزات پزشکی و بیمارستانی
  • تهیه کاغذ
  • تولید دستمال کاغذی
  • تولید انواع موکت و نمد
  • انواع دیوارپوش ها
  • عایق هایی همچون ایزوگام
  • صنعت تولید بسته بندی
  • بهداشتی و آرایشی
  • راه و ساختمان و …

در میان گونه های مختلف پارچه های بی بافت، اسپان باند یکی از پرمصرف ترین هاست. بیشترین استفاده از پارچه اسپان باند هم بر می گردد به مصارف بهداشتی و بیمارستانی.
از موارد استفاده آن می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  1. دوخت پوشاک بیماران
  2. تهیه لباس فرم پرستاران
  3. تهیه و دوخت فرم پزشکان
  4. دوخت لباس خدمه
  5. آماده سازی تجهیزات اتاق عمل
  6. انواع پرده
  7. ملحفه و کالا خواب مصرفی در بیمارستان و غیره

یک پارچه اسپان باند بیمارستانی از مشخصات منحصر به فردی برخوردار می باشد. اما آیا می دانید این مشخصات چه هستند؟
در زیر، مختصر و مفید به معرفی مشخصات پارچه اسپان باند بیمارستانی پرداخته ایم:

  1. پارچه اسپان باند بیمارستانی باید وزن و گرماژ مناسبی داشته باشد و متناسب با فصل انتخاب گردد تا فردی که لباس دوخته شده از اسپان باند را پوشیده، احساس سرما یا گرما نکند و در آن راحت باشد.
  2. پارچه اسپان باند بیمارستانی باید از لطافت و نرمی بالایی برخوردار باشد. زیرا داشتن زیر دست نرم برای پارچه های مصرفی در دوخت و دوز پوشاک بسیار حائز اهمیت است.
  3. پارچه اسپان باند بیمارستانی باید بدن نما نباشد. گرماژ و یا وزن پارچه اسپان باند که رابطه مستقیمی با ضخامت آن دارد، باید به گونه ای باشد که بدن بیمار، پزشک و یا پرستار را مشخص نکند.
  4. توانایی جذب رطوبت در پارچه های اسپان باند بیمارستانی بایستی بالا باشد تا در صورت خیس شدن سریع خشک شده و به فرد احساس ناراحتی القا نکند.
  5. در دو جهت طولی و عرضی، پارچه اسپان باند بیمارستانی باید دارای مقاومت کششی بالایی باشد تا به سادگی پارچه نشده و آسیب نبیند.
  6. پارچه اسپان باند بیمارستانی باید با هر نوع پوستی سازگار باشد. در نتیجه در خط تولید آن باید از مواد اولیه طبیعی، مرغوب و ضد حساسیت استفاده گردد.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

از کجا پارچه اسپان باند عمده و باکیفیت بخرم؟

راه و روش های مختلفی در بازار پیش روی خریداران قرار گرفته تا از طریق آن ها بتوانند به پارچه اسپان باند باکیفیت دسترسی پیدا کرده و خرید آن را به صورت عمده یا جزئی انجام دهند.
اما انتخاب شیوه ها و روش های خرید به اولویت های خریداران بستگی دارد.
مثلاً برخی اول قیمت پارچه اسپان باند برایشان حائز اهمیت است و بالا بودن سطح کیفیت دومین اولویت شان می باشد. اما برخی دیگر نه و اول از هر چیزی به درجه مرغوبیت و سطح کیفیت پارچه اسپان باند اهمیت داده و قیمت را اولویت دوم خود قرار می دهند.
اگر در خرید پارچه اسپان باند از ما راهنمایی می خواهید، باید بگوییم که هم کیفیت و هم قیمت در خرید پارچه اسپان باند، هر دو از اهمیت برابر برخوردار هستند.
در بازار فروش پارچه اسپان باند، مراکز بسیاری به چشم می خورند که متاسفانه از نا آگاهی مشتریان سوء استفاده می کنند و با قیمت های بالا، انواع پارچه اسپان باند کم کیفیت و یا دارای کیفیت متوسط را در اختیار خریدار قرار می دهند.
برای همین، پیشنهاد ما این است که اول از هر چیز، از مشخصات پارچه اسپان باند باکیفیت مطلع شوید تا بتوانید پروسه خرید را بدون دردسر طی کنید. این مشخصات به شرح ذیل هستند:

  • لطیف و نرم باشد.
  • از الیاف طبیعی تولید شده باشد.
  • دارای رنگ یکدست باشد.
  • زدگی و خوردگی در پارچه وجود نداشته باشد.
  • جاذب رطوبت و آب باشد.
  • استجکام بالایی داشته و به سادگی پاره نشود و مواردی از این قبیل.

اصولاً نمایندگی ها و عاملان فروش زیر نظر شرکت ها و کارخانجات نساجی تولید کننده اسپان باند در سطح کشور، بهترین گزینه خرید برای شما هستند.
البته ممکن است برخی از این نمایندگی ها به فروش غیر حضوری انواع پارچه مشغول بوده که خریدار طی تماس تلفنی و یا تکست دادن به مشاورین فروش، امکان خرید غیر حضوری را برای خود فراهم می آورد.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

سایت فروش پارچه های یکبار مصرف اسپان باند

در بخش گذشته پیرامون نمایندگی ها و عاملان فروشی در بازار پارچه اسپان باند صحبت کردیم که در فضای مجازی شروع به فعالیت کرده اند.
این نمایندگی ها برخی در کنار فروش حضوری به فروش غیر حضوری پارچه اسپان باند مشغول بوده و برخی دیگر تلاش خود را تنها بر روی خرید فروش اینترنتی پارچه گذاشته اند.
این شیوه خرید به تازگی در ایران مرسوم شده و خوشبختانه با استقبال خوبی از طرف عموم رو به رو شد. تا جایی که در مواردی جای خرید فروش حضوری محصولات را گرفت.
شاید با خود بگویید وقتی امکان خرید پارچه اسپان باند به صورت حضوری وجود دارد، چرا باید از طریق سایت های اینترنتی ثبت سفارش کنیم؟
در پاسخ باید گفت که مزیت های خرید فروش اینترنتی پارچه بسیار بیشتر از مزیت های خرید فروش حضوری آن است. همین مزیت ها باعث شده تا اغلب امور در کشور های پیشرفته بدون حضور در محل و از طریق غیر حضوری صورت پذیرد. این مزیت ها عبارتند از:

  • امکان ثبت سفارش در هر ساعاتی از شبانه روز
  • بهره مندی از مشاوره فروش رایگان
  • صرفه جویی در هزینه های خرید
  • معطل نشدن در ترافیک و شلوغی خیابان های امروز
  • کاهش زمان مصرفی در پروسه خرید
  • مشاهده سریع لیست قیمت ها
  • بالا بودن تنوع محصولات
  • دسترسی آسان به کاتالوگ محصولات و کالیته رنگ

البته دانستن اینکه سایت های فروش پارچه اسپان باند خود دو دسته می شوند، خالی از لطف نیست.
یکی سایت های فروشی که زیر نظر تولیدی ها فعالیت کرده و قیمت محصولات ارائه شده توسط آن ها، همان قیمت کارخانه است.
یکی دیگر سایت هایی هستند که مراکز فروش غیر مستقیم بوده و با برند های مختلفی همکاری می کنند. قیمت پارچه در این سایت ها نسبت به بازار کمی بیشتر است.
به همین خاطر توصیه می شود که قبل از خرید از چندین و چند مرکز استعلام قیمت بگیرید.

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان

کالیته رنگی پارچه اسپان باند بیمارستانی

همانطور که در بخش های قبلی گفته شد، یکی از اصلی ترین مصارف پارچه اسپان باند به دوخت و دوز پوشاک و تجهیزات بیمارستانی بر می گردد.
پارچه های اسپان باند ساده با پارچه های اسپان باند بیمارستانی تفاوت هایی دارند که برخی از آن ها عبارت است از:
پارچه اسپان باند معمولی گرماژی برابر با ۸ تا ۴۰۰ گرم دارد، اما پارچه اسپان باند بیمارستانی دارای گرماژ بین ۳۰ تا ۶۰ گرم است.
رنگ هایی که در پارچه بیمارستانی استفاده می شود، رنگ های روشن است ولی پارچه اسپان باند معمولی با موارد استفاده مختلف از تنوع رنگی شاد، تیره و … برخوردار می باشد.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی با عرض های مشخصی به بازار عرضه می شوند در صورتیکه پارچه اسپان باند عرض های برابر ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰ و … را داراست و دیگر تفاوت هایی از این قبیل.
صحبت از رنگ پارچه های اسپان باند شد. کالیته رنگ کلی پارچه های اسپان باند، بیش از ۱۵۰ رنگ متنوع را تشکیل می دهند. از میان این تعداد، ۴۰ تا ۹۰ رنگ به خصوص از پارچه اسپان باند توسط هر کارخانه های معتبر و پیشرفته روانه بازار فروش می شود.
حال بد نیست با رایج ترین رنگ های کالیته رنگ پارچه اسپان باند بیمارستانی آشنا شوید:

  • صورتی
  • گلبهی
  • سبز کمرنگ
  • سبز یشمی
  • آبی
  • سفید
  • لیمویی

ارسال پارچه اسپان باند به سراسر کشور

کارخانه تولید پارچه اسپان لس در اصفهان، به منظور راحتی حال مشتریان در شهر های دور و نزدیک، محصولات تولیدی خود را با تنوع رنگ و طرح در اختیار عاملان فروش و نمایندگی ها در سطح کشور قرار می دهد.
اما خیلی از افراد تمایل دارند که مستقیماً از کارخانه تولیدی پارچه اسپان لس، پارچه مورد نظرشان را در متراژ مورد نیازشان تهیه فرمایند.
به این خریداران مژده می دهیم که از کارخانه اسپان لس اصفهان، ارسال محصولات تولیدی به سراسر کشور انجام می شود. هزینه ارسال بسته به میزان خرید شما متفاوت بوده و حتی گاهی ممکن است رایگان انجام شود.
پس دیگر در هر کجای ایران که هستید، تهران، یزد، شیراز، مشهد، تبریز، همدان و …، دیگر نگران نحوه خرید و ارسال آن نباشید.
گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا، خصوصا در روزهایی که ویروس کرونا در جامعه گسترش داشته، قیمت ثابت و کاملا مقرون به صرفه ای را برای مشتریان خود در نظر گرفته است.
پس کافیست همین حالا نسبت به ثبت سفارش خرید عمده و در حجم بالا از پارچه های اسپان باند پزشکی تولیدی کارخانجات معتبر اصفهان مانند کارخانه حریر بافت امیر و کارخانه بافتینه، اقدام نمایید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک

فروش اینترنتی پارچه اسپان باند درجه یک توسط سایت های معتبر انجام می ‌شود که …

کانال تلگرام اینستاگرام