فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان | مرکز تولید انواع منسوجات بی بافت

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان | مرکز تولید انواع منسوجات بی بافت

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان بسیار رایج و پر فروش هستند که برای همه ی بیمارستان ها لازم است که باید برای هر مریضی که در بیمارستان بستری میشود استفاده بشود و بعد از ان برداشته شود وبرای بیمار بعدی روکش جدید گذاشته بشود که هم نظافت رعایت شده و هم از الودگی یا بیماری های واگیر دار کسی در خطر نیست. 

این پارچه در منسوجات بدون بافت است و از جنس پلی پروپلین است.

این نوع پارچه مثل پارچه های معمولب تاروپودی ندارد این پارچه از الیاف پرش شده تشکیل شده هست پارچه اسپان بند با وزن ها و زخامت های مختلفی تولید می‌شود از این رو به پارچه های نبافته معروف است 

فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان | مرکز تولید انواع منسوجات بی بافت

قیمت فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان

قیمت فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهانمرکز فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در اصفهان با دارا بودن جنس اولیه عالی قیمت خوب که مشتری های زیادی از این نوع  خرید و فروش می کنند این روز ها قیمت برای هر مشتری خیلی مهم هست البته نسبت به قیمت باید جنس عالی هم باشد که مشتری راضی باشد و از شرکت دوباره خریداری کند . 

تنها چیزی که در قیمت پارچه های یکبار مصرف بیماریتانی تاثیر دارد مواد اولیه است که اگر قیمت مواد اولیه بره بالا قطعا قیمت جنس هم بالا تر میرود. 

البته این نکته فراموش نشود که واسطه ها هم قیمت را بالا میبرند

انواع پارچه های بیمارستانی ارزان

انواع پارچه های بیمارستانی ارزانتولیدکننده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در سطح بازار بسیار زیاد است که قیمت انها بستگی به جنس انها دارد که جنس بی کیفتی که در بازار عرضه میشود قیمت کمتری دارد و دوام کمتری هم دارد اما جنس باکیفتی که در بازار عرضه می شود قیمت بیشتری دارد و دوام بهتری نسبت به جنس ارزان و بی کیفت دارد البته در بازار جنس های تقلبی هم وجود دارد که کار بقیه شرکت هارا خراب میکنند و سابقه انها از دست میرود 

بکی از مصارف ویژه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تهیه لباس بیمارستان هاست همه ی بیمارستان ها چه خصوصی و چه عمومی از این نوع پارچه برای لباس استفاده میکنند مثل لباس جراحان لباس اتاق عمل کلاه اتاق عمل و کاور کفش

البته این لباس ها برای بیمار هایی هست که کمتر از ۲ روز در بیمارستان بستری هستند

فروش عمده پارچه های بیمارستانی در اصفهان

فروش عمده پارچه های بیمارستانی در اصفهانپخش عمده پارچه یکبار مصرف از نمایندگی های سطح شهر مجاز است شما مشتریان عزیز میتوانید برای خرید پارچه های بیمارستانی در اصفهان به نماینده های فروش در اصفهان مراجعه کنید و خرید خود را انجام بدهید در استان های دیگر هم میتوانی از طریق وبسایت های شرکت از ان خرید کنید .

 فروش انواع پارچه های یک بار مصرف در عرض های ۱۵۰ و ۳ متری و ۲ متری در وزن های مختلف و رنگ های مختلف وجود دارد. 

فروش عمده انواع منسوجات وپارچه های مورد نیاز جهت تولید لباس های بیمارستانی با کیفیت عالی همچون تترون بیمارستانی تترون لباسی و تترون کفشی است . 

توليد و توزیع انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

توليد و توزیع انواع پارچه یکبار مصرف بیمارستانیدر تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از بهترین مواد اولیه استفاده میشود   که همین امر باعث شده قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی با بقیه پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی تفاوت داشته باشد البته این را هم بگویم که این نوع پارچه به سه دلیل بهترین نوع پارچه می باشد یک جنس با کیفیت  دو قیمت مناسب سه بدون واسطه به دست مشتری رسیدن که اصلی بودن جنس را هم تضمین میکند. 

نام دیگر پارچه های یکبار مصرف اسپان باند است که بیشترین مصرف را پارچه های اسپان باند دارد لیست قیمت اسپان باند را از شرکت تولید کنده اصفهان بافت به دست اورید. 

بهترین پارچه مصرفی برای لباس های یکبار مصرف بیمارستانی انواع کیف ها از جمله ساک های تبلیغاتی کیف بیمار انواع پارچه نبافته اسپان بند هست. 

پارچه های اسپان بند یکبار مصرف عموما به صورت رولی هستند و در عرض های مختلف تولید می شود


جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

کازخانه پارچه یکبار مصرف

کارخانه تولید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اصفهان

کارخانه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در شهر اصفهان به تولید پارچه های سوزنی نیز پرداخته …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام