فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / فروش انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی | تامین کننده اصلی پارچه یکبار مصرف

فروش انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی | تامین کننده اصلی پارچه یکبار مصرف

  پارچه های اسپان باند خصوصیات زیادی دارند اما، تعدادی  از ویژگی های مهم این پارچه رامی توان این گونه نام برد:

  •  در نوع های چاپدار یا ساده می باشند
  •  آنتی باکتریال است
  •  ضد آب است
  •  جنس آن  پروپلین است
  •  برخلاف  پارچه معمولی که از الیاف  آن  نخ می باشد، الیاف این نوع پارچه از پرس است.
  •  دارای نوع های مختلف در ضخامت و وزن های متفاوت می باشد
  •   نامهای دیگری دارد از جمله: پارچه های یکبار مصرف، پارچه های بی بافت، و نبافته
  •  کاربرد آن حتی در تولید چای کیسه ای هم به چشم می خورد.
  •  کارخانه تولید پارچه بافتینه در شهر های ایران وجود دارد.

بیشتر خریداران این نوع پارچه بیشتر مراکز پزشکی و بهداشتی هستند. امروز به دلیل کاربرد بالایی منسوجات و پارچه های اسپان باند بازار خرید و فروش پارچه اسپان باند یا پارچه های نبات در لایه سوزنی بسیار داغ است.  از جست و جو های حوزه‌های مختلف سایت گوگل قیمت خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی، تولیدکنندگان اسپان باند، کارخانه های تولید پارچه بافتینه و انواع دستگاه تولید اسپان باند، و نمایندگی بافتینه در تهران می توان دریافت که کاربران زیادی از تزیین پارچه پرمصرف هستند.

شرکت های تولید کننده پارچه اسپان باند بیمارستانی در کشور کم نیستند و بیشتر شرکت های بزرگ کوچک مشغول به کار هستند. پارچه های اسپان باند تولید شده در شهرهای همدان، ملایر،، تبریز، اصفهان کلاردشت بیشتر معروف از اکثر تولیدات خود را به صورت عمده به فروش می رسانند.

فروش انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی | تامین کننده اصلی پارچه یکبار مصرف

لیست قیمت پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه اسپان باند لیست قیمت پارچه اسپان باند انواع پارچه های اسپان باند بیمارستانی که به حافظه یکبار مصرف می زد شهرت دارند، با توجه به عرض، گرماژ و نوع رنگ متفاوت است. در خرید عمده پارچه با توجه به نوع مصرف مد نظر قرار بگیرد. برای انتخاب صحیح نوع دقیق پارچه اسپان باند برای هر مصرف می توان از طریق فروشگاه اینترنتی اقدام کنیم.

 فاکتور هایی که انواع پارچه های اسپان باند را از یکدیگر متمایز می کند شامل موارد زیر هستند:

  •  وزن
  •  رنگ بندی
  •  طول هر رول
  •  کیفیت در تولید
  • عرض 

 خط تولید لباس یکبار مصرف بیمارستانی در شهرهایی مانند اصفهان و تهران از قیمت کمتری نسبت به دیگر شهرها برخوردار است. اسپان باند کلاردشت و اسپان باند اصفهان در زمینه خط تولید  پارچه این نوع محصول شهرت فراوانی دارد.

خرید مستقیم پارچه اسپان باند از کارخانه

خرید مستقیم پارچه اسپان باند از کارخانه خرید مستقیم پارچه اسپان باند از کارخانه را می توانیم از شرکت روسی که یکی از نمایندگی فروش پارچه اسپان باند در کشور بوده و توانست محصولات زیادی را  به جمله پارچه اسپان باند با بازار ارز کند، از جمله محصولات می‌توان به پارچه نساجی- پارچه تریکو- و انواع پارچه های اسپان باند.

بازرگانان انواع پارچه بیمارستانی

بازرگانان انواع پارچه بیمارستانی   بازرگانان انواع پارچه بیمارستانی در شهر های ایران زیاد نیستند،یکی دیگر از شرکت‌های مهم در این زمینه شرکت مهتاب بافت اسپان باند است که توانست بازار بزرگی را در داخل به خود اختصاص دهد نمایندگی بافتینه در تهران جز شرکت‌های موفق در این زمینه بوده است. 

از دیگر شرکت عرضه کننده پارچه اسپان باند به سراسر ایران شرکت بهبود یزد واقع در شهرک صنعتی یزد می باشد که در جهت رفع نیاز کشور به پارچه بافت کاموا بزرگی برداشته است هدف تیم بهبود یزد بهبود کیفیت ارتقاء کمیت تولید بدون توقف می باشد.

فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی یکی از راه‌های خرید رولی و عمده انواع پارچه اسپان باند  همچنین بازار فروش پارچه بیمارستانی در تهران مراجعه به روسی بازار است. لیست قیمت انواع پارچه های سوزنی اصفهان باند یکبار مصرف این مرکز می توان اولین قدم برای خرید خیلی از شماها باشد. از طریق روچی می توانیم پارچه و مظلوم را به صورت مستقیم از کارخانه تولید کنید می توانید برای او سازی از برترین طراحان و متخصصان بهره مند شوید و به صورت رایگان از متخصصان این بازار مشاوره بگیرید.

مرکز خرید و فروش پارچه اسپان باند

مرکز خرید و فروش پارچه اسپان باند  مرکز خرید و فروش پارچه اسپان باند بیمارستانی مخصوصاً تترون اصفهان با قیمت درب کارخانه و در تنوع و رنگ بندی های جدید، توسط تولیدی های کارخانه جات بزرگ انجام می پذیرد. پارچه تترون بیمارستانی از پارچه های مصرفی در واحدهای تولید البسه و منسوجات بیمارستانی است که قیمت کمتر و کیفیت فوق العاده بیشتر را داراست. در حال حاضر پارچه های تترون بیمارستانی اصفهان، در کارخانجاتی  چون دورنا و امید با بافتی عالی و در طرح ها و رنگ بندی های متنوع و گوناگون تهیه و تکمیل می گردد.

 مرکز خرید و فروش پارچه اسپان باند این امکان را برای شما فراهم آورده تا بدون هیچ دغدغه و مشکلی در این بتوانید خرید خود را انجام دهید. پارچه  اسپاند در بیش از ۱۵۰ نوع مختلف تولید و به بازار عرضه می شود این پارچه ها در انواع وزن ها از جمله، ۱۶، ۲۰،  ۲۵، ۳۸، و… تهیه و تولید می شود.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش: معصومه یوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
آی دی تلگرام: yousefi_m6@
پاسخگویی واتس اپ: کلیک
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند ضخیم

نمایندگی معتبر کارخانه پارچه اسپان باند بیمارستانی حریر بافت

کارخانه پارچه اسپان باند حریر بافت، از طریق نمایندگی معتبر فروش خود یعنی بازرگانی پارادا، …

دیدگاهتان را بنویسید

کانال تلگرام اینستاگرام