فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه | معتبرترین نمایندگی پخش پارچه در کشور

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه | معتبرترین نمایندگی پخش پارچه در کشور

از جمله پارچه های بیمارستانی که کاربرد زیادی دارد، می توان به اسپان باند اشاره نمود. این پارچه را تولیدی های گوناگون در کشور به بازار عرضه می دارند. پارچه اسپان باند که در میان مردم به پارچه بی بافت نیز مشهور است، در بیمارستان ها زیادی بکار می روند. شاید شما هم بارها به آن برخورده باشید؛ ولی نام شان را نمی دانستید. از پارچه اسپان باند برای تولید این موارد استفاده می شود:

  • کلاه 
  • ماسک
  • روپوش
  • زیر انداز
  • رو انداز
  • لباس بیمار
  • لباس اتاق عمل
  • و …

اگر خواسته باشید قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه را به دست آورید، باید به فروشگاه هایی سر بزنید که در کار خرید و فروش لوازم پزشکی می باشند. 

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه | معتبرترین نمایندگی پخش پارچه در کشور

لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی بافتینه

لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی بافتینهبرای به دست آوردن لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی بافتینه بهتر است به این مکان ها مراجعه نمود: 

  1. اینترنت: فروشگاه های آنلاین زیادی در اینترنت فعالیت می کنند که کارشان خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی تولیدی شرکت بافتینه است. این وب سایت های قیمت ها را اعلام می دارند. 
  2. کارخانه: خود کارخانه بافتنینه هم مرجع خوب دیگری می باشد که با سر زدن به دفتر فروش و یا تماس گرفتن، می توان از قیمت مطلع شد. 
  3. نمایندگی ها: اگر در شهرهای دیگری زندگی می کنید، بهترین روش برای به دست آوردن قیمت، مراجعه و یا تماس با نمایندگی های این کارخانه است. 

مرکز خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینه

مرکز خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی بافتینهدر شهرهای مختلف می توان پارچه استبان باند بیمارستانی بافتینه را خریداری کرد. این مراکز می تواند پارچه فروشی ها باشد و یا فروشگاه هایی که انواع کالای پزشکی را به فروش می رسانند. شرکت بافتینه اصفهان و بافتینه یزد یکی از تولیدی ها فعال می باشد. برای همین نمایندگی های گوناگون در سراسر کشور دارد. این نمایندگی ها در مراکز خرید و فروش پارچه های بیمارستانی فعالیت می کنند. 

از سوی دیگر، وب سایت های اینترنتی نیز مراکز خرید انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی می باشند. به این وب سایت ها سر بزنید و در ضمن این که در وقت صرفه جویی کردید، بهترین پارچه با قیمت مناسب را نیز تهیه نمودید. 

نمایندگی پخش پارچه بافتینه در کشور

نمایندگی پخش پارچه بافتینه در کشورنمایندگی پخش پارچه بافتینه در تهران و سایر شهرها وجود دارد. شما می توانید این نوع پارچه را از این نمایندگی ها دریافت کنید. پارچه استند باند یکی از پراچه های پرکاربرد می باشد که این کارخانه توسط نمایندگی های خود در سراسر کشور توزیع می کند. این نمایندگی ها می توانند فروشگاه هایی باشند که به عنوان مغازه پارچه فروشی در بازارهای گوناگون فعالیت می کنند. 

پارچه بافتینه نمایندگی اصلی آن در تهران و در خیابان شریعتی است. با مراجعه به این نمایندگی شما می توانید بهترین نوع پارچه را با طرح و رنگ های گوناگون خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید. اگر در شهرهای دیگر زندگی می کنید و دسترسی به نمایندگی ها ندارید، قادرید به وب سایت های فروش این نوع پارچه سر بزنید. 

فروشگاه پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروشگاه پارچه اسپان باند بیمارستانی فروشگاه پارچه اسپان باند بیمارستانی، انواع مختلف پارچه های دیگر بیمارستانی را هم عرضه می کند. این فروشگاه ها را اصولاً می توانید در مراکز مختلف پیدا کنید، جاهایی که پارچه فروشی ها فعالیت می کنند و یا این که نزدیک مراکز درمانی می باشند. پارچه اسپان باند شیراز را نیز این فروشگاه ها عرضه می دارند. كارخانه توليد اسپان باند سعی می کند تا بهترین محصول خود را به دست مشتریانش برساند. 

اگر نیاز به چنین پارچه ای دارید، به فروشگاه های مختلف فروش لوازم پزشکی هم می توانید مراجعه نمایید. این فروشگاه ها پارچه ها را در رنگ های متنوع و طرح های ساده و گلدار در دسترستان قرار خواهند داد. 

ارزانترین پارچه بیمارستانی

ارزانترین پارچه بیمارستانی برای یک خرید ارزان، به اینترنت سر بزنید. وب سایت های زیاد هستند که به عنوان فروشگاه های آنلاین، فعالیت می کنند و کارشان خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی است. در این وب سایت ها شما می توانید پارچه های بیمارستانی: 

  • تترون
  • اسپان باند
  • فلامنت 
  • ترگال
  • پنبه ای 
  • و …

را خریداری کنید. هر یک از این پارچه ها انواع مختلفی را دارا می باشند. 

وب سایت های اینترنتی قیمت های ویژه ای را برای خریداران در نظر می گیرند و برای همین است که نازلتر می توانید یک پارچه بیمارستانی را تهیه کنید. البته این را نیز در نظر داشته باشید، از فروشگاه آنلاینی خرید نمایید که معتبر باشد. 

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

نمایندگی معتبر کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت، از طریق نمایندگی معتبر فروش خود یعنی بازرگانی پارادا، …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام